עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
ארכיון
מכתב לניצול
27/05/2019 09:52
yael verdnikov
זיווה היקרה,
אני יעל ורדניקוב ואני משתתפת בתיאטרון עדות, אני משחקת את הדמות שלך, בעצם, אותך, נפל בחלקי הכבוד לספר את הסיפור שלך, סיפור של היאבקות, אומץ, הקרבה, והכל כשהיית ילדה קטנה.
אני מעריכה את האדם שהפכת להיות היום, אישה מלאת עוצמות, שמחה, אשת משפחה ואדם טוב.
נהנתי לשחק ולספר את הסיפור שלך,
יעל
0 תגובות
החדשות
27/05/2019 09:46
yael verdnikov

ערך חדשותי הוא אירוע בעל ערך חדשותי הוא אירוע המתרחש במציאות ששווה לתקשורת לדווח עליו ולהקדיש לו זמן ומקום. הערך החדשותי נקבע על פי שישה קריטריונים (ככל שהידיע העונה על יותר קריטריונים, הערך החדשותי שלה גבוה יותר, והיא תקבל יותר מקום בתקשורת):

-         חשיבות: אירוע המתייחס לחיי האדם וחשוב למצבו הקיומי.

-         רלוונטיות: שייכות ונגיעה של אירוע לקהל יעד .

-         ייחודיות: אירוע חריג, שונה ומפתיעה.

-         אישיות מפורסמת: אירועים העוסקים בחייהם של אנשי ציבור וסלבס

-         עניין אנושי: אירוע הגובל בהתרחשות נס, סיפור מרגש הטעון ברגשות עזים.

-         עדכניות: מידע חדש התורם להבנתנו את המציאות ומסייע בקביעת עמדה.

חדשות לא מתכוננות: חדשות"קשות", אירועים שליליים ובלתי צפויים המושכים תשומת לב.

חדשות מתוכננות: מתקיימות בזכות הסיקור ומאפשרות דיווח, פרשנות והעתקה.

חדשות רכות: עוסקות בנושאים מעניינים, בחולשות האנושיות ובמרקם האנושות. כתבות או סיפורים אישיים מעניינות מכיוון שהן עוסקות בחיים של בני אדם. למשל: מפגש בין אחים שנאבדו בשואה אחרי 50 שנה.

חדשות קשות: עוסקות בנושאים חשובים במידע הנחוץ לאזרחים כדי שיהיו מעודכנים. באירועים שניתן לפרש כגון נאום ראש הממשלה, כגון תאונת רכבות, מלחמה, שוד ,שריפה. חדשות קשות הן מידע מעניין שחשוב לאזרחים לדעת.

 

0 תגובות
החדשות
27/05/2019 09:46
yael verdnikov

ערך חדשותי הוא אירוע בעל ערך חדשותי הוא אירוע המתרחש במציאות ששווה לתקשורת לדווח עליו ולהקדיש לו זמן ומקום. הערך החדשותי נקבע על פי שישה קריטריונים (ככל שהידיע העונה על יותר קריטריונים, הערך החדשותי שלה גבוה יותר, והיא תקבל יותר מקום בתקשורת):

-         חשיבות: אירוע המתייחס לחיי האדם וחשוב למצבו הקיומי.

-         רלוונטיות: שייכות ונגיעה של אירוע לקהל יעד .

-         ייחודיות: אירוע חריג, שונה ומפתיעה.

-         אישיות מפורסמת: אירועים העוסקים בחייהם של אנשי ציבור וסלבס

-         עניין אנושי: אירוע הגובל בהתרחשות נס, סיפור מרגש הטעון ברגשות עזים.

-         עדכניות: מידע חדש התורם להבנתנו את המציאות ומסייע בקביעת עמדה.

חדשות לא מתכוננות: חדשות"קשות", אירועים שליליים ובלתי צפויים המושכים תשומת לב.

חדשות מתוכננות: מתקיימות בזכות הסיקור ומאפשרות דיווח, פרשנות והעתקה.

חדשות רכות: עוסקות בנושאים מעניינים, בחולשות האנושיות ובמרקם האנושות. כתבות או סיפורים אישיים מעניינות מכיוון שהן עוסקות בחיים של בני אדם. למשל: מפגש בין אחים שנאבדו בשואה אחרי 50 שנה.

חדשות קשות: עוסקות בנושאים חשובים במידע הנחוץ לאזרחים כדי שיהיו מעודכנים. באירועים שניתן לפרש כגון נאום ראש הממשלה, כגון תאונת רכבות, מלחמה, שוד ,שריפה. חדשות קשות הן מידע מעניין שחשוב לאזרחים לדעת.

 

0 תגובות
אירוע מדיה
27/05/2019 09:44
yael verdnikov

שידורים חיים מאירועים טקסיים אשר זוכים לפרסום רב ותוכננו מראש, אשר הופכים את הצופים הפרטיים לקהילה אחת ומרתקים אותם לשידור עצמו. האירועים הללו משודרים לכל העולם באמצעות טכנולוגיות התקשורת ושמורים להזדמנויות מיוחדות.

המאפיינים של אירוע מדיה הם:

·         שידור חי.

·         האירוע מתוכנן מראש.

·         הזמן והמקום ידועים.

·         מוצגות דמויות או קבוצות הרואיות.

·         הצפייה כנורמה חברתית.

·         משמעות דרמטית.

·         מפר שגרה.

·         אירוע טקסי

 

ישנם שלושה סוגי אירועי מדיה:

-עימותים

-כיבושים

-הכתרות


0 תגובות
אירוע מדיה
27/05/2019 09:44
yael verdnikov

שידורים חיים מאירועים טקסיים אשר זוכים לפרסום רב ותוכננו מראש, אשר הופכים את הצופים הפרטיים לקהילה אחת ומרתקים אותם לשידור עצמו. האירועים הללו משודרים לכל העולם באמצעות טכנולוגיות התקשורת ושמורים להזדמנויות מיוחדות.

המאפיינים של אירוע מדיה הם:

·         שידור חי.

·         האירוע מתוכנן מראש.

·         הזמן והמקום ידועים.

·         מוצגות דמויות או קבוצות הרואיות.

·         הצפייה כנורמה חברתית.

·         משמעות דרמטית.

·         מפר שגרה.

·         אירוע טקסי

 

ישנם שלושה סוגי אירועי מדיה:

-עימותים

-כיבושים

-הכתרות


0 תגובות
ארוויזיון בישראל
27/05/2019 09:40
yael verdnikov
השנה אירחנו את כל מדינות העולם בתחרות השירה של אירופה- האירוויזיון, שנה שעברה נטע ברזילאי ניצחה עם הלהיט שכבש את העולם- טוי. 
השנה האמן שניצח בתכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא" היה קובי מרימי, גבר ישראלי בעל סיפור ילדות מרגש וקול גדול.
מה כולם חשבו על קובי מרימי? האם אהבו אותו? האם האמינו בו שינצח?
ישנם דעות חלוקות בנושא, יש כאלה שהקול הגדול ריגש אותם עד דמעות ויש את קבוצת האנשים שציפו ללהיט הבא, לשיר לרקוד אליו, משהו פופי וקליט.
האמת, אני מבינה אותם, אנשים יעדיפו לזכור משהו קליט מאשר להאזין בתשומת לב לשיר מרגש.
נקווה לניצחון פעם הבאה.
0 תגובות
התקשורת כמבנה מציאות: הבניה חברתית של המציאות
25/02/2019 09:53
yael verdnikov
התקשורת מייצרת מציאות חדשה מעצם ההדגשה וההסתרה של נושאים.

העולם כפי שהוא, בא לידי ביטוי באמצעי התקשורת איננו אובייקיטיבי אלא תוצר של שיקולים ואינטרסים שונים (פוליטיים, כלכלים, חברתיים).
התקשורת משרתת לא רק את הציבור אלא גם את ההגמוניה (שליטה/ שלטון) ובכך עוזרת לחזק את השליטה של גורמים פוליטיים, כלכליים, חברתיים.
הציבור, אינו מודע להבניה ורואה בתקשורת כמשקפת את המציאות.
קהל התקשורת פועל על פי המציאות המוצגת בפניו מבלי לבדוק אותה במקורות מידע אחרים וללא מודעות להקשר בו המסרים נוצרו.
למשל: אותו מסר יעוצב ויבנה באופן שונה בעיתון הארץ בעיתון ידיעות אחרונות ובעיתון ישראל היום, כיוון שהבעלות על כל מערכת תקשורת עיתונאית שכזאת, מונעת ושולטת בקהלים שלה, על פי אינטרסים כלכלים, פוליטיים חברתיים.
אזרחים נאורים, הקולטים את מסרי התקשורת בצורה ביקורתית, צריכים להיות מודעים, לעצם העובדה, שהתקשורת, במרבית המסרים, מבנה מציאות חברתית.
0 תגובות
הביצה ששברה את שיא גינס!
14/01/2019 08:58
yael verdnikov
לאחרונה, כולנו מושפעים מהרשתות החבריות ומהפן הטכנולוגי במדיה החברתית.
אני סבורה ובטוחה שנתקלתם באיזה "סטורי" או "פוסט" באינסטגרם.
אז הנה הסיפור שעומד מאחורי הביצה, אדם אנונימי פתח עמוד באינסטגרם בבקשה לשבור את שיא הגינס של הלייקים באינסטגרם עם תמונה של ביצה.
כל העולם נרתם למטרה של הבחור האנונימי ושברנו יחד שיא גינס!
מי? בחור אנונימי
מה? רצה להעביר מסר שגם הדברים הכי פעוטים יכולים לקבל כמות לייקים כמו של כל סלבית מנותחת
מקום? רשתות חברתיות, אינסטגרם
מתי? 2019
מדוע? על מנת לשבור שיא גינס
0 תגובות
#weremember - 5 הממים לכתיבה עיתונאית
14/01/2019 08:51
yael verdnikov
we remember, ובעברית, אנחנו זוכרים, הוא קמפיין למען זיכרון השואה.
כחלק מהמאמץ המתמשך הבינלאומי להנצחת זיכרון השואה, פנו חברי הקונגרס היהודי העולמי למיליוני אנשים ברחבי העולם להצטלם, בעוד הם אוחזים שלט ובו "האשטג" #WeRemember ולהעלות את התמונה לרשתות החברתיות השונות, זאת במטרה להעלות את המודעות לאנטישמיות, לשנאה ולרצח עם בכל העולם.
מי? הקונגרס היהודי העולמי
מה? העלאת התמונה לרשתות החברתיות במטרה להעלות את המודעות לאנטישמיות לשנאה ולרצח בכל העולם, להתמודד עם מכחישי השואה ועם הדור הצעיר שלא פגש או נכח בשואה.
מקום? בכל העולם, דרך הרשתות החברתיות
מתי? 2019
מדוע? העלאת את מודעות בני הנוער, שמתעדכנים בעיקר ברשתות החברתיות, לזיכרון השואה, התמודדות עם מכחישי שואה, ופשוטו כמשמעו, פשוט לזכור את הזוועות שקרו לעם היהודי ובכלל לכל הנפגעים מהמלחמה ומהתקופה של השואה, ולא לשכוח
0 תגובות
5 הממים לכתיבה עיתונאית (מתאים למודל הקווי של
14/01/2019 08:35
yael verdnikov
מי? מוען
מה? מהו המסר
מקום? איפה זה 
מתי? באיזו שנה
מדוע? מהי המטרה של המוען

מן המוען אל הנמען, כך נוצרת השפעה מסוימת
0 תגובות
« הקודם 1 2 הבא »