עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות

היי, שמי הדר כהן - זלצר ואני מתמחה בשיווק באינטרנט.
נשואה ואמא לאריאל בן השנתיים.
כמו בעלי עסקים עצמאיים רבים, במיוחד בתחומים שהתחרות בהם גדולה כ"כ, אני מוצאת את עצמי נשאבת לעבודה אל תוך הלילה. הצעות מחיר, טלפונים, כתיבת מאמרים וכמובן העבודה השוטפת לא מותירה הרבה זמן פנוי ולצערי, פעמים רבות, השיווק הוא הפעולה החשובה ביותר עם התיעדוף הנמוך ביותר למרבית העסקים. מטרת הבלוג הוא לשתף אתכם, בעלי העסקים, בחוויות, טיפים וטריקים שיקלו עליכם את עבודת השיווק. אתם מוזמנים ליצור קשר איתי בכל שאלה או בעיה.
050-4232710.
webmode.info@gmail.com
web-mode.co.il/
שלכם, הדר.
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ארכיון
יולי 2014  (1)
שיווק באינטרנט - מאיפה כדאי להתחיל?
03/07/2014 14:16
web mode
שיווק באינטרנט, שיווק ברשתות חברתיות

"אני לא רוצה לייקים, רוצה לידים!!!"

"אני מעוניין/ת רק בקידום ממומן, לא בSEO"

"אני לא מעוניין/ת לשדרג את האתר שלי כי גם ככה אף אחד לא קורא מאמרים""

"מה את חושבת על WIX?"

"אין לי זמן לנשום! בין העסק, הילדים והבן זוג  אני לא מצליח/ה להגיע לשיווק, "Helpppp

"אני שונא/ת לשווק את עצמי ואת העסק שלי"

"אני אוהב/ת לתת רק את השירות הזה והזה, את כל השאר אני ממש לא אוהב לעשות"

"סרטון תדמית או/ו לקוחות ממליצים זה כ"כ מלאכותי בעיניי"

"האם כדאי לי לפנות ללקוחות באימייל מותאם אישית?"


את האמירות/שאלות/קביעות האלו אני שומעת שוב ושוב ובהחלט מבינה את הבלבול והפאניקה של בעלי עסקים שמרוב אפשרויות פרסום ושיווק יוצאים מפגישות עם סוכנויות פרסום , לעיתים קרובות,יותר מבולבלים ממה שהיו לפני הפגישה.


אז מאיפה כדאי להתחיל?


התשובה היא שזה תלוי בתקציב וביעדים. אם התקציב שלך מסתכם בכמה אלפי שקלים בודדים אז כנראה שתיאלץ לבחור בין פעילות בSocial Media,קידום ממומן בגוגל/יו טיוב לבין קידום אורגני.

לעסק מתחיל שזקוק ללידים טובים וללקוחות באופן מיידי אני בד"כ ממליצה להתחיל בפעילות של שיווק ברשתות החברתיות הכוללת קידום ממומן  (בד"כ בפייסבוק) או/ו קידום ממומן בגוגל/יוטיוב.

עם הזמן,לאחר הקמת בסיס יציב, גם אם מצומצם, של לקוחות אני ממליצה בחום ללכת על הקידום האורגני. בטווח הארוך זהו אפיק ההשקעה המשתלם ביותר, בעיקר משום שאיכות הלידים המגיעים דרך מנועי חיפוש היא גבוהה יותר בממוצע והמחיר לליד בקידום האורגני הוא הנמוך ביותר.


למה זה כ"כ מסובך ויקר להפוך מעסק שורד למצליח?


ובכן, שירות באינטרנט הוא אכן שירות יקר ודורש השקעה כספית וגם רגשית לא מעטה.

הסיבה העיקרית לכך היא הביקוש. פרסום, שיווק ומיתוג הם שירותים מבוקשים. עם הזמן יש יותר תחרות ולכן הביקוש עולה ובהתאם המחירים.

החדשות הטובות הם שאם השיווק נעשה באופן מקצועי, התוצאות לא מאחרות להגיע....ואתם תמצאו את עצמכם מגדילים את התקציב ,ככל שהעסק שלכם יתבסס יותר, כי גם אתם תבינו ששיווק מקצועי ממוקד תוצאות ומכירות תמיד עובד.


מחסומים אישיים


אני נתקלת בהמון מחסומים אישיים בקרב בעלי עסקים קטנים, שדי מהססים לעשות את הצעד ולהשקיע אלפי שקלים כל חודש בשיווק. חשוב לזכור, שבזמן שאתם מהססים ומתלבטים, המתחרים שלכם כבר מקודמים במנועי החיפוש ובעלי נוכחות מרשימה ברשתות החברתיות וככל שעובר הזמ ןהם מתחזקים ואתם עלולים לאבד את המומנטום....

מחסום נוסף הוא מחסום האגו, הרבה בעלי עסקים חושבים אני יכול לעשות את זה בעצמי, הרי אני כל כך טוב במה שאני עושה, אז כמה קשה זה כבר יכול להיות.


בפועל,רוב בעלי העסקים לא ממש מגיעים לשיווק כי בדרך כלל מדובר בעסקים קטנים בעלי מספר מצומצם של עובדים או עצמאיים  כך שהם מצליחים להקדיש לפעולות השיווק אחוזים בודדים מהזמן שלהם וכשהם כבר מגיעים לשיווק, חלקם שונאים כל שנייה שהם מתעסקים בזה ורובם לא ממש יודעים במה להתמקד ואיך בדיוק לייצר לידים איכותיים.


אוקיי, הקמתי דף בפייסבוק והרמתי קמפיינים...מה עכשיו?


יש כ"כ הרבה!!!!

דיוור באימייל, טלמרקטינג, סרטוני תדמית/לקוחות ממליצים, בניית/שדרוג האתר ועוד ועוד.

סביר להניח שלא תמצא זמן לנהל ולהוציא לפועל בעצמך את תוכנית השיווק בקצב סביר ולכן אנו ממליצים בחום שתיעזר באנשי מקצוע מתמחים. עם אנשי מקצוע מומחים ואמינים אפשר להגיעלרמות הצלחה מעבר לכל דמיון.

באיזשהו מקום, מלאכת השיווק זאת העבודה האמיתית. צריך הרבה סבלנות, תוכנית פעולה ברורה ומחויבות אישית כלפיי עצמך לגרום לתוכניות שלך להצליח.

מה שבטוח זה שאם לא תנסה לא תדע!


אם אתה שואף להצליח ולהגדיל את מחזור המכירות של העסק שלך , אנו נסייע לך להכין תוכנית שיווק מבוססת לידים ומכירות , ממוקדת ומפולחת לקהלי היעד שלך ומותאמת אישית לצרכי העסק שלך.

אנחנו לאמ אפיינים חומרים שיווקיים בטלפון אלא אם כן ממש תתעקשו.

מניסיוננו, החומרים השיווקיים כגון:באנרים, דפינחיתה, סרטונים, מאמרים ועוד האפקטיביים ביותר הם כאלו שאופיינו והוטמעו תוך שיתוף פעולה מלא עם הלקוח ותוך כדי פגישות פרונטליות.


על הכותבת:

הדר כהן - זלצר

מנכ"ל ובעלים של web mode,

חברה לשיווק ממוקד תוצאות באינטרנט


http://web-mode.co.il/

 



0 תגובות