עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות

שמי ירון שמש, בן 24 מאשדוד.
פוסט זה יכיל תכנים בתחום הפסיכולוגיה, הקואוצינג (אימון אישי)
וכן פריקה וניקיון פנימי שלי.
בנוסף:

* אני משתמש בתוכנה ONE NOTE.

* קלסר שמכיל רשימת נושאים שאני מעוניין להתמקד בהם:

עבודה, מערכות יחסים (משפחה, אנשים נכונים, חברים, זוגיות),

לימודים אקדמאיים וקריירה

פיתוח עצמי

וכמובן הגשמה עצמית.


בנוסף, אני הולך לעשות מעין דפי חשיבה בקלסר (מתוך הספר "לחשוב לשם שינוי") + כתיבה ביומן האישי (שמכיל דפים שבתיק שלי)


בלוג זה יכיל תכנים שיש לי מהידע והכלים בתחום של פיתוח עצמי שיש לי:

להתמקד במה שרלוונטי ואקטואלי כרגע מבין התכנים הללו!!

במה שבאמת מועיל ומקדם אותי לדברים שאני רוצה לקדם כרגע בחיים שלי!


* מהדפים שיש לי (בתיק ובספרייה)

* מהמחשב (תכנים בכוננים במחשב, תוכנה ONE NOTE, XMID, אתרי אינטרנט)

* ספרים שקראתי

* קבצי אודיו שהאזנתי להם



בנוסף לבלוג, אני מקליט את עצמי ברשמקול בפלאפון:

* תזכורות חשובות

* פריקה

* שיתוף במחשבות, רעיונות, דעות, השקפות העולם שלי וכדומה.


מוזמנים לקרוא ולהתעדכן.

וללוות אותי במסע :)


סדר עדיפויות:

בריאות

אושר

פיתוח עצמי

אהבה ומערכות יחסים (עם עצמי, עם המשפחה, עם החברים, עם האנשים הנכונים, זוגיות).

הצלחה והגשמה עצמית

עושר
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ניקיון  (1)
ארכיון
הפוסט הראשון שלי, הידד!
29/03/2014 17:17
yaron
ניקיון
אני ממש לא יודע איך להתחיל את הבלוג הזה, אז אני פשוט מתחיל לרוקן את מה שיש לי כרגע.

התכלית של הבלוג הזה זה בעיקר לרוקן את התכנים של התת מודע שלי על מנת לרוקן את התת מודע שלי. 
בואו נגיד שהתת מודע שלי צבר לא מעט "מטענים" בחיים שלי.
למעשה התת מודע הוא כמו ספוג שסופג דברים ולמעשה מכיל את כל העבר שלנו.
על מנת ליצור שינוי אמיתי בחיים יש תחילה לנקות את התת מודע!
זאת התובנה הגדולה ביותר שהגעתי.
אני במשך זמן לא מעט חקרתי, למדתי, תכנים מעולים שכוללים עקרונות, חוקים, שיטות, טכניקות להצלחה ואני חושב שמצאתי את מה שרציתי לחפש.
מצאתי את האמת.
למעשה, מצאתי מישהי בשם חני ברושטיין שמדברת על כל זה. 
שהיא בעצמה למדה, השקיעה בעצמה,פיתחה את עצמה, הלכה לסדנאות, ולמדה כל מיני חוקים ועקרונות להצלחה.
בסופו של דבר, על מנת ליצור שינוי אמיתי ולהוסיף דברים חדשים לחיים
יש לעשות את הדברים הבאים:
* ניקוי הראש (השכל המודע והתת מודע).
אני נהניתי לראות סרטון הדרכה של מארק זלוצן שמדבר על עשייה של רשימת ניקיון של דברים שאני חשבתי לעשות ולא עשיתי...
זה מקשר אותי למה שלמדתי בקורס של קואוצרית בשם רחל צור שדיברה על "רשימת ניקיון" לגבי עשייה ופעולות.

* ניקוי התת מודע: ועל זה מדבר אדם בשם יואב ברונזון במאמר הזה וגם חני ברושטיין.
זה או שאני מנהל את התת מודע שלי (יש אנשים שטוענים שתת המודע= הלב) או שתת המודע שלי מנהל אותי.
במה אני בוחר? אני בוחר לנהל את תת המודע שלי!


אני מרגיש ודי בטוח שתת המודע שלי לא נקי וזה מובן, השאלה שלי מה אני עושה לגבי זה?
אני מנקה את התת מודע שלי.
פה אני הולך לרשום על הכול!! על כל מה שאני רוצה לכתוב בבלוג שלי.
ובואו נגיד יש לי לא מעט.
אני מרשה לעצמי באופן חופשי לבטא את עצמי בבלוג עד הסוף.
יש לי לא מעט ידע, כלים, משפטי חוכמה.
צברתי חוויות, ניסיון, תובנות מדהימים
ואני הולך לשתף את זה פה.

כמו כן, אני הולך לכתוב פה על התחומים שבהם אני רוצה להתמקד בהם כרגע. 
כרגע התחומים הם: עבודה (לעבוד בעבודה), מערכות יחסים (חברים חדשים, אנשים הנכונים וזוגיות), והפיתוח העצמי שלי.

ראוי לציין שאני משתמש בתוכנה בשם ONE NOTE ששם אני ממש עשיתי מחברת נושאים לגבי התחומים שמעניין אותי.
אני רואה שזה לא ממש אפקטיבי היות וזה מכיל יותר מדי נושאים, אני רוצה לסנן את זה, לפשט את זה (KEEP IT SIMPLEׂׂׂׂ ) ולהיות ממוקד יותר.

יש לי בנוסף גם תכנים מעולים במחשב וכן כל מיני אתרים מעולים ששמרתי בתוכנות בכרום.

בנוסף, יש את התוכנה בשם R.P.M שאני יכול להשתמש בזה, תוכנה מעולה של אנטוני רובינס שמכילה את הLIFE PLAN שלי.

בנוסף, עשיתי לי מעין מפת חשיבה, אני רוצה לנקות את זה ואולי לפשט את זה.
זה מדהים מה שאפשר לעשות במפות החשיבה.
אני רוצה בעצם גם ליצור מפת חשיבה חדשה, פשוטה יותר
יש אדם בשם גל צחייק שאמר לי שעשה מפת חשיבה כזו.

אוקיי אז ככה.
יש לי את הידע, הכלים על מנת להיות אדם מצליח.

מה שחסר לי זה ניקיון התת מודע שלי + הכנסה של משהו חדש, טוב, איכותי + שימוש בכלים שלי


בנוסף, אני רוצה גם להיות בחברת האנשים הנכונים.
ויש כאלו!




  אולי באמת יש משהו בזה, אולי באמת כדאי לי לעבוד בתחום הייעוץ/ עזרה לאנשים.
אני תמיד נמשכתי לזה.
אם זה שאני הייתי בטיפול (וסיימתי עם זה תודה לאל!), אם זה כשאני עזרתי לאנשים אחרים, אם זה כשאני ניסיתי לעזור לאנשים אחרים.




אני זוכר שביסודי היה מישהו בשם גל. 
באותה תקופה הייתי בקשר עם בחורה בשם אנה ומרינה.
ואותו אחד רצה שאני אודה בפניו על זה שאני אוהב אחת מהן,
והוא רצה לעזור לי או משהו כזה.
הוא לא נתן לי לצאת מהבית שלו עד שאני אודה.
עד שלבסוף הצלחתי.


מה שמזכיר לי עכשיו שאני וההורים שלי לא מצליחים לדבר בינינו כמו בני אדם, ההורים פשוט מדברים בצעקות ואף אחד לא אוהב שמדברים אליו ככה לא משנה מה.
אהבה אמיתית היא אהבה ללא תנאי.
וזה שההורים שלי מדברים אליי ככה זה נובע מזה שהם ככה רגילים לדבר, זה איך שההורים שלי יודעים לדבר, ולא אכפת לי שאם עוד כמה אנשים עושים ככה זה לא אומר שזה תקין, זה רק אומר שהם גם עושים את זה.
זה שההורים מדברים ככה זה לא תורם.
יש דרך איך לדבר, יש לדבר בצורה נעימה, בכבוד, בצורה יפה במיוחד בשיחות כאלו.

למי שלא יודע עם מי אני מתמודד כרגע בחיים שלי ומה מצבי:

אני גר בבית של ההורים שלי וממש לא מרוצה.
אני לא מצליח להסתדר עם ההורים שלי.
ההורים שלי מדברים ביניהם בצעקות וזה לא תורם לאווירה בבית
ההורים שלי עצבניים ומעצבנים.
אני בטוח שבסה"כ יש להם כוונה טובה.
אני מבין אותם, אני סולח להם.
יחד עם זאת, אני לא מסכים יותר לחיות ככה, אני ראוי למשהו טוב יותר מזה.
אני לא אוהב את ההורים שלי, ההורים שלי שונים מהאנשים הנכונים.

* הורים

* אנשים הנכונים

* חברים (שזה מצויין אם הם נכללים בתוך הקטגוריה של האנשים הנכונים)


אני רוצה לעבור לגור בדירה משלי.
אני בטוח שזה לא הפיתרון האמיתי, אבל די נמאס לי לחיות ככה
ואני רוצה שינוי.
בסופו של דבר, אדם שטוב לו מבפנים יהיה לו טוב בכל מקום.


* ת'אמת שאני נתתי צ'אנס לאשדוד, אני גר באשדוד 24 שנים ואני לא מרוצה.

אני החלטתי לגור במקום אחר בשבילי ובשבילי המשפחה שאני אקים ולילדים שלי.
אני רוצה שהילדים שלי יגדלו בסביבה הרבה יותר איכותית.


יחד עם זאת אני מבין שהסביבה שעליי להתמקד בה היא הסביבה הפנימית שלי (העולם הפנימי שלי) כי בסופו של דבר זה מה שבשליטתי תמיד.




אני רציתי לצחצח שיניים אתמול אבל לא ציחצחתי.
מה הסיבה?
לא השקעתי.
חשוב להקפיד לצחצח שיניים בבוקר ובלילה.
פעם אחת שאתה לא מצחצח שיניים וזה שובר את הרצף של הציחצוח שיניים.
אני סולח לעצמי, אני מבין שבסופו של דבר אני בן אדם.


אני נתתי לעיר אשדוד מספיק הזדמנויות, אם זה מבחינה חברתית 

( לא מצאתי פה חברים מתאימים וכשהייתי בקשר איתם זה לא הועיל לי, אני רוצה חברים אמיתיים, טובים, אני מודע שזה לא קל למצוא אבל יש כאלו, זה אחריות שלי).

אם זה מבחינת עבודה 

(אני מעדיף לעבוד מחוץ לעיר. אפשרויות התעסוקה באשדוד אינן רבות ומגוונות כמו באנשים אחרים ואני מכבד את הסטנדרטים שלי, יש לי סטנדרטים גבוהים, אני ראוי לטוב ביותר).

אני מוכן לשלם את המחיר לעבוד ולגור מחוץ לאשדוד.



לגבי השכלה: אני למדתי באשדוד ביסודי, בחטיבה, בתיכון. 
לא תודה. חוץ מזה, לימודים במכללת סמי שמעון אינם לטעמי.
אני מכבד את הסטנדרטים שלי.

 
מה גם שהעלויות מחייה בעיר אינן זולות כלל ולמעשה זה אינו שווה את המחיר.
אני מעדיף לשלם קצת יותר ולקבל משהו טוב יותר!

אני רואה את עצמי גר במושב/ קיבוץ שבו יש אווירה חברותית, ידידותית,
באיזור השרון, המרכז, אולי באיזור הצפון.

יכול להיות גם שאני אעבור לגור בחו"ל (יש מספיק מקומות לעבור לגור בהם בחו"ל).
הכול אפשרי!





------------------------------------------------------------------------

התיכנון שלי כרגע בחיים זה:

1) לעבוד.

2) לעשות ניקיון פנימי (של השכל המודע והתת מודע)

3) לעשות שינוי בחיים שלי:

* שינוי פנימי, פיתוח עצמי, יישום הכלי שלי והLIFE PLAN שלי.

* מערכות יחסים חדשות

* לימודים אקדמאיים (מסגרת)

* מעבר לדירה משלי.

* טיול בחו"ל.



אני חושב שאם אני אעשה ניקיון פנימי במחשבות שלי, ברגשות שלי, בתת המודע שלי (חוויות מהעבר) אז אני אוכל לעשות שינויים ולהתקדם קדימה יותר בקלות.

היה לי את זה.

0 תגובות
שבוע חדש!
19/04/2014 18:52
yaron
דבר נוסף שנזכרתי וחבר הזכיר לי זה שהדרך הטובה ביותר ללמידה

היא ללמד מישהו את אותם הדברים.

כך אתה מבין יותר (גם את הדברים שלא הבנת) 

דוגמא נוספת, זה שאם אתה עוזר לאדם אחר להצליח בתחום שבו אתה 

 רוצה להצליח גם, אתה נהיה מצליח יותר


עכשיו לגבי יעדים.

יש גישה אחת שאומרת להציב יעדים גבוהים מאתגרים מעוררי השראה

וכדומה (C GOALSׂׂ).

יש גישה אחרת שאומרת שכדאי להציב יעדים קלים ולאחר מכן יעדים מאתגרים.

למעשה לעבור מיעדים מסוג A ליעדים מסוג B ליעדים מסוג C.

להזכירכם, עפ"י בוב פרוקטור יעדים מסוג C הם היעדים הגבוהים ביותר.


0 תגובות
עבודה
19/04/2014 18:18
yaron
אוקיי, יש התקדמות בעניין הזה!

מצאתי הצעות עבודה ממש טובות  (גם אם זה עבודה 

מחוץ לאשדוד),

שלחתי כמות גדולה של קורות חיים דרך אתרי הדרושים.

עכשיו, השיטה הזו של לשלוח קו"ח דרך אתרי דרושים 

היא פחות אפקטיבית.

אני מעדיף יותר את האופציה של "חבר מביא חבר", 

כלומר נטוורקינג, להתקבל לעבודה דרך מישהו שמכיר 

מישהו, גם אם זה אומר "לפתוח דלתות" למקום עבודה.


זו בעצם השיטה הטובה ביותר להתקבל לעבודה

אבל כרגע זה לא קיים כל כך עבורי.


אבא שלי עשה שיחה איתי היום לגבי עבודה, הוא הציע לי מה ואיך לעשות וכדומה.
הוא אמר לי שכדאי לי להגיד שאני פשוט רוצה לעבוד 
ואני פנוי לעבודה באופן מיידי ושאני לא חושב על לימודים אקדמאיים, לא יודע לגבי זה.
הוא הביא לי דוגמא שלו של הדברים של איך שהוא עשה כשהוא היה בגילי.
העניין זה שאני מודע כבר לזה,
אני מצפה להתקבל לעבודה ולעבוד בעבודה.
לא בהכרח ישאלו אותי לגבי לימודים אקדמאיים, גם אם כן אני יכול להגיד שאני ממש לא יודע, לא החלטתי לגבי לימודים אקדמאיים עדיין ואני פשוט מעוניין לעבוד ולהתחיל לעבוד באופן מיידי.
חוץ מזה, יש אפשרות לשלב עבודה במהלך הלימודים האקדמאיים אבל אני לא מסכים להגיד להם מעכשיו שמאוקטובר אני יכול גם לעבוד בזה.
אני חושב על עבודה למשך 5,6 חודשים.
אני פשוט אשמיט את העניין הזה.
אם ישאלו לגבי לימודים אקדמאיים אני יכול להגיד שזה לא עומד על הפרק, שאני לא החלטתי לגבי זה ואני לא יודע ואני רוצה לעבוד.
עד אוקטובר יש מספיק זמן, המעסיקים יודעים שבאוקטובר יש לימודים אקדמאיים, זה לא משהו שמחדש עבורם.
זה גם לא נכון שאני באוקטובר עושה לימודים אקדמאיים כי אני עדיין לא החלטתי לגבי זה.
חוץ מזה, זה בסדר אם אני אעבוד 4,5 חודשים.
זו עבודה בלי התחייבות.
גם אם מדובר על עבודה עם התחייבות, ניתן לפתור את זה בדרך מכובדת, זה סה"כ קנס על תקופת ההכשרה.

חוץ מזה, לפי מה שהבנתי תקופת ההתחייבות היא לחצי שנה מקסימום.

יחד עם זאת, אני לא מסכים להתחייב מעכשיו לעבודה.
אני גם לא בטוח אם כדאי לי לשלב עבודה במהלך הלימודים האקדמאיים בשנה ה1.
יש תארים אקדמאיים שניתן לשלב להם עבודה בשנה ה1 ויש כאלה שפחות.

אני חושב שזה פחות מומלץ לשלב עבודה במהלך השנה ה1 של הלימודים האקדמאיים, אולי מהשנה ה2.
חשוב לי גם שזה יהיה בתחום שבו אני באמת רוצה ומעוניין לעסוק בקריירה שלי.

לגבי השנה ה1 של הלימודים האקדמאיים, אולי לעשות מלגה ועבודה שמהווה הכנסה כספית נוספת
(טעימות, שיעורים פרטיים, ספירות מלאי, ל'וח סמוי, אריאל ועדיאל).




אני מאמין שאני הולך להצליח.




האסטרטגיה שלי היא כזו:

* לעבוד עכשיו וגם במהלך הלימודים האקדמאיים.


עבודה לטווח ארוך שמתאימה לכיוון שבו אני רוצה 

לעסוק בקריירה שלי.


* להגיד למעסיקים שאני לא חושב על לימודים אקדמאיים, אני לא החלטתי לגבי לימודים אקדמאיים,
 ואני רוצה לעבוד בתקופה הזו.
זה באמת ככה, וגם אם לא, אז כדאי לי להשמיט את העניין הזה, הרי בסה"כ עליי לשמור על האינטרסים שלי!
אני מספיק אמין.

גם אם אני מתכנן לימודים אקדמאיים באוקטובר השנה זה עדיין לא מעשי כי לא החלטתי מה ללמוד ומה הכיוון שלי ולכן אני מעדיף לשים את זה בצד ולהתמקד כרגע 
בעבודה (יחד עם שאר תחומי החיים שלי).


1) להתקבל לעבודה שאני באמת בוחר לעבוד

2) לעבוד + להתמיד.

3) להחליט לגבי קריירה ולימודים אקדמאיים.

* תואר אקדמאי שבאמת מעניין אותי, מושך אותי ומתאים לי

* תואר אקדמאי פרקטי שפותח לי אפשרויות תעסוקה

* תואר אקדמאי שמוביל לעיסוק בתחום שאני באמת רוצה לעסוק (יחד עם זאת, אני יכול להשתמש בתואר האקדמאי בתור אמצעי אבל האופציה הטובה ביותר זה לעשות תואר לימודים אקדמאי שיש בזה תכלית).



יש לי ממש מידע וכלים מעולים לבחור כיוון וחשוב לי להשתמש בזה.

אני יכול גם לעשות איבחון וייעוץ תעסוקתי באדם מילא, אבל אני לא בטוח שזה כזה אפקטיבי, הרי אני בדקתי כיוונים רבים ותחומי עיסוק, מקצועות והגעתי לרשימה מסויימת של תפקידים, מקצועות ותארים אקדמאיים שמתאימים לי.

לא יודע, יש כיוונים שאני לא מודע עליהם ואולי זה יעזור לי להכיר יותר את עצמי ולהרחיב ולהגדיל את רמת המודעות שלי.

אני גם לא בטוח שזה באמת יועיל, מדובר ממש במבחנים ואני די עייף מכל העניין הזה ואני פשוט רוצה להחליט.

לגבי לימודים אקדמאיים: אני מתלבט בין תיירות ופנאי במכללת אשקלון לבין שיווק טכנולוגי במכללת ספיר.

לגבי הנדסה והנדסאי אני ירדתי מהעניין.

כיום הנדסה אינה אופציה טובה במיוחד, 

במיוחד אם מדובר על  לימודים במכללת סמי שמעון, 

שאני די סולד מהרמה 

האקדמאית ומהחומר האנושי וכמובן כמובן עניין של 

אפשרויות תעסוקה.

אז מה כן כדאי? מה כן משתלם? 

למעשה השילוב הנכון זה: יכול +רוצה + כדאי.

מה שאני באמת יכול ללמוד ולעסוק בזה ברמה גבוהה,

לפי החוזקות האישיות שלי, הכישורים שלי.

כמובן שניתן גם לשפר את החולשות אבל עדיין חשוב

לי יותר שזה משהו שאני באמת טוב בזה ושיש לי סיכויי 

הצלחה גבוהים.

מה שאני רוצה: 
מה שבאמת מעניין אותי: קורסים, העיסוק מעניין אותי, אפשרויות תעסוקה, השכר, התנאים,  איך שזה נראה בפועל בת'כלס בעולם העבודה, איך נראה יום העבודה, וכדומה


כדאי:

אם יש ביקוש בתחום כרגע ובעתיד, אם יש ביקוש לתואר הלימודים האקדמאי מהמוסד האקדמאי הזה,
אם זה שווה את המחיר הנדרש, לא בהכרח מחיר כספי
( אלא השקעה, זמן, אנרגיה, לעשות דברים שונים, חדשים, מפחידים, מימון, לחשוב ולפעול אחרת,  לעבור מאיזור הנוחות לאיזור האומץ, courage zone כפי שסטיבן קובי מדבר על זה),
למי שלא מכיר על מנת להצליח לפעמים יש "לשלם את המחיר" (יש מס' הגדרות והסברים מה זה אומר אבל באתר הנוכחי יש הסבר די טוב:
http://tutme.co.il/index.php/2014-04-07-12-51-36/21-2013-09-09-08-20-59, 
וגם באתר הזה:
http://www.mentorme.co.il/111240/%D7%92%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%94-%D7%99%D7%A9-%D7%AA%D7%92-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8)

מי שמתעניין לגבי זה, יכול לעשות חיפוש של זה בגוגל כמו שאני עשיתי.


למעשה, אני משלם את המחיר הזה כל יום:

אני משתמש בכלים שבהם אני משתמש,

אני מקטין את הצפייה שלי בטלוויזיה, ואת השימוש 

במחשב לכל שפחות (אלא אם זה לצורכי עבודה)

אני הולך לקום מוקדם בבוקר כל יום

אני נמנע מלקרוא עיתונים (בעיתונים התכנים ממש לא 

חיוביים ומעצימים וכדי לשמור על תודעה, גישה, 

חשיבה, אנרגיה חיובית ומעצימה עליי להזין את עצמי 

גם בתכנים חיוביים, מעצימים, איכותיים).

עכשיו, זה לא אומר לא להיות מחובר למציאות, ברור 

שכן, זה חשוב לדעת מה קורה במדינה ובעולם

 אבל חשוב לנהל את זה.

אני פועל מתוך גישה של מוקד שליטה פנימי.

אני אסביר את זה בכמה מילים שבעצם מדובר על 

לקחת אחריות אישית מלאה על החיים.

נכון שלא הכול תלוי בי אבל! יש הרבה דברים שכן,

למעשה רוב הדברים כן תלויים בי.

למידע נוסף על מוקד/ מקור שליטה:

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8_%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%94


דבר נוסף שחשוב להיות זה פרואקטיבי= ליזום, לפעול, 

לחיות את החיים בהתאם לערכים שלך (שזה גם בעצם 

אומר לחיות מתוך יושרה פנימית), לתכנן את החיים

שלך וליישם את אותן התוכניות ובעצם לחיות ולפעול 

מתוך עמדה אקטיבית יותר, לגרום לדברים לקרות).

בשביל מידע נוסף, אתם יכולים פשוט להריץ את

המילה פרואקטיבית בגוגל ולמצוא בתכנים מעולים.

כמובן שיש תכנים מעולים יותר ותכנים מעולים פחות 

והחוכמה לסנן את המידע, ולפעמים מוטב פחות מידע 

ויותר שימוש במידע ועשייה כי הרי פרקטיקה> תיאוריה

אבל זה חשוב בשביל ליצור יסודות חזקים.

יש מס' סוגים של למידה:

למידה אינטלקטואלית (מתוך ספרים לדוגמא)

למידה רגשית ( שאני לא זוכר בדיוק מה זה,

אולי למידה מתוך שירים, שיחות עם אנשים, חוויות רגשיות)

למידה חוויתית ( למידה מתוך התנסות, עשייה ותירגול של ידע).

הלמידה החוויתית לפי מה שהבנתי היא צורת הלמידה 

האפקטיבית ביותר ויש בזה משהו.

זה משלים את העניין שביטחון עצמי אמיתי מגיע מתוך 

עשייה של דברים. גם לגבי ביטחון עצמי יש סוגים של 

ביטחון עצמי עצמי:

ביטחון עצמי תיאורטי ומעשי.

ביטחון עצמי מעשי הרבה יותר אפקטיבי, כי ברגע שאתה עושה דבר מסויים אתה עושה את זה ותמיד ניתן ללמוד ידע תיאורטי לגבי זה.

אני מצרף מידע מאתר שמדבר על זה:

ביטחון עצמי תיאורטי הנובע מתוך הבנה של תהליך, ובקו
הרצף השני אנו מודדים ביטחון עצמי יישומי הנובע מביצוע חוזר ומניב
תוצאות שלו.

ההבדל בין 2 סוגי הביטחון העצמי הוא עצום למדי ובכדי להדגים זאת הכי
קל להראות 2 אנשים, האחד מרים משקולות כבר שנים והשני דוקטור
לפיזיקה שקרא במשך אותה תקופה ספרים על הרמת משקולות ואף פיתח
תיאוריות נושאות פרסי נובל על הרמת משקולות ועם זאת מעולם לא הרים
משקולת.

בסופו של יום, אם נשים את שניהם להרים משקולות, שניהם יאמינו שהם
יודעים איך לעשות את זה – מרים המשקולות יודע מתוך ניסיון מה הדרך
הכי נכונה לעשות זאת אף על פי שאינו מודע למכאניקה של חלוקת משקל
מדויקת על מפרקי הגוף והפיזיקאי יודע בדיוק כל חישוב וכל משוואה שיכולה
לאפשר לו לעשות את זה הכי טוב.

2 סוגי הביטחון העצמי הינם טובים ויעילים בתחומים שונים ועם זאת, כשנצטרך
לבצע משהו נעדיף קודם כל לבסס את הביטחון העצמי הישומי ובמקביל אליו,
אם נבחר, נוכל לחזק גם את ההבנה איך התהליך כולו עובד. "


כתובת האתר: http://www.operationlp.com/nlp/confidence/


דבר נוסף שחשוב לי לשתף זה שסוף סוף מיפיתי לעצמי


את העולם הזה שנקרא "התפתחות אישית".


אם זה מבחינת האנשים העיקריים שעוסקים בזה,


הדרכים, הכלים, השיטות, הטכניקות שיש.


ובעצם כל מיני חוקי ועקרונות הצלחה.


אני אומנם לא יודע את כל הידע, אבל זה לא העניין,


הרי גרם אחד של תיאוריה שווה לקילו אחד של עשייה.


והחוכמה אפילו לדעת פחות וליישם יותר, כי זה לא מה 


שאתה יודע אלא זה שיש לך בעצם יכולת למידה 


היום זה פחות חשוב לדעת דברים אלא זה שיש לך 


יכולת למידה.


בנוסף, השימוש בידע חשוב אף יותר מעצם הידיעה.


אדם שיודע דברים ולא עושה כלום בנידון לא מתקדם 


בחיים.


ולעומת זאת, אדם שיש לו מעט ידע רלוונטי, ועושה 


פעולות לכיוון המטרות שלי בהתמדה ואכן משתמש 


בידע שלו ייצר לעצמו פריצת דרך בחיים והתקדמות.


ההתקדמות צריכה לבוא בידי ביטוי באמצעות עשייה


לעבר המטרות.


איך ניתן לדעת מה המטרות?


על האדם להכיר את עצמו,


לדעת מה הוא באמת רוצה,


מה המטרה של המטרה שהוא רוצה, או בעצם מה 


מטרת העל שלו


מה הוא רוצה ליצור, לחוות, להשיג בחייו?


יש 2 סוגי הצלחה

(קרדיט לרובי שטיינר ולWIKIHOWׁׂׂׂ):



יש הצלחה פנימית (internal success) ויש


גם הצלחה חיצונית (external success),


הצנחה פנימית בעצם מגיעה מתוך מטרות שמונעות 


ערכים (גם ערכים אישיים וערכי ליבה) 


וחוויות ואילו הצלחה חיצונית זה בעיקר כסף, הצלחה 


חומרית שכידוע זה ממש אינו מביא אושר.


כסף אפקטיבי למידת האושר של האדם עד לרמה


מסויימת, מעבר לזה זה ממש אינו משפיע על רמת 


האושר, זה אולי יתן לו הכנסה כספית יותר בבנק שהוא 


יכול לפרנס את המשפחה שלו בצורה טובה יותר 


ולהרוויח סגנון חיים איכותי יותר אבל מעבר לזה זה לא 


אפקטיבי כל כך.


האושר האמיתי מגיע מחיבור אמיתי לעצמי, למהות


הפנימית שלי. האושר האמיתי מגיע גם 


מEARNED SUCCESS:


here is no common material origin of earned success—your earned success can come from your career, your friendships, your community, and your family. But you must earn it through hard work and merit.

When your success is achieved through hard work and your personal achievement, you create satisfaction that cannot be otherwise replicated.

- See more at: http://arthurbrooks.aei.org/learn/earned-success-2/#sthash.6VG9QpmN.dpuf



http://arthurbrooks.aei.org/learn/earned-success-2/


https://www.youtube.com/watch?v=5L9L4BT4OZk



ולהרחבה:


https://www.youtube.com/watch?v=JTDakGPRwIc


https://www.youtube.com/watch?v=G_hPnCz-CVQ


https://www.youtube.com/watch?v=sDH4mzsQP0w



למעשה יש קשר ישיר בין אושר להצלחה.


מצד אחד האושר זה הדרך להצלחה


ומצד שני גם הצלחה (EARNED SUCESSׂׂ) מובילה 


לאושר.


דבר נוסף שאני באמת אהבתי זה מה שרוברט שינפיילד


מדבר על אושר. אושר אמיתי נובע מתוך זה שהאדם 


חווה את כל הרגשות, גם את הרגשות "החיוביים" וגם


את ה"רגשות השליליים", למעשה אין דבר כזה רגשות


חיוביים/ שליליים מהסיבה שכל רגש לגיטימי וכדי 


לחוות את כל הרגשות מוטב להימנע מלתייג את זה 


ככה.


כדי להסביר את זה, אני יכול לתת דוגמא לסיטואציה


שבה אדם רואה צבע אחד בלבד מתוך ספקטור שלם 


של צבעים וסיטואציה אחרת שבה אדם רואה את כל 


הצבעים הקיימים.


מה שמחזק את המסקנה הזו זה הספר אושר אפשרי 


של ד"ר טל בן שחר, ספר מעולה שמבוסס על עקרונות 


וכלים מתוך פסיכולוגיה, משהו מדעי 


(אומנם לא מדע מדוייק הרי פסיכולוגיה אינה מדע 


מדוייק אבל זה אמין 


הרבה יותר מאשר דברים אחרים ומבוסס על מחקרים).


הספר הזה מדבר על זה שמותר להרגיש את כל 


הרגשות, יחד עם זאת חשוב לנהל את הרגשות 


בדרכים שונות (לדוגמא: כתיבה בבלוג, ביומן אישי,


פעילות גופנית, שיחות עם האנשים הנכונים, תיעול 


רגשות,...).


בנוסף, הספר מדבר על חשיבה אופטימאלית, על זה


שמוטב להיות אופטימאלי מאשר פרפקטיוניסט.


ולמעשה אופטימליות עדיפה.



דבר נוסף שאני רוצה להוסיף זה שיש אדם בשם רוברט 


שינפיילד שממש אומר שהשיטות הקיימות המוכרות


בתחום הPERSONAL DEVELOPMET הן לא ממש 


אפקטיביות והן לא ממש עובדות לטווח ארוך ולא תמיד.


הרי אם זה היה חוק אמיתי אז זה היה עובד תמיד.


http://www.coach-yourself.biz/index2.php?id=152&lang=HEB


http://www.coach-yourself.biz/index2.php?id=131&lang=HEB


די מעניין מה שהוא אומר.




בנוסף, יש גישה אחרת שאומרת שכלים כמו NLP, חוק 


המשיכה וכלים נוספים כן עובדים אבל רק כאשר 


הגורם הפנימי מאפשר את זה.


למעשה הוא מדבר על השילוב של השכל והלב 


על השילוב של החלק השכלי והרגשי.


ושחשוב שתהיה סינרגיה ביניהם.


https://www.youtube.com/watch?v=cO1yHgmTf6Q


https://www.youtube.com/watch?v=Rey9Mo1paC0



למעשה גם ירון ספקטור (משיטת העבודה של ביירון 


קייטי גם מדבר על זה).


https://www.youtube.com/watch?v=q3_TmFRSdt8





דבר נוסף שאני רוצה להוסיף לגבי הצלחה זה שיש 


2 דרכים להצליח:


דרך אחת זה לעשות מחקר עצמאי על כל מיני עקרונות,


שיטות, ידע, כלים שיש להשתמש בהן על מנת להצליח.


את זה כבר עשיתי ובאמת כעת אני יודע להבחין


בין התכנים האיכותיים לאלו שלא.


יחד עם זאת זה לא כזה אפקטיבי כי מדובר פה בניסוי 


וטעייה.


הדרך השנייה משתלמת יותר.


הדרך השנייה היא פשוט לדעת מה אתה באמת רוצה 


(רצונות שמגיעים מצרכים, מטרת העל: המטרה של 


המטרה שלך, חלומות, תשוקות)


ולמצוא את האדם שהצליח להשיג, ליצור ולחוות את 


אותם הדברים שגם אתה רוצה להשיג, ליצור ולחוות


ולמעשה ללמוד ממנו!, לבקש ממנו להדריך אותך!


כך גם אתה תוכל להשיג את אותן תוצאות!


זה אפשרי.


ואני בטוח שאותו אדם ישמח לשתף, הרי אנשים 


מצליחים ומאושרים אוהבים לשתף בהצלחה, באושר 


ובשמחת החיים שלהם.


אז נכון שלא בהכרח הדרך שאדם אחד פעל/ הדברים 


שאותו אדם מתאימים לכל אדם אבל אתה יכול לקחת


את הדברים הללו ולשנות את זה קצת, כך שיתאים 


לך יותר,


ואולי לקחת את מה שרלוונטי עבורך כרגע.



יחד עם זאת, חשוב לי ליישם את הידע והכלים שכבר 


יש לי וזה מה שאני עושה.


אם זה כלים שלמדתי אצל רמי ומתחום הפסיכולוגיה


(כולל כמובן פסיכולוגיה חיובית)


אם זה חשיבה חיובית, NLP.


לגבי חוק המשיכה, יש בזה משהו, אני רואה הוכחות


בחיים שלי שזה אכן עובד אבל העניין הוא שלדעת 


רוברט שינפיילד זה לא עובד כל הזמן.


גם ההסבר שערן שטרן מהספר להגשים מציע 


נראה ונשמע הגיוני.


הוא גם למד את התכנים שלו מבוב פרוקטור, שאת 


התכנים שלו אני גם לומד, יש לי קבצי אודיו שלו.


ובאמת הוא מדבר על דברים מעניינים כמו חוקי יקום:


https://www.youtube.com/watch?v=7K_24_RWMoo


http://www.articles.co.il/article/2867/%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99%20%D7%94%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D%20%D7%9C%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%94


בנוסף הוא מדבר על סוגי יעדים:


יעדים מסוג A:


יעדים מסוג B


יעדים מסוג C



  • Type A – These are things you want and know how to do yet you haven’t gotten around to do them. Personally, losing weight falls in this category because I studied nutrition and exercise physiology yet I kept eating sweets and putting up excuses to workout even when I had membership at two different fitness centers. It wasn’t until I realized I was being lazy that I changed my body by doing the things I already knew how to do. I call type A goals lazy goals.
  • Type B – Have you ever thought something along the lines that “If I have this and this other thing happened; then I might be able to accomplish whatever it is I want?” The problem with type B goals is that  they lack inspiration. They have so many conditions tied to them that when one piece of the puzzle fails to show up we give up without thinking twice about it. These I call conditional goals.
  • Type C – This type of goal is the one I am most excited about because C goals have changed my life. Type C goals encompass those things that you fantasize about. You are the most happy when you think of how your life would be if those goals were reality. Type C goals represent what you really, really, really want. These goals are transformative.



בנוסף יש גם את חוקי החיים הללו:


https://www.booknet.co.il/prodtxt.asp?id=48902#.U1KM_VWSzSg



וכן עקרונות הצלחה (ג'ק קרנפילד), חוקים ועקרונות 


שבריאן טרייסי מדבר עליהם,


חוקי החיים של ד"ר פיל:


http://www.metaplim.co.il/a.asp?a=86699



חוקים להצלחה, לאושר, לפריצות דרך וכדומה.



פשוט יש ליישם.



למעשה, מה שאני עשיתי עד כה זה לאסוף מידע,


העניין הוא שאינסוף למידע ולפעמים כדאי לפעול 


עם פחות מידע, LESS IS MORE, להפיק הרבה 


מהקצת.


כי ברגע שיש יותר מדי מידע אז יש שיתוק ותקיעות.



חני ברונשטיין למעשה אומרת שברגע שהתת מודע


מלא אז לא ניתן להכניס דברים חדשים מהשכל המודע 


לתת המודע וכדי לעשות שינוי יש לעשות זאת 


באמצעות ניקיון פנימי.


היא אומרת שיש לעשות זאת באמצעות דיבור רגשי.


יש לה ערכות באתר שלה והכלים שלה די מעניינים אותי.


זה משהו שונה ממה שראיתי, היא בעצמה למדה 


את התכנים הללו ועברה תהליך כזה בעצמה.


והגיעה לתכנים שבאמת טובים.


אני גם ראיתי מהסירטונים שלה ביוטיוב שיש לה תכנים


טובים.


היא מדברת על בגרות רגשית, חופש רגשי ודברים 


חשובים נוספים.



*************************************************************


להפתעתי גיליתי שזה ממש לא טוב להציב יעדים 


ומטרות מאוד מאתגרות, אולי בשלב מאוחר יותר


אבל בשלב ההתחלתי כדאי להציב מטרות קלות וברות


השגה.





לסיכום, 


באמת שיש שפע של מידע לגבי בריאות,אושר, הצלחה


והגשמה עצמית, אהבה, הגשמת חלומות ועוד


באמת שלמדתי על זה מספיק ואני רוצה פשוט 


לסכם את מה שלמדתי, ליישם את מה שעובד, אפקטיבי


וליצור הצלחות.




 










4)


  



* לעבור מעבודה אחת טובה לעבודה טובה יותר לאורך 

הזמן, כמובן שאם מתאים לי וטוב לי בעבודה מסויימת 

אז להתמיד.

אני יכול לעבוד בעבודה ותוך כדי למצוא עבודה טובה 

יותר במקביל וכאשר אני אתקבל לעבודה אז 

אני אעשה את המעבר מהעבודה הקודמת לעבודה 

החדשה, שהיא כמובן מהווה לי אופציה טובה יותר.


 









* שיווק רשתי זה הונאה אחת גדולה!

להתרחק מכל החברות הללו!

טוב מאוד שעשיתי מחקר לגבי זה ובדקתי את זה.





2 תגובות
סרטוןArthur Brooks: Earned success
יווווו
19/04/2014 13:29
yaron
נפל לי האסימון,

אתם מכירים את זה שאתם מרגישים שאתם מכירים מישהו אבל לא יודעים מאיפה?

היום גיליתי מהיכן אנ מכיר מישהו.

מישהו שראיתי לאחרונה בחיים שלי במס' מקומות

מדובר על מישהו בשם תמיר דדון

מישהו שהכרתי בילדות שלי ואת אחותו

והם למדו איתי בתיכון בשכבה מתחתי


לא היה לי מושג שאותו אחד שדיברתי במקדונלס וראיתי אותו

עושה פעילות גופנית עם הדילגית בחוף זה מישהו

שאני מכיר שהכרתי מהילדות.

חברה של אימא שלי שעבדה איתה יחדיו,

אז הם בעצם הילדים שלה

ואני מכיר אותם דרכה.

אני זוכר שפעם היינו ביחד בכינרת.

יואו זה היה ממש מזמן.

ואני לא הייתי מודע לזה.





0 תגובות
יום שישי 18/4/14
18/04/2014 23:26
yaron
אוקיי, הרבה זמן לא כתבתי כאן.
יש לי כמה עדכונים לגבי עבודה.
אני ניסיתי אופציות לגבי עבודה:

שטיפת מכוניות, עובד בסופרלנד (מתקין מתקנים), עובד בחדר אוכל באגן כימיקלים ובתנובה 

וכמובן שלחתי קו"ח.

למעשה העבודה האחרונה שבה ניסיתי הייתה עבודה בסופרלנד, מפעיל מתקנים.

זה ממש לא מתאים לי. זה עבודה אינטסיבית והבריאות שלי חשובה לי יותר.

אני עבדתי שם יום אחד בפסח ועזבתי עוד לפני סיום המשמרת וטוב שכך

זה היה ברכבל בסופרלנד לדחוף את העגלות ולשים אותם קדימה

ממש לא מתאים לי.


אני ראוי לעבוד בעבודה הרבה יותר טוב ובתנאים הרבה יותר טובים

זו הייתה עבודה עמידה של 10 שעות

אני עבדתי בזה מ10 בבוקר עד 5 בערך

וזה היה אמור להיות עד 8

זה ממש לא אנושי לעבוד בזה, ואני לא מבין איך אנשים עובדים בזה.

אני אדם חופשי ואני אמרתי להם שאני עוזב עוד לפני סיום המשמרת

כמובן שהם לא אהבו את זה, אבל החלטתי להיות נאמן לעצמי

מה שלמדתי מזה

זה אילו משרות מתאימות לי יותר, משרות דינאמיות יותר,

כמובן 8 שעות

ושבפסח אני בחופשה

בפסח הבא אני חושב לטייל בחו"ל באותו הזמן

דבר נוסף שעשיתי לאחר מכן היה לשלוח קו"ח למשרות חדשות

ויש לי גם בדפים משרות חדשות שאני רוצה להתקשר.

חוץ מזה, אני הולך לשפר את הבריאות הנפשית שלי

אני לא טיפחתי את הבריאות שלי

תחשוב שהיה לי שירות צבאי ממש לא כיפי, מאתגר, ולא נהניתי באותה תקופה

אני לא יצאתי לבלות ונפגשתי עם חברים באותה תקופה

וזה אמור להיות אחרת

אדם נולד גם בשביל להנות מהחיים ולחיות את החיים (בנוסף גם להגשמה עצמית)

היה לי גם טיפול פסיכולוגי כמו שציינתי קודם שהייתי מקצר בחצי את משך הזמן

זה לא היה כזה אפקטיבי

אומנם זה עזר לי אבל זה לא היה פיתרון אמיתי

אני התמודדתי עם זה שהפסקתי להיפגש עם פסיכולוג וגם עם הפסקת הכדורים

בנוסף, הייתי צריך להתמודד עם זה שהאחים שלי מתחתנים בזה אחר זה

מצד אחד זה שימח אותי מצד שני אני רציתי זמן לעצמי באותו זמן וכמובן לטייל בחו"ל ולעשות 

דברים אחרים ולהתמקד ביותר בעצמי, לפתח את עצמי ולהשקיע בעצמי

וזה פשוט דרש ממני להשקיע משאבים בדבר הזה.

כל מיני מפגשים משפחתיים.


אם הייתי יכול לשנות את מה שעשיתי אולי הייתי טס לחו"ל ישר אחרי הצבא ולאחר מכן עושה איבחון ויעוץ תעסוקתי באדם מילא ואז פסיכומטרי ולימודים אקדמאיים.

אבל זה ממש לא משנה עכשיו, מה שטוב במה שעשיתי שבאמת עשיתי דברים נחוצים וחשובים

עשיתי פסיכומטרי. הייתי צריך לעשות 2 קורסים. 

באותה תקופה בנו מרפסות אצלי בבניין ולא הצלחתי ללמוד כמו שצריך

מה גם שלא הרגשתי שאני חיי

החלטתי לעשות קורס פסיכומטרי נוסף ועשיתי את זה אצל יואל גבע,

אני השקעתי אנרגיות רבות בזה ולא הוצאתי ציון גבוה

אני לא למדתי חכם!

החוכמה זה לדעת איך ללמוד!


עדיין בונים מרפסות אצלנו בשכונה וזה ממש לא מועיל לאיכות החיים.


למעשה אני חושב בתקופה האחרונה בנו כמעט בכל בניין

לא יודע למה פתאום הם התעוררו.


יכול להיות שטעיתי שהחלטתי לעשות פסיכומטרי אחרי הלימודים האקדמאיים שלי.

אולי זה היה הדבר הנכון כדי להיפטר מזה

כי בת'כלס טיול בחו"ל תמיד ניתן לעשות, זה פשוט מצריך החלטה ופעולה

העניין הוא שלא קיים ברשותי הכנסה כספית, לאחר הלימודים האקדמאיים 

הייתה לי הכנסה כספית והכנסה כספית די רבה

ויכלתי להשתמש בזה בשביל טיול בחו"ל.

באותה תקופה אני בכלל נפגשתי עם רמי, ועשיתי כדבריו 

אני הייתי צריך יותר להסתמך על עצמי ולהקשיב לעצמי.

עכשיו מה שאני יכול לעשות זה לעבוד, להכניס לחיים שלי חוגים, לעשות רישיון נהיגה,

ולמעשה להכניס לחיים שלי יותר צבע.


אני לא יודע בדיוק איזו קריירה לבחור עכשיו ולעשות עכשיו איבחון וייעוץ תעסוקתי באדם מילא

זה די "כבד" לי מבחינה מנטאלית

חוץ מזה, עם כל הכבוד מה הם כבר יחדשו לי?

אני עברתי על סוגי המקצועות, התפקידים שיש, יש לי רשימה משל עצמי שעשיתי

ואני די חושב שאני אלך על מה שרשמתי באותה רשימה.







0 תגובות
יום שישי 4/4/14
05/04/2014 01:28
yaron
היום הלכתי לשטיפת מכוניות בקניון לב אשדוד,

אני התחלתי לעבוד שם, אני ראיתי מה זה, היה נוראי, ממש לא טוב.

לא אהבתי את האנשים וגם העבודה עצמה ממש לא טובה.

אני ראוי לקבל יחס טוב, לעבוד עם אנשים מאוד איכותיים, טובים

ולעבוד בעבודה טובה יותר.

מפה אני ממשיך אך ורק קדימה


מסתבר שזה בכלל לא היה השטיפת המכוניות שאני התכוונתי לעבוד שם,

זה היה משהו ממול.

יש מס' שטיפות מכוניות באיזור.

יש את השטיפת המכוניות בקניון לב אשדוד ויש את שטיפת המכוניות

ויש את שטיפת המכוניות מול קניון לב אשדוד.

לאחר שסיימתי את המשמרת הזו קיבלתי גם סכום כספי

אני הלכתי לשטיפת המכוניות ממול ושאלתי את המנהל שם אם הם 

צריכים עובדים, הוא אמר שלא כרגע.

מעניין כי אני דיברתי איתו בפלאפון והוא אמר שהוא כן צריך עובדים.

אוקיי, בכל מקרה אני לא מסכים לעבוד בזה.

אני ראוי לעבוד בעבודה איכותית, טובה יותר.

אני מעלה את הסטנדרטים שלי.

בסה"כ אני הרווחתי מזה:

אני הרווחתי שכר על אותו יום.

מה שכן אני עכשיו יודע איזו עבודה מתאימה לי יותר ולמה אני מתאים יותר:

עבודה שיש בה פחות עשייה ועומס מאשר העבודה הזו

עבודה שיש בה דינאמיות וגיוון

עבודה בחברת אנשים איכותיים, סביבה איכותית.

משרה מלאה, ראשון עד חמישי

משמרת בוקר

עבודה שאפשר גם לשבת וגם לעמוד.




זהו אני החלטתי!

אני עוזב את אשדוד.

אני ראוי למשהו טוב יותר מזה.

אני נתתי לעיר הזו מספיק צ'אנסים

באיזור המרכז, השרון ובערים אחרות יש אפשרויות תעסוקה רבות יותר

ואני אצליח יותר בערים הללו

אז אני גם מעוניין לעבור לגור באיזור השפלה, המרכז

וגם לעבוד שם וללמוד שם


מנהל עסקים

או

ניהול מערכות מידע

לבחור בין 2 התארים האקדמאיים הללו.

באיזה תואר אקדמאי אני משקיע ונותן יותר מצעמי וגם מקבל יותר ערך?


אני חושב יותר ניהול מערכות מידע, יש לזה ערך מוסף

לא יודע.

אני אחליט סופית.


להחליט מה אופציה טובה יותר עבורי ניהול מערכות מידע או שיווק טכנולוגי ולפעול בהתאם!

זה אומר להירשם ללימודים אקדמאיים, גם את התשלום 1

וגם להירשם למלגות!


אני חושב שזה הרבה יותר איכותי משיווק טכנולוגי ממכללת ספיר

אני די סגור על ניהול מערכות מידע תואר 1

תואר 2 אני יכול לעשות במדעי הניהול/ יעוץ ארגוני

אם אני באמת רוצה


אז מה שאני עושה עכשיו זה להירשם ללימודים אקדמאיים באקדמית תל אביב יפו



אני מצפה להתקבל לעבודה ולעבוד בעבודה הרבה יותר טובה.





היחס שלי לעולם קובע את היחס של העולם אליי

אז תתייחס לעולם בצורה טובה


כי היחס שאתה נותן זה היחס שאתה מקבל


אני אומר כן לעבודה


עכשיו אני יודע עד כמה רישיון נהיגה זה חשוב מהסיבות הבאות:

*  הגדלת הניידות והעצמאות שלי

* פותח לי אפשרויות תעסוקה גדולות

* הישג שאני רוצה להשיג

* כשיהיה לי את האפשרות לנהוג כשאני אקבל רכב מהחברה

* אופציה להשכיר רכב/ ... בארץ ובחו"ל





חשוב לי ליישם את האינטליגנציה המעשית שלי ("חוכמת רחוב").

יש דבר כזה:


חה הצלחה בתחומי החיים השונים כוללת שלושה רכיבים: אינטליגנציה אנליטית, אינטליגנציה יצירתית ואינטליגנציה מעשית. האינטליגנציות השנייה והשלישית אמנם אינן כלולות במושג המסורתי של אינטליגנציה הנמדדת באמצעות סולם ה-IQ, אך הן חיוניות להצלחה בלימודים, בעבודה ובמסגרות חיים אחרות. הספר מצביע על המשמעויות מרחיקות הלכת של האינטליגנציה המצליחה בהוראה ובלמידה, ומציע דרכים לפיתוחה.





אני שוקל את מילותיי

אני שומר על טוהר המילה


אני חושב לפני שאני מדבר


אני יוצר את החיים שלי גם באמצעות המילים שלי




נפל לי האסימון,


אני אקים לעצמי חברה משלי

יש אנשים שעובדים אצל אנשים ויש אנשים שמקימים חברה ואנשים עובדים אצלם

אני שוקל להקים חברה משל עצמי מתישהו

זה חלק מזה שאני יזם



אני רוצה לפתח את הא.המעשית שלי

זה חשוב לי!



והחלטה נוספת:

זה לצאת מהעיר בהקדם האפשרי

אם זה מבחינת לימודים אקדמאיים

אם זה מבחינת עבודה

אם זה מבחינת מגורים




אני בוחר להיות נאמן לעצמי


אני בוחר להיות אמיתי עם עצמי




האמת אני מרגיש ממש לא טוב.

אני רוצה לצאת ולבלות


אימא שלי מפחדת ממה שיש בחוץ

אז היא אמרה לי לא לצאת

אתה יכול להיות רגוע, אתה יכול לצאת ולבלות

אני פשוט מפחד שמחר אני אקום ואני אשמע את ההורים שלי צועקים ושזה יפריע לי לישון.


קיבלתי הצעה ממישהו שאני מכיר לצאת איתו היום, העניין הוא שאני רוצה להתרגל לישון מוקדם וזה לא יאפשר לי את זה

העניין הוא שזה שאני אתרגל לישון היום מוקדם זה לא מה שיעשה את השינוי.

חוץ מזה, יש לי 75 ש"ח.

זה אומר 25 ש"ח נסיעה הלוך

אני צריך כסף.











2 תגובות