מגיפת COVID-19 שינתה באופן דרסטי היבטים רבים בחיי היומיום, כולל העדפות אופנה ולבוש. המעבר המהיר לעבודה ולסביבות למידה מרחוק השפיע באופן משמעותי על מה שאנשים בחרו ללבוש, והאיץ את המעבר ללבוש מוכוון נוחות. שינוי בולט אחד היה השפעת המגיפה על טרנדים של לבוש ביתי. עם ביטול הנסיעות היומיומיות, קודי הלבוש למשרד ויציאות חברתיות, אנשים רבים החליפו את הלבוש הרשמי והחצי-רשמי שלהם בבגדי נוח נוחים.
הרעיון של בגדי סלון אינו חדש, אך הוא זכה לפופולריות מוגברת במהלך המגיפה. אנשים החלו לחפש בגדים שלא רק נוחים לשהות בבית אלא גם מתאימים לפגישות וירטואליות וסידורים ספורדיים. זה הוביל לעלייה אקספוננציאלית במגזר בגדי הסלון, עם סגנונות ועיצובים חדשים שנכנסו לשוק.
וריאציות וגמישות: סגנונות לבישת טרקלין חדשים מופיעים
השפעה משמעותית נוספת של המגיפה על טרנדים של בגדי סלון ביתיים הייתה הצגת וריאציות וסגנונות רבים. המגיפה עיצבה מחדש את הטרנדים של בגדי הסלון הביתיים, עם אנשים שחיפשו נוחות ורב-גוניות. בגדי הסלון התפתחו וכוללים אלמנטים מסוגננים של "בגדי רחוב", המשלבים עיצובים אופנתיים עם לבוש נעים ונינוח ללבוש יומיומי. הקונספט של בגדי טרקלין התפתח כדי להקיף מגוון רחב של בגדים, כולל פיג'מות מסוגננות, נעלי ספורט, מכנסי טרנינג, חותלות, קפוצ'ונים, חולצות טריקו במידות גדולות, סרבלים, קפטנים, ואפילו נעלי בית מסוגננות. בגדי הסלון הפכו למגוון יותר, וטשטשו את הגבול בין נוחות לאופנה.

זה כבר לא היה רק על מכנסי טרנינג אפורים בסיסיים וטייס לבנות; בגדי טרקלין הגיעו לכלול שפע של צבעים, דוגמאות וחומרים. כעת הוא הציע את האיזון הנכון בין נוחות, תפקוד וסגנון, ועונה על הדרישות של אורח החיים מונע מגיפה.
קיימות ונוחות: גורמים מרכזיים בטרנדים של לבוש טרקלין
ה השפעת המגיפה על טרנדים של לבוש ביתי לא הוגבל לגיוון וסגנון. ככל שהצרכנים בילו יותר זמן בבית, הם החלו לשקול את אורך החיים והקיימות של בחירת הלבוש שלהם. טביעת הרגל הסביבתית של האופנה המהירה נבדקה, והצרכנים פנו לעבר בגדי טרקלין עשויים מחומרים ברי קיימא כמו כותנה אורגנית, במבוק ובדים ממוחזרים.
נוחות הייתה, כמובן, גורם חיוני נוסף. מכיוון שהפעילות הגופנית הצטמצמה עקב מגיפה והגבלות חברתיות, אנשים חיפשו בגדים שאפשרו תנועה בלתי מוגבלת. בדים איכותיים ורכים עם יכולת נשימה טובה הפכו למרכיבים מכריעים בבגדי סלון מועדפים.
העתיד שלאחר המגפה: העדפה מתמשכת ללבוש טרקלין?
כשאנו מתקדמים לעבר עולם פוסט-פנדמי, נשאלת השאלה: האם בגדי הסלון ימשיכו לשלוט בנוף האופנה? למגיפה ללא ספק הייתה השפעה ארוכת טווח על טרנדים של בגדי סלון ביתיים, אבל היא גם שינתה את הגישה של אנשים כלפי המלתחה שלהם.

הצרכנים התרגלו לנוחות ולרבגוניות של בגדי טרקלין ועשויים שלא להחליף אותם בקלות עבור לבישה רשמית בתקופות טרום מגיפה. יתרה מכך, מכיוון שחברות רבות מאמצות דגמי עבודה היברידיים, סביר להניח שהביקוש לביגוד נוח ורב-תכליתי שיכול לעבור מהבית לעבודה יימשך.
לסיכום, מגיפת ה-COVID-19 חוללה מהפכה בתעשיית האופנה, במיוחד בתחום בגדי הנוח. השפעת המגיפה על טרנדים של לבוש ביתי היה רב-גוני, שהוביל לשינויים בהתנהגות הצרכנים וגרם למותגים לחדש. ככל שהעולם מסתגל בהדרגה לנורמלי החדש, נראה כי בגדי הסלון עומדים לשמור על מיקומו בעולם האופנה.
אולי תרצה לקרוא כאן על "אופנה בת קיימא ואתית".