bloger-logo

איך להיות בלוגר

עם כל כך הרבה בלוגים פנטסטיים בחוץ, קשה להתבלט, להגדיל את ספירת המבקרים שלך ולגרום לקהל שלך להמשיך לחזור. אבל להפוך לבלוגר מצליח זה לא בלתי אפשרי. בפוסט זה, נסקור כיצד לפתוח בלוג, לבחור נושא לבלוג שלך, לכתוב פוסט בבלוג באינטרנט ולקדם את הבלוג שלך, וכיצד להרוויח כסף כבלוגר.

האם להיות בלוגר מתאים לי?

הצעד הראשון לבחירת קריירה הוא לוודא שאתה באמת מוכן להתחייב להמשיך בקריירה. אתה לא רוצה לבזבז את הזמן שלך במשהו שאתה לא רוצה לעשות.

האם להיות בלוגר מתאים לי

קבל שם דומיין ומארח בלוג

תְחוּם

הדומיין הוא כתובת האתר של האתר שלך. לדוגמה, שם הדומיין של גוגל הוא Google.com; של פייסבוק הוא Facebook.com.

מנחה

מארח הבלוג שלך הוא החברה שמעלה את האתר שלך באינטרנט כדי שכולם יוכלו לראות אותו. תחשוב על זה כעל כונן קשיח של מחשב [1] באינטרנט שבו הבלוג שלך יישמר. לרוב חברות האחסון יש פתרון התקנת וורדפרס בלחיצה אחת בפאנל הניהול שלהם.

התקן את וורדפרס כפלטפורמת הבלוגים החינמית והחזקה שלך

הבחירה היכן ברצונך לבנות את הבלוג שלך היא, כמובן, חיונית. וורדפרס היא אחת מפלטפורמות הבלוגים הגדולות בעולם, עם אינספור תוספים ותוספות ואינספור דרכים לעצב את הבלוג שלך. ישנם 82 מיליון משתמשים פעילים בוורדפרס.

עצב את בלוג הוורדפרס שלך

הבלוג שלך יכול להיראות בדיוק איך שאתה רוצה שהוא ייראה. זה צריך לשקף אותך, את האישיות שלך ואת מה שהבלוג עוסק בו. זה גם צריך להיות קל לניווט אם אתה רוצה לטפח קהל נאמן. אם זה מסורבל וקשה להסתובב, אנשים לא יישארו. תקל עליהם. כדי לבחור ערכת נושא, עבור אל ספריית הנושאים של וורדפרס. בחר נושא שנראה מקצועי וקל להתאמה אישית. אם נמאס לך מתבנית הבלוג שלך, וורדפרס מאפשרת לך לשנות נושאים בכמה קליקים בלבד ומבלי לאבד שום תוכן או תמונות.

וורדפרס

הוסף טופס הצטרפות כדי להתחיל לאסוף מנויי דואר אלקטרוני

כבלוגר, חיוני לפתח ולהגדיל את רשימת הדואר האלקטרוני שלך. זה יעזור לך להביא מבקרים לבלוג שלך ולהפוך אותם לחברים קבועים בקהל שלך. זה יעזור לך להתחבר לקהל שלך, ליצור זרימה עקבית של תנועה, וליצור באזז כאשר אתה מוכן להשיק מוצר הקשור לבלוג שלך.

מצא את הנישה שלך והגדר את הקהל שלך

ללמוד להיות בלוגר פירושו לשאול את עצמך ממה אתה נלהב. המפתח הוא לא ליצור בלוג על משהו אלא אם כן יש לך פרספקטיבה ייחודית עליו. לאחר שזיהית את התשוקה שלך ומכיר את הנישה שלך, אתה צריך לדעת מי מרכיב את הקהל שלך, כדי שתוכל ליצור תוכן שמעניין, עוזר ומשפיע עליו. השתמש ברשימת הדואר האלקטרוני שלך כדי לשאול את המנויים שלך מה הם היו רוצים לראות בבלוג שלך. או פרסם קישור לסקר באתר שלך.

הפקת תוכן אסטרטגי ומשכנע

כעת, מתחילה העבודה האמיתית: יצירת תוכן רלוונטי ומושך את תשומת הלב של אנשים. הנה כמה עצות שיעזרו לך להתחיל:

הפוך את החדשות היומיות לחבר שלך

מה יש בכותרות? מה עובר לאנשים בראש? היכנס לטרנדים של הרגע. לבלות במקרר המים הפתולוגי, היכן שהקהל שלך נמצא. תהיה רלוונטי. מצא דרכים חדשות להתחבר לנושא שלך.

הפוך יצירת תוכן להרגל

דעו מתי אתם הכי יצירתיים ובעלי מוטיבציה. אם זה בשעה 10:00 בכל לילה, אז הפוך את זה לזמן הבלוג שלך.

'בוצע' עדיף על 'מושלם'

בלוגרים יכולים ליפול למלכודת של תיקון, חידוד ושיפוץ מתמיד. לפעמים, זה בדיוק הזמן לשחרר את התוכן ולפרסם.

השתמש מחדש בתוכן שלך

אם אתה יכול ליישם מחדש את התוכן שלך ולשים אותו במרכזי תוכן (אתרים שאוספים סוגים ספציפיים של תוכן), תתחיל להביא קוראים ממקורות שונים. לדוגמה, SlideShare מארח תוכן מקצועי בצורה של מצגות, אינפוגרפיקה, מסמכים וסרטונים. Youtube הוא אתר ידוע לשיתוף סרטונים. פודקאסטים הם דרך נהדרת נוספת לייעוד מחדש של תוכן הבלוג עבור מאזיני iTunes.

עשה את עצמך אחראי לקהל שלך

אם תגיד לקהל שלך שאתה תגדיל את הגודל או התדירות של התוכן, למשל, סביר יותר שתתמיד בזה.

בלוגים

זכרו שבלוגים זה לא רק טקסט

בלוגים הם הפלטפורמה. זה לא חייב להיות כתוב. שקול ליצור בלוגי וידאו ואודיו.

קדם את הבלוג שלך

התחל לקדם את הבלוג שלך ברגע שיש לך מינימום של 15 פוסטים. אם תקדם אותו מוקדם יותר, אנשים עשויים לראות בו תוכן חסר.

כדי לקדם את הבלוג שלך:

• השתמש בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית

• הוסף תגיות לפוסט שלך, כדי להבטיח שהן יופיעו במנועי חיפוש כמו גוגל

• הוסף קישור לאתר שלך בחתימת הפורום

• החלפת קישורים עם אתרים אחרים; לעשות בלוגרול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן