bloger-logo

כיצד להגדיל את תנועת הבלוג

עבדת קשה על הבלוג שלך, אתה מרגיש מבוסס. עכשיו הגיע הזמן להתייחס ברצינות לתנועה. אנחנו ממש שם איתך חבר – הנה חמישה צעדים פשוטים שאתה יכול להתחיל לנקוט כדי להגדיל את תנועת הבלוג!

1. היה אסטרטגי לגבי התוכן שלך

אם אתה רוצה להגדיל את תנועת הבלוג, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא פשוט ליצור תוכן טוב יותר. בטח שמעתם את זה בעבר – המונח "התוכן הוא המלך" מסתובב יותר ממשפך מסיבה. אבל יצירת "תוכן טוב יותר" אינה קשורה רק לאיכות. זה גם אומר להיות אסטרטגי יותר עם מאמצי שיווק התוכן שלך.

התוכן המוצלח ביותר הוא מהסוג שעונה על צורך ספציפי. תחשוב על הקהל שלך ומה הוא אוהב. תוכן בימינו כמעט תמיד מתחלק לאחת משתי קטגוריות: מגניב ומצחיק או שימושי וחינוכי. בחר באחת מהן וכנראה שהתחלת טוב. אם אתה צריך רעיונות, בדוק את Quora וראה אילו שאלות נשאלות הקשורות לנושא התעשייה שלך. נסה גם להשתמש ב-Buzzsumo כדי לראות על מה אחרים כתבו בתחום שלך, ואז הפוך משהו אפילו טוב יותר.

כתיבת בלוג

צור תוכן ירוק עד לבלוג שלך

נסה לוודא שרוב התוכן שלך הוא ירוק עד. תוכן ירוק עד הוא מסוג התוכן שיכול לחיות לנצח באינטרנט ושזמן לא יהפוך לבלתי רלוונטי. לדוגמה, פוסט על המועמדויות לאוסקר השנה יהפוך חסר תועלת בעוד כמה חודשים. פוסט על קלאסיקות הסרטים הגדולות ביותר ימשיך להיות רלוונטי לאורך השנים, מה שהופך אותו לירוק עד.

יצירת כותרות בעיטות

כבלוגר, אתה תמיד צריך לוודא שאתה יוצר כותרות מדהימות שאין לעמוד בפניהן. הכותרת שלך היא מה שמביא מבקרים לאתר שלך ולוכדת את העניין שלהם. חלקם אפילו מציעים שהכותרת שלך חשובה יותר מהפוסט שלך בפועל! אם יש לך קטע תוכן נהדר שמסתתר מאחורי כותרת עלובה, הוא ימות מוות מהיר.

המראה החיצוני הוא הכל, וכמו שלא הייתם מגיעים לחתונה כשהם לובשים את הבגדים שלכם חולים בבית, אתם לא יכולים לסמוך על כותרות חסרות ברק כדי לקדם את הפוסטים בבלוג שלכם. אל תפחד להתנסות בכותרות שונות. שתף את הפוסט שלך מספר פעמים עם כותרות שונות וראה איזה סגנון עובד הכי טוב. צריך מידע נוסף על בלוגים? קבל את המדריך החינמי שלנו, איך אתה מרוויח כסף מבלוג, כאן.

צור ניוזלטר כדי להציג את הפוסטים הטובים ביותר שלך בבלוג

קידום צריך להיות חלק גדול מאסטרטגיית התוכן שלך, כדי שהפוסטים שלך בבלוג שהרווחת קשה יובילו את התנועה שאתה כל כך רוצה! דרך אחת מהירה וקלה להתחיל להוביל יותר תנועה לבלוג שלך היא להתחיל לאסוף מיילים לניוזלטר של בלוג. לאחר שתפסת את אנשי הקשר האלה, תוכל לשלוח להם מיילים שבועיים או חודשיים הכוללים את הפוסטים הטובים ביותר שלך, ולהחזיר מבקרים מוכרים כבר ישירות לאתר שלך. מכיוון שהמשתמשים האלה כבר מרגישים בנוח עם הבלוג שלך, רוב הסיכויים שהם עשויים לחקור קצת יותר בביקור הבא שלהם. מי יודע מה הם ימצאו?

2. אל תפחד ממילות המפתח

אם אתה באמת רוצה להביא תנועה גדולה לבלוג שלך, מילות מפתח ו-SEO חייבים להיות חלק מהאסטרטגיה שלך. אנשים ממש עצבניים בימים אלה כשאתם מציעים לעשות משהו בשם קידום אתרים, אבל זכרו, אופטימיזציה למנועי חיפוש זה בסדר כאשר עושים זאת נכון. יותר מבסדר – זה נפלא! אתה מקבל תנועה ממוקדת מגוגל, והמשתמשים מוצאים את המידע והתשובות שהם מחפשים באינטרנט.

עם יותר אתרים ומפרסמים מקוונים מאי פעם, כולם מתחרים על מילות המפתח הפופולריות ביותר, איך יש לך סיכוי להתחרות? מילות מפתח עם זנב ארוך כמובן!

מדוע מילות מפתח עם זנב ארוך חשובות לבלוגרים?

מילות מפתח עם זנב ארוך הן ביטויי חיפוש המורכבים מ-3+ מילות מפתח. קל יותר למקד להן מילות מפתח עם זנב ארוך (וזול יותר כשמדובר ב-PPC) מכיוון שיש פחות תחרות על הביטויים האלה. מיקוד למילות מפתח עם זנב ארוך הוא באמת הסיכוי היחיד שלך להשיג נקודת SERP מובילה בגוגל.

בלוג

לדוגמה, אולי תשמחו לדרג גבוה בגוגל עבור "מזון בריאות" כי העסק שלכם הוא חנות טבע. ובכן סיכוי שמן (או קלוש) שזה יקרה – "מזון בריאות" הוא מונח די תחרותי. עם זאת, אם אתה מתמקד במקום זאת ב"תוכניות ארוחות של מזון בריאות" או "מזון בריאות בתקציב", הסיכוי שלך לדירוג עבור ביטויי מפתח ארוכים יותר גבוה בהרבה.

קידום אתרים לבלוגרים: מציאת מילות מפתח עם זנב ארוך

איך אתה עושה סיעור מוחות של מילות המפתח המדהימות האלה עם זנב ארוך? התחל עם גוגל. התחל להקליד ביטוי וראה מהן הצעות ההשלמה האוטומטית של Google.

לאחר מכן, הכנס כמה מהמונחים האלה לגוגל וגרד כמה הצעות חיפוש הקשורות של Google (תמצא אותם בתחתית העמוד). לאחר מכן, קח את כל ביטויי הזנב הארוך שהמצאת והכנס אותם למתכנן מילות המפתח של גוגל.

ראה אילו ביטויים מובילים את התנועה הגדולה ביותר (הסתכל גם על ביטויי מילות מפתח אחרים שגוגל מציעה) וצאו את הביטויים עם נפח חיפוש גבוה ותחרות נמוכה. אלה הם גוש הזהב הארוך שלך! נסה ליצור תוכן ממוקד סביב מילות מפתח אלו.

3. מצא את העדר שלך: ציד את קן הקהל שלך

כשזה מגיע לקידום הבלוג שלך, חיוני שתהיה אסטרטגי לגבי המקום שבו אתה מבלה את זמנך. למרות שזה נחמד לבסס את הנוכחות שלך במגוון רשתות חברתיות [1], אתה תישרף במהירות בניסיון להצטיין בכל אתר חברתי.

השתמש ב-Google Analytics כדי לראות אילו אתרים מניבים את תנועת ההפניות הגדולה ביותר. מצא את הפורומים והאתרים שבהם קהל היעד שלך מבקר, והיה פעיל. השתתף בדיון ופרסם קישורים או תגובות בבלוג כאשר הדבר מתאים. זה גדול – אתה לא יכול להיראות כספאמי. צריך לראות אותך כחבר יקר ערך בקהילה שחולק משהו בעל ערך. אם מישהו מזכיר שצריך עצות לגבי תזמון תוכניות ארוחות בריאות לכל שבוע, קדימה והפנה אותו למשאב שלך! אם הם דנים במאבקים שלהם בשליטה באמנות הליצנות, אתה כנראה יכול להמשיך הלאה.

4. בצע אופטימיזציה למהירות ולנייד

המבקרים שלך לא ימתינו עד שהבלוג שלך ייטען. אם הדף שלך לא עולה מספיק מהר, הם ילחצו על כפתור הקודמת ויעברו לרישום הבא בגוגל (כלומר המתחרה שלך) לפני שתוכל להעיף דש.

צריך לבדוק את מהירות האתר שלך? אין בעיה! הכלי Page Speed Insights של גוגל ייתן לך את ציון המהירות שלך, כמו גם טיפים על מה שאתה יכול לעשות כדי לתת לאתר שלך את הבעיטה במכנסיים שהוא עשוי להזדקק לו.

באותה צורה, משתמשים מודרניים מבלים כמעט 3 שעות ביום בטאבלטים או בטלפונים הניידים שלהם. מעבר לנייד הוא דבר לא פשוט עבור בלוגרים. אם אתה לא חושב שהבלוג הנוכחי שלך מתאים, שקול לבדוק את אחד מהתוספים המשובחים האלה של וורדפרס שעוזרים ליצור גרסה של הבלוג שלך המותאמת למכשירים ניידים.

  • תוסף WPtouch Mobile
  • Jetpack של וורדפרס

5. שחק נחמד עם הילדים האחרים

נימוסים טובים עושים דרך ארוכה באינטרנט. אם אתה מחפש לבנות תנועה בבלוג, תרצה ליצור קשרים טובים עם בלוגרים אחרים בנישה שלך. לפעמים אפילו תרצו לחבור לאויבים שלכם, בסגנון משחקי הכס.

בלוגים

הגיבו בבלוגים אחרים והיו פעילים בקהילות שונות. שקול לראיין כורתי עצים גדולים בתעשייה או לכלול בלוגרים אחרים בפוסט "המיטב" (לדוגמה, 10 הבלוגים המובילים בפינטרסט). ברגע שיש לך בלוגר שצוטט או מוצג באחד הפוסטים שלך, תייגו אותו בציוץ כדי ליידע אותו. רוב הסיכויים שהבלוגר יציץ מחדש וישתף פוסט שמזכיר אותם, ויקבל יותר שיתופים ויותר תנועה כתוצאה מכך.

קישור לפוסטים בבלוג שלך הוא נהדר עבור SEO, אבל חשוב לקשר גם למקורות חיצוניים. זה מאותת לגוגל שאינך שולח דואר זבל ועוזר לבנות מערכת יחסים חיובית עם הבלוגים האחרים שאליהם אתה מקשר. יצירת קשרים טובים גם מקלה על פרסום פוסטים אורחים.

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו על איך לפתוח בלוג כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן