עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ארכיון
עיירה ציורית
19/03/2019 16:12
תום
אומרים שתמונה אחת שווה 1000 מילים, צייר טוב יודע להנפיש ולהעביר מסר בכול ציור.
כול סיפור בציור מסופר עם עלילה שלמה מרתקת גם בקריקטורות וגם בפורטרטים.

ציור חיים
כאשר אנו נתקלים בציור מסויים, אנו יכולים לראות סיפור חיים שלם, אך כול אחד יבין 
מהציור סיפור אחר, אנו בעצם משליכים על הציור את סיפור החיים שלנו. ציור טוב גורם לנו
להזדהות עם הציור עצמו 
קריקטורות וציורים תמיד עוזרים לנו להבין מסר מאד מסוים מהציור.

קצת הומור לא יזיק, ציור לא חייב לקחת איתו סיפור חיים שלם קשה,
אפשר להכניס קצת הומור לציור, הקריקטורה מספקת לנו נקודת מבט
מצחיקה שעוזרת לנו לראות את עצמנו בצורה הומוריסטית יותר.
כיף תמיד לראות את עצמנו בצורה הומוריסטית יותר .
במיוחד באירועים רציניים כמו בר מצוות או בת מצוות, כיף תמיד לראות את עצמנו
בצורה מצחיקה וכיפית שמעלה לנו חיוך על הפנים.

כול קריקטורה גם באירועים וגם ביום יום, כיף לראות ציור קריקטוריסטי מהמם וכיפי
שמתאים לכול ילד.

אנחנו בדיוקן עם צחוק מספקים שירות ציורים וקריקטורות לאירועים כגון בר מצוות
בת מצוות ועוד מגוון רחב של אירועים.



הטיול הגיע והנהג מזיע.
14/01/2019 16:35
תום
חברת הסעות בדרום, הסעות בתל אביב
מגיע הטיול השנתי בו התלמידים נוסעים לכמה ימים, המורים מנסים להשגיח כמה שאפשר אך הסחות הדעת האמיתיות הן אלו הקורות
במהלך הנהיגה עצמה. אנו יודעים כי הנהג אשר מסיע מספר רב של תלמידים באוטובוס, זקוק לרמת ריכוז ורוגע מאד גבוהה. 
כאשר יש רעש בחלק האחורי של האוטובוס המשפיע על כול הנוסעים, חשוב שהנהג שלנו יהיה רגוע ושליו: להלן כמה תכונות אשר נהג האוטובוס צריך 

נהג מהיר, נהג זהיר.
 קיימים המון סוגי נהגים על הכביש, הנהג הזהיר והנהג המהיר.
הנהג המהיר ידוע בחוסר סבלנותו לאחר בכביש ולאנשים בסביבתו הקרובה.
אותו נהג מנסה להגיע אל המקום אליו הוא נוסע במהירות האפשרית תוך כדי חוסר התחשבות טוטאלי 
בסביבה מתוך מטרה אחת, להגיע למקום כמה שיותר מהר לא משנה מה.
מצד שני יש את הנהג הזהיר, אותו נהג שמודע לתנאי הדרך ויודע לנסוע בהתאם, נהג אחראי היודע כי
טעות קטנה היא טעות מרה, והנוסעים אשר איתו באוטובוס חשובים יותר מכול דבר אחר.
בטיולים שנתיים בדרך כלל הנסיעות מלוות בין ההרים בתנאי דרך שונים מהכביש וחשוב מאד שהנהג ידע לנסוע לאט.

סבלני
כאשר הנהג נוסע חשוב מאד, שיהיה סבלני לא רק כלפי האנשים בכביש, אלה גם סבלני אל האנשים היושבים איתו באוטובוס.
כאשר הנהג נותן לאנשים מסביבו לפגוע בסבלנות שלו ואינו מצליח להשאר רגוע כך הוא בעצם פוגע בנוסעים שאיתו. ידוע כי
תלמידים בטיול שנתי נוטים לעשות המון רעש באוטובוס. רעש אשר יכול להפריע לנהג לנסוע כמו שצריך ויכול לגרום לתאונה.
אותו נהג אוטובוס חייב להיות סבלני לכול רעש הקורה סביבו.
כשזה מגיע לבטיחות

נעים.
נהג הנעים לנוסעים שלצידו יוצר אווירה נעימה ורגועה יותר ונסיעה בטוחה הרבה יותר.
אין יותר כיף מלנסוע באוטובוס בטיול עם נהג סבלני ונעים כלפי הנוסעים ובכך להיות רגועים ברבה יותר
בנסיעה עצמה.

אנחנו כלנית הסעות מספקים שירותי הסעות בדרום ובתל אביב.
צי הרכבים שלנו כולל מספר רכבים כגון אוטובוסים וטרנזיטים.


שליחות, שירות ומהירות.
13/01/2019 14:03
תום
חברת שליחויות בירושלים, משלוחים בירושלים
מהירות השליחות.

איפה החבילה שלי?, שוב שאל הלקוח שמחכה יותר משבועיים לחבילה שבסך הכול הזמין.מהאתר שלנו.
הפחד הגדול שלנו בתור בעליי עסק הוא להפסיד לקוח, השירות שלנו אומר עלינו הכול, איך שאנו משרתים
את הלקוח, כך אנו רואים את הלקוח שלנו, חלק משירות טוב אצלנו בעסק אינו רק שירות פרונטלי אדיב וחייכני
אלה גם שירות של אספקת סחורה בזמן אשר הובטח ללקוח, אחת הסיבות אשר הלקוח החליט לרכוש מוצר 
דווקא אצלנו היא הבטחת השילוח המהיר אל הלקוח וחשוב לנו לעמוד במילתנו על אספקת המוצר.


אני רוצה לבטל את העסקה.

אין יותר מפחיד מהמשפט המפורסם " אני רוצה לבטל את העסק ".
כאשר אין הסברים וסיבות מוצדקות למה המשלוח לא מגיע אל הלקוח רשאי הלקוח לבטל את העסקה,
בכך שלקוח מבטל עסקה איננו מפסידים רק עסקה בטווח הקצר, לקוח אשר קיבל שירות לא טוב בהזמנת הסחורה גם יבטל עסקה, גם לא יזמין מאיתנו סחורה בעתיד והכי הכי גרוע, אותו לקוח יספר לעוד שלושה
לקוחות פוטנציאלים שהשירות שלנו לא טוב ואיננו מספקים את החבילות בזמן, דבר הגורם נזק רב הקשה לתקנו.
אין איש מכירות יותר טוב מלקוח מרוצה, חשוב לדעת לספק בזמן את החבילה ללקוח כחלק משירות טוב ולא,
אפשר לשכוח מהעסקה ומכנראה גם מהשם הטוב של העסק.

השליחויות זה אנחנו.
"אם המשלוח לא הגיע בזמן אתה יכול לדבר עם חברת השליחויות".
משפט שלא מומלץ להגיד ללקוח לא מרוצה. כאשר לקוח מבצע מולנו עסקה, הלקוח עומד מולנו ומולנו בלבד.
אין שום סיבה שהלקוח שלנו יצטרך לטרטר את עצמו בטלפונים כדי לברר היכן המשלוח שלו עומד ולמה לא מגיע המשלוח בזמן.
אם אנו עובדים עם חברת משלוחים לא רצינית סביר להניח שאנחנו יכולים להסתכל על עצמנו בתור עסק ולהבין שגם אנחנו לא רציניים כלפי הלקוחות שלנו.

לסיכום.
אם החברת שליחויות לא מביאה את החבילה בזמן אל הלקוח, האחריות היא עלינו כבעלי עסקים ולא על חברת השליחויות. חשוב לבחור בחכמה את חברת השליחויות שלנו כדי להשאיר את הלקוחות שלנו כשלנו.

אנו בניסים שליחויות, חברת שליחויות בירושלים מומחים באספקת שליחויות במהירות ובייעילות.
החברה מספקת משלוחים מהירים על אופנועים עד ליעד הלקוח.

מוזמנים להכנס אלינו וליצור איתנו קשר.




שליחות, שירות ומהירות.
13/01/2019 14:01
תום
חברת שליחויות בירושלים, משלוחים בירושלים
מהירות השליחות.

איפה החבילה שלי?, שוב שאל הלקוח שמחכה יותר משבועיים לחבילה שבסך הכול הזמין.מהאתר שלנו.
הפחד הגדול שלנו בתור בעליי עסק הוא להפסיד לקוח, השירות שלנו אומר עלינו הכול, איך שאנו משרתים
את הלקוח, כך אנו רואים את הלקוח שלנו, חלק משירות טוב אצלנו בעסק אינו רק שירות פרונטלי אדיב וחייכני
אלה גם שירות של אספקת סחורה בזמן אשר הובטח ללקוח, אחת הסיבות אשר הלקוח החליט לרכוש מוצר 
דווקא אצלנו היא הבטחת השילוח המהיר אל הלקוח וחשוב לנו לעמוד במילתנו על אספקת המוצר.


אני רוצה לבטל את העסקה.

אין יותר מפחיד מהמשפט המפורסם " אני רוצה לבטל את העסק ".
כאשר אין הסברים וסיבות מוצדקות למה המשלוח לא מגיע אל הלקוח רשאי הלקוח לבטל את העסקה,
בכך שלקוח מבטל עסקה איננו מפסידים רק עסקה בטווח הקצר, לקוח אשר קיבל שירות לא טוב בהזמנת הסחורה גם יבטל עסקה, גם לא יזמין מאיתנו סחורה בעתיד והכי הכי גרוע, אותו לקוח יספר לעוד שלושה
לקוחות פוטנציאלים שהשירות שלנו לא טוב ואיננו מספקים את החבילות בזמן, דבר הגורם נזק רב הקשה לתקנו.
אין איש מכירות יותר טוב מלקוח מרוצה, חשוב לדעת לספק בזמן את החבילה ללקוח כחלק משירות טוב ולא,
אפשר לשכוח מהעסקה ומכנראה גם מהשם הטוב של העסק.

השליחויות זה אנחנו.
"אם המשלוח לא הגיע בזמן אתה יכול לדבר עם חברת השליחויות".
משפט שלא מומלץ להגיד ללקוח לא מרוצה. כאשר לקוח מבצע מולנו עסקה, הלקוח עומד מולנו ומולנו בלבד.
אין שום סיבה שהלקוח שלנו יצטרך לטרטר את עצמו בטלפונים כדי לברר היכן המשלוח שלו עומד ולמה לא מגיע המשלוח בזמן.
אם אנו עובדים עם חברת משלוחים לא רצינית סביר להניח שאנחנו יכולים להסתכל על עצמנו בתור עסק ולהבין שגם אנחנו לא רציניים כלפי הלקוחות שלנו.

לסיכום.
אם החברת שליחויות לא מביאה את החבילה בזמן אל הלקוח, האחריות היא עלינו כבעלי עסקים ולא על חברת השליחויות. חשוב לבחור בחכמה את חברת השליחויות שלנו כדי להשאיר את הלקוחות שלנו כשלנו.

אנו בניסים שליחויות, חברת שליחויות בירושלים מומחים באספקת שליחויות במהירות ובייעילות.
החברה מספקת משלוחים מהירים על אופנועים עד ליעד הלקוח.

מוזמנים להכנס אלינו וליצור איתנו קשר.




שליחות, שירות ומהירות.
13/01/2019 14:01
תום
חברת שליחויות בירושלים, משלוחים בירושלים
מהירות השליחות.

איפה החבילה שלי?, שוב שאל הלקוח שמחכה יותר משבועיים לחבילה שבסך הכול הזמין.מהאתר שלנו.
הפחד הגדול שלנו בתור בעליי עסק הוא להפסיד לקוח, השירות שלנו אומר עלינו הכול, איך שאנו משרתים
את הלקוח, כך אנו רואים את הלקוח שלנו, חלק משירות טוב אצלנו בעסק אינו רק שירות פרונטלי אדיב וחייכני
אלה גם שירות של אספקת סחורה בזמן אשר הובטח ללקוח, אחת הסיבות אשר הלקוח החליט לרכוש מוצר 
דווקא אצלנו היא הבטחת השילוח המהיר אל הלקוח וחשוב לנו לעמוד במילתנו על אספקת המוצר.


אני רוצה לבטל את העסקה.

אין יותר מפחיד מהמשפט המפורסם " אני רוצה לבטל את העסק ".
כאשר אין הסברים וסיבות מוצדקות למה המשלוח לא מגיע אל הלקוח רשאי הלקוח לבטל את העסקה,
בכך שלקוח מבטל עסקה איננו מפסידים רק עסקה בטווח הקצר, לקוח אשר קיבל שירות לא טוב בהזמנת הסחורה גם יבטל עסקה, גם לא יזמין מאיתנו סחורה בעתיד והכי הכי גרוע, אותו לקוח יספר לעוד שלושה
לקוחות פוטנציאלים שהשירות שלנו לא טוב ואיננו מספקים את החבילות בזמן, דבר הגורם נזק רב הקשה לתקנו.
אין איש מכירות יותר טוב מלקוח מרוצה, חשוב לדעת לספק בזמן את החבילה ללקוח כחלק משירות טוב ולא,
אפשר לשכוח מהעסקה ומכנראה גם מהשם הטוב של העסק.

השליחויות זה אנחנו.
"אם המשלוח לא הגיע בזמן אתה יכול לדבר עם חברת השליחויות".
משפט שלא מומלץ להגיד ללקוח לא מרוצה. כאשר לקוח מבצע מולנו עסקה, הלקוח עומד מולנו ומולנו בלבד.
אין שום סיבה שהלקוח שלנו יצטרך לטרטר את עצמו בטלפונים כדי לברר היכן המשלוח שלו עומד ולמה לא מגיע המשלוח בזמן.
אם אנו עובדים עם חברת משלוחים לא רצינית סביר להניח שאנחנו יכולים להסתכל על עצמנו בתור עסק ולהבין שגם אנחנו לא רציניים כלפי הלקוחות שלנו.

לסיכום.
אם החברת שליחויות לא מביאה את החבילה בזמן אל הלקוח, האחריות היא עלינו כבעלי עסקים ולא על חברת השליחויות. חשוב לבחור בחכמה את חברת השליחויות שלנו כדי להשאיר את הלקוחות שלנו כשלנו.

אנו בניסים שליחויות, חברת שליחויות בירושלים מומחים באספקת שליחויות במהירות ובייעילות.
החברה מספקת משלוחים מהירים על אופנועים עד ליעד הלקוח.

מוזמנים להכנס אלינו וליצור איתנו קשר.




שליחות, שירות ומהירות.
13/01/2019 14:01
תום
חברת שליחויות בירושלים, משלוחים בירושלים
מהירות השליחות.

איפה החבילה שלי?, שוב שאל הלקוח שמחכה יותר משבועיים לחבילה שבסך הכול הזמין.מהאתר שלנו.
הפחד הגדול שלנו בתור בעליי עסק הוא להפסיד לקוח, השירות שלנו אומר עלינו הכול, איך שאנו משרתים
את הלקוח, כך אנו רואים את הלקוח שלנו, חלק משירות טוב אצלנו בעסק אינו רק שירות פרונטלי אדיב וחייכני
אלה גם שירות של אספקת סחורה בזמן אשר הובטח ללקוח, אחת הסיבות אשר הלקוח החליט לרכוש מוצר 
דווקא אצלנו היא הבטחת השילוח המהיר אל הלקוח וחשוב לנו לעמוד במילתנו על אספקת המוצר.


אני רוצה לבטל את העסקה.

אין יותר מפחיד מהמשפט המפורסם " אני רוצה לבטל את העסק ".
כאשר אין הסברים וסיבות מוצדקות למה המשלוח לא מגיע אל הלקוח רשאי הלקוח לבטל את העסקה,
בכך שלקוח מבטל עסקה איננו מפסידים רק עסקה בטווח הקצר, לקוח אשר קיבל שירות לא טוב בהזמנת הסחורה גם יבטל עסקה, גם לא יזמין מאיתנו סחורה בעתיד והכי הכי גרוע, אותו לקוח יספר לעוד שלושה
לקוחות פוטנציאלים שהשירות שלנו לא טוב ואיננו מספקים את החבילות בזמן, דבר הגורם נזק רב הקשה לתקנו.
אין איש מכירות יותר טוב מלקוח מרוצה, חשוב לדעת לספק בזמן את החבילה ללקוח כחלק משירות טוב ולא,
אפשר לשכוח מהעסקה ומכנראה גם מהשם הטוב של העסק.

השליחויות זה אנחנו.
"אם המשלוח לא הגיע בזמן אתה יכול לדבר עם חברת השליחויות".
משפט שלא מומלץ להגיד ללקוח לא מרוצה. כאשר לקוח מבצע מולנו עסקה, הלקוח עומד מולנו ומולנו בלבד.
אין שום סיבה שהלקוח שלנו יצטרך לטרטר את עצמו בטלפונים כדי לברר היכן המשלוח שלו עומד ולמה לא מגיע המשלוח בזמן.
אם אנו עובדים עם חברת משלוחים לא רצינית סביר להניח שאנחנו יכולים להסתכל על עצמנו בתור עסק ולהבין שגם אנחנו לא רציניים כלפי הלקוחות שלנו.

לסיכום.
אם החברת שליחויות לא מביאה את החבילה בזמן אל הלקוח, האחריות היא עלינו כבעלי עסקים ולא על חברת השליחויות. חשוב לבחור בחכמה את חברת השליחויות שלנו כדי להשאיר את הלקוחות שלנו כשלנו.

אנו בניסים שליחויות, חברת שליחויות בירושלים מומחים באספקת שליחויות במהירות ובייעילות.
החברה מספקת משלוחים מהירים על אופנועים עד ליעד הלקוח.

מוזמנים להכנס אלינו וליצור איתנו קשר.




שליחות, שירות ומהירות.
13/01/2019 14:01
תום
חברת שליחויות בירושלים, משלוחים בירושלים
מהירות השליחות.

איפה החבילה שלי?, שוב שאל הלקוח שמחכה יותר משבועיים לחבילה שבסך הכול הזמין.מהאתר שלנו.
הפחד הגדול שלנו בתור בעליי עסק הוא להפסיד לקוח, השירות שלנו אומר עלינו הכול, איך שאנו משרתים
את הלקוח, כך אנו רואים את הלקוח שלנו, חלק משירות טוב אצלנו בעסק אינו רק שירות פרונטלי אדיב וחייכני
אלה גם שירות של אספקת סחורה בזמן אשר הובטח ללקוח, אחת הסיבות אשר הלקוח החליט לרכוש מוצר 
דווקא אצלנו היא הבטחת השילוח המהיר אל הלקוח וחשוב לנו לעמוד במילתנו על אספקת המוצר.


אני רוצה לבטל את העסקה.

אין יותר מפחיד מהמשפט המפורסם " אני רוצה לבטל את העסק ".
כאשר אין הסברים וסיבות מוצדקות למה המשלוח לא מגיע אל הלקוח רשאי הלקוח לבטל את העסקה,
בכך שלקוח מבטל עסקה איננו מפסידים רק עסקה בטווח הקצר, לקוח אשר קיבל שירות לא טוב בהזמנת הסחורה גם יבטל עסקה, גם לא יזמין מאיתנו סחורה בעתיד והכי הכי גרוע, אותו לקוח יספר לעוד שלושה
לקוחות פוטנציאלים שהשירות שלנו לא טוב ואיננו מספקים את החבילות בזמן, דבר הגורם נזק רב הקשה לתקנו.
אין איש מכירות יותר טוב מלקוח מרוצה, חשוב לדעת לספק בזמן את החבילה ללקוח כחלק משירות טוב ולא,
אפשר לשכוח מהעסקה ומכנראה גם מהשם הטוב של העסק.

השליחויות זה אנחנו.
"אם המשלוח לא הגיע בזמן אתה יכול לדבר עם חברת השליחויות".
משפט שלא מומלץ להגיד ללקוח לא מרוצה. כאשר לקוח מבצע מולנו עסקה, הלקוח עומד מולנו ומולנו בלבד.
אין שום סיבה שהלקוח שלנו יצטרך לטרטר את עצמו בטלפונים כדי לברר היכן המשלוח שלו עומד ולמה לא מגיע המשלוח בזמן.
אם אנו עובדים עם חברת משלוחים לא רצינית סביר להניח שאנחנו יכולים להסתכל על עצמנו בתור עסק ולהבין שגם אנחנו לא רציניים כלפי הלקוחות שלנו.

לסיכום.
אם החברת שליחויות לא מביאה את החבילה בזמן אל הלקוח, האחריות היא עלינו כבעלי עסקים ולא על חברת השליחויות. חשוב לבחור בחכמה את חברת השליחויות שלנו כדי להשאיר את הלקוחות שלנו כשלנו.

אנו בניסים שליחויות, חברת שליחויות בירושלים מומחים באספקת שליחויות במהירות ובייעילות.
החברה מספקת משלוחים מהירים על אופנועים עד ליעד הלקוח.

מוזמנים להכנס אלינו וליצור איתנו קשר.




שליחות, שירות ומהירות.
13/01/2019 14:01
תום
חברת שליחויות בירושלים, משלוחים בירושלים
מהירות השליחות.

איפה החבילה שלי?, שוב שאל הלקוח שמחכה יותר משבועיים לחבילה שבסך הכול הזמין.מהאתר שלנו.
הפחד הגדול שלנו בתור בעליי עסק הוא להפסיד לקוח, השירות שלנו אומר עלינו הכול, איך שאנו משרתים
את הלקוח, כך אנו רואים את הלקוח שלנו, חלק משירות טוב אצלנו בעסק אינו רק שירות פרונטלי אדיב וחייכני
אלה גם שירות של אספקת סחורה בזמן אשר הובטח ללקוח, אחת הסיבות אשר הלקוח החליט לרכוש מוצר 
דווקא אצלנו היא הבטחת השילוח המהיר אל הלקוח וחשוב לנו לעמוד במילתנו על אספקת המוצר.


אני רוצה לבטל את העסקה.

אין יותר מפחיד מהמשפט המפורסם " אני רוצה לבטל את העסק ".
כאשר אין הסברים וסיבות מוצדקות למה המשלוח לא מגיע אל הלקוח רשאי הלקוח לבטל את העסקה,
בכך שלקוח מבטל עסקה איננו מפסידים רק עסקה בטווח הקצר, לקוח אשר קיבל שירות לא טוב בהזמנת הסחורה גם יבטל עסקה, גם לא יזמין מאיתנו סחורה בעתיד והכי הכי גרוע, אותו לקוח יספר לעוד שלושה
לקוחות פוטנציאלים שהשירות שלנו לא טוב ואיננו מספקים את החבילות בזמן, דבר הגורם נזק רב הקשה לתקנו.
אין איש מכירות יותר טוב מלקוח מרוצה, חשוב לדעת לספק בזמן את החבילה ללקוח כחלק משירות טוב ולא,
אפשר לשכוח מהעסקה ומכנראה גם מהשם הטוב של העסק.

השליחויות זה אנחנו.
"אם המשלוח לא הגיע בזמן אתה יכול לדבר עם חברת השליחויות".
משפט שלא מומלץ להגיד ללקוח לא מרוצה. כאשר לקוח מבצע מולנו עסקה, הלקוח עומד מולנו ומולנו בלבד.
אין שום סיבה שהלקוח שלנו יצטרך לטרטר את עצמו בטלפונים כדי לברר היכן המשלוח שלו עומד ולמה לא מגיע המשלוח בזמן.
אם אנו עובדים עם חברת משלוחים לא רצינית סביר להניח שאנחנו יכולים להסתכל על עצמנו בתור עסק ולהבין שגם אנחנו לא רציניים כלפי הלקוחות שלנו.

לסיכום.
אם החברת שליחויות לא מביאה את החבילה בזמן אל הלקוח, האחריות היא עלינו כבעלי עסקים ולא על חברת השליחויות. חשוב לבחור בחכמה את חברת השליחויות שלנו כדי להשאיר את הלקוחות שלנו כשלנו.

אנו בניסים שליחויות, חברת שליחויות בירושלים מומחים באספקת שליחויות במהירות ובייעילות.
החברה מספקת משלוחים מהירים על אופנועים עד ליעד הלקוח.

מוזמנים להכנס אלינו וליצור איתנו קשר.




שליחות, שירות ומהירות.
13/01/2019 14:01
תום
חברת שליחויות בירושלים, משלוחים בירושלים
מהירות השליחות.

איפה החבילה שלי?, שוב שאל הלקוח שמחכה יותר משבועיים לחבילה שבסך הכול הזמין.מהאתר שלנו.
הפחד הגדול שלנו בתור בעליי עסק הוא להפסיד לקוח, השירות שלנו אומר עלינו הכול, איך שאנו משרתים
את הלקוח, כך אנו רואים את הלקוח שלנו, חלק משירות טוב אצלנו בעסק אינו רק שירות פרונטלי אדיב וחייכני
אלה גם שירות של אספקת סחורה בזמן אשר הובטח ללקוח, אחת הסיבות אשר הלקוח החליט לרכוש מוצר 
דווקא אצלנו היא הבטחת השילוח המהיר אל הלקוח וחשוב לנו לעמוד במילתנו על אספקת המוצר.


אני רוצה לבטל את העסקה.

אין יותר מפחיד מהמשפט המפורסם " אני רוצה לבטל את העסק ".
כאשר אין הסברים וסיבות מוצדקות למה המשלוח לא מגיע אל הלקוח רשאי הלקוח לבטל את העסקה,
בכך שלקוח מבטל עסקה איננו מפסידים רק עסקה בטווח הקצר, לקוח אשר קיבל שירות לא טוב בהזמנת הסחורה גם יבטל עסקה, גם לא יזמין מאיתנו סחורה בעתיד והכי הכי גרוע, אותו לקוח יספר לעוד שלושה
לקוחות פוטנציאלים שהשירות שלנו לא טוב ואיננו מספקים את החבילות בזמן, דבר הגורם נזק רב הקשה לתקנו.
אין איש מכירות יותר טוב מלקוח מרוצה, חשוב לדעת לספק בזמן את החבילה ללקוח כחלק משירות טוב ולא,
אפשר לשכוח מהעסקה ומכנראה גם מהשם הטוב של העסק.

השליחויות זה אנחנו.
"אם המשלוח לא הגיע בזמן אתה יכול לדבר עם חברת השליחויות".
משפט שלא מומלץ להגיד ללקוח לא מרוצה. כאשר לקוח מבצע מולנו עסקה, הלקוח עומד מולנו ומולנו בלבד.
אין שום סיבה שהלקוח שלנו יצטרך לטרטר את עצמו בטלפונים כדי לברר היכן המשלוח שלו עומד ולמה לא מגיע המשלוח בזמן.
אם אנו עובדים עם חברת משלוחים לא רצינית סביר להניח שאנחנו יכולים להסתכל על עצמנו בתור עסק ולהבין שגם אנחנו לא רציניים כלפי הלקוחות שלנו.

לסיכום.
אם החברת שליחויות לא מביאה את החבילה בזמן אל הלקוח, האחריות היא עלינו כבעלי עסקים ולא על חברת השליחויות. חשוב לבחור בחכמה את חברת השליחויות שלנו כדי להשאיר את הלקוחות שלנו כשלנו.

אנו בניסים שליחויות, חברת שליחויות בירושלים מומחים באספקת שליחויות במהירות ובייעילות.
החברה מספקת משלוחים מהירים על אופנועים עד ליעד הלקוח.

מוזמנים להכנס אלינו וליצור איתנו קשר.




שליחות, שירות ומהירות.
13/01/2019 14:00
תום
חברת שליחויות בירושלים, משלוחים בירושלים
מהירות השליחות.

איפה החבילה שלי?, שוב שאל הלקוח שמחכה יותר משבועיים לחבילה שבסך הכול הזמין.מהאתר שלנו.
הפחד הגדול שלנו בתור בעליי עסק הוא להפסיד לקוח, השירות שלנו אומר עלינו הכול, איך שאנו משרתים
את הלקוח, כך אנו רואים את הלקוח שלנו, חלק משירות טוב אצלנו בעסק אינו רק שירות פרונטלי אדיב וחייכני
אלה גם שירות של אספקת סחורה בזמן אשר הובטח ללקוח, אחת הסיבות אשר הלקוח החליט לרכוש מוצר 
דווקא אצלנו היא הבטחת השילוח המהיר אל הלקוח וחשוב לנו לעמוד במילתנו על אספקת המוצר.


אני רוצה לבטל את העסקה.

אין יותר מפחיד מהמשפט המפורסם " אני רוצה לבטל את העסק ".
כאשר אין הסברים וסיבות מוצדקות למה המשלוח לא מגיע אל הלקוח רשאי הלקוח לבטל את העסקה,
בכך שלקוח מבטל עסקה איננו מפסידים רק עסקה בטווח הקצר, לקוח אשר קיבל שירות לא טוב בהזמנת הסחורה גם יבטל עסקה, גם לא יזמין מאיתנו סחורה בעתיד והכי הכי גרוע, אותו לקוח יספר לעוד שלושה
לקוחות פוטנציאלים שהשירות שלנו לא טוב ואיננו מספקים את החבילות בזמן, דבר הגורם נזק רב הקשה לתקנו.
אין איש מכירות יותר טוב מלקוח מרוצה, חשוב לדעת לספק בזמן את החבילה ללקוח כחלק משירות טוב ולא,
אפשר לשכוח מהעסקה ומכנראה גם מהשם הטוב של העסק.

השליחויות זה אנחנו.
"אם המשלוח לא הגיע בזמן אתה יכול לדבר עם חברת השליחויות".
משפט שלא מומלץ להגיד ללקוח לא מרוצה. כאשר לקוח מבצע מולנו עסקה, הלקוח עומד מולנו ומולנו בלבד.
אין שום סיבה שהלקוח שלנו יצטרך לטרטר את עצמו בטלפונים כדי לברר היכן המשלוח שלו עומד ולמה לא מגיע המשלוח בזמן.
אם אנו עובדים עם חברת משלוחים לא רצינית סביר להניח שאנחנו יכולים להסתכל על עצמנו בתור עסק ולהבין שגם אנחנו לא רציניים כלפי הלקוחות שלנו.

לסיכום.
אם החברת שליחויות לא מביאה את החבילה בזמן אל הלקוח, האחריות היא עלינו כבעלי עסקים ולא על חברת השליחויות. חשוב לבחור בחכמה את חברת השליחויות שלנו כדי להשאיר את הלקוחות שלנו כשלנו.

אנו בניסים שליחויות, חברת שליחויות בירושלים מומחים באספקת שליחויות במהירות ובייעילות.
החברה מספקת משלוחים מהירים על אופנועים עד ליעד הלקוח.

מוזמנים להכנס אלינו וליצור איתנו קשר.




« הקודם 1 2 הבא »