עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ארכיון
למה אני כל כך עייפה כל הזמן?
15/12/2016 08:02
קוסמטיקה

לפעמים נראה כי לא משנה עד כמה אתה ישן, אתה עדיין מותשת. מה קורה? ו מתי עייפות הפך למשהו. אתה די צריך להתחרפן בקשר?

לפני שאתה היי לרופא עם רשימת תסמונות אזוטרי 89. מצאת על WebMD זה * אולי * להיות אשם, שקול מיעון יחיד רוב עילה מסתברת של עייפות: מניעת שינה הישנה טובהאכן, "הגורם הנפוץ ביותר של עייפות אצל נשים היא מניעת שינה,", אומר ד ר Ginevra Liptan, שהתמונה ומוסמכת שבסיסה בעיר פורטלנד, אורגון. "אנחנו כולנו גנטית שונה בכמה שעות שינה אנחנו דורשים, הנעים בין 7-10 שעות ללילה. רובנו לא אשיג כלום ליד."הוא אומר — גם אם אנחנו חושבים שכן. (על פי סקר גאלופ 2013, 56% מהאמריקאים אומרים להם לישון כמה שיותר כנדרש, אבל רק 40% אחוז האלה מומלץ 7-9 שעות.)

"אנחנו לעיתים קרובות בגלל זה. בעבודת את עצמנו על שינה, כדי לנסות להתאים יותר לתוך חייהם עסוק, או עבור עבודה, פעילות גופנית או קצת צריך הרבה זמן לבד," אמר ד ר Liptan. אנחנו לא באמת בעדיפות עליונה, אז אנחנו מתאים יותר לחשוב שאנחנו עושים בסדר על מכסת השינה שלנו כאשר אנו אתה חסר קצת יום אחרי יום — וזה מוסיף. אז כיצד לתקן את זה? "הדרך הטובה ביותר לגלות אם הגורם לעייפות שלך היא מניעת שינה היא שבוע לתעדף שינה מעל הכל ולראות אם העייפות שלך משתפרים." (בדוק מקבל מספיק לישון קצת להגנה זו אהבה קשוחה מדריך ).

. אבל, כן, יש סיבות אחרות עייפות. כאשר המטופלים באים להתלונן המיצוי, ד ר Liptan תבקש גם על סימפטומים אחרים כמו קוצר נשימה או קצב הלב מהירה במיוחד, כדי לראות אם קיימת בכל מצב רפואי הבסיסית כמו אנמיה או בלוטת התריס גורמת העייפות. המחזור החודשי בנשים לאבד דם כל חודש, ולכן הם נוטים יותר אנמיה, במיוחד אם הם לא מקבלים מספיק ברזל או ויטמין B12. "אני רואה את זה מאוד שכיח בקרב נשים צעירות עם תקופות כבדות, הם גם צמחוני או בצע דיאטות מגבילות אחרים," אמר ד ר Liptan. היפותירואידיזם, וזה כאשר הגוף שלך לא עושה מספיק הורמון בלוטת התריס, מלווה בדרך כלל סימפטומים כמו ההרגשה כאשר אחרים אינם, עור יבש מאוד, שיער, נשירת שיער, עצירות ואי יכולת לרדת במשקל. בלוטת התריס ואנמיה, יכול להיות מאובחנים על ידי בדיקות דם פשוטות.

אם אתה מקבל מספיק לישון, המעבדה מגיע נקי, הרופאים עשויים להתחיל לחפש את המצב הבסיסי, כגון פיברומיאלגיהאו תסמונת התשישות הכרוניתלמרות שמו, תסמונת התשישות הכרונית הוא לא גורם שכיח במיוחד על עייפות כרונית, נשאר מאוד ממעטים להבין, למרות זאת עשויה לנבוע מערכת חיסונית לקויה. "רוב המטופלים מתארים של התפרצות פתאומית של סימפטומים, לעיתים קרובות לאחר מחלה דמויית שפעת, רומז כי זה עשוי להיות מופעלות על ידי זיהום," אמר ד ר Liptan, שאמר כי חולים חווים בדרך כלל בדרגה נמוכה חום, כאבי גרון, בלוטות לימפה נפוחות יחד עם העייפות שלהם.

מחלה שכיחה יותר, אבל עדיין לא מבינים היא פיברומיאלגיה."פיברומיאלגיה העייפות מלווה כאב שרירים, רוך, שינה unrefreshing, חשיבה מטושטשת או ערפל במוח," אמר ד ר Liptan, אשר גם המייסד, מנהל רפואי של המרכז פרידה פיברומיאלגיה והמחבר של FibroManual: A מלא פיברומיאלגיה טיפול מדריך מתאים לך... הרופא שלך."פיברומיאלגיה הינה נפוצה ביותר, משפיע על פחות 3% מהאוכלוסייה בארצות הברית וזה בעיקר משפיע על נשים. זה עדיין לא לגמרי הבין הגורמים לפיברומיאלגיה, אבל אנחנו יודעים ישנם ליקויים כיצד המוח מעבד כאב ומתח. למעשה, הפרעות שינה, מתח שרירים וכאב הם תגובת הדק על ידי מתח (או סכנה) יש באנדרלמוסיה, הוא כל הזמן על 'לגמריי.' "

בקיצור, אם אתה עייף כל הזמן, הצעד הראשון הוא כדי לתעדף שינה וודא כי אתה מקבל לפחות 7-9 שעות בלילה. (נסה מדיטציה אם לך יש חיים קשים מחליקה לתוך שהורדתי מטה). אם אתה מקבל מספיק לישון, אז ייתכן שהגיע הזמן לקחת טיול אצל הרופא, מסביר את הסימפטומים שלך

0 תגובות
כל מה שצריך לדעת על פרוביוטיקה
15/12/2016 07:54
קוסמטיקה
פרוביוטיקה

בריאות במעיים. זה משהו שאנחנו שומעים על יותר ויותר תכופות רופאים, תזונאים, גורואים כאחד, אשר לעיתים קרובות טוענים כי בטן "נקי" הוא המפתח כדי לרפא מחלות כמו שלשול, נפיחות, עצירות, אקנה אפילו.

כדי לסייע לאורך הבטן, מומחים רבים ממליצים לקחת פרוביוטיקה, גם בצורת מזון או תוסף. מכירות של מוצרי פרוביוטיקה מוערך בכ 44.9 מיליארד דולר ברחבי העולם עד שנת 2018, על פי דו ח מאת המבוססות על אולבני, ניו יורק שקיפות מחקר שוק. מזונות רבים, מן קפיר כדי קמחי, מכיל פרוביוטיקה, אבל זה תוספי — לקטובצילוס אסידופילוס, bifidobacterium, לקטובצילוס plantarum — שאנשים באמת משוגע על. למעשה, לוקח פרוביוטיקה הפך להיות כמעט כל דבר שבשגרה כמו נטילת מולטי ויטמין. אנו נדון אותם בגלוי בארוחות ערב, השוואה בין זנים ומכונות.סלבריטאים, לרבות אנה פקווין, לורן קונרד, הם הבחינו באופן קבוע לסחוב בקבוקים של פטריות, תה מותסס המכיל פרוביוטיקה. ג'יימי לי קרטיס היא למעשה שם נרדף Activia, יוגורט מלא פרוביוטיקה היא shills בטלוויזיה. עבור רבים מאיתנו, פרוביוטיקה הם חלק מה שאנחנו רואים על תזונה בריאה ועל משטר יומי. (באופן אישי לוקח אחד זה היה המליץ לי על החותנת שלי.)

מחקרים הראו כי במקרים מסוימים, מוצרי פרוביוטיקה עשוי בהחלט לעזור. דוח 2012 על-ידי מדיניות גלובאלית ללא מטרות רווח החשיבה תאגיד ראנד אמר כי פרוביוטיקה עשויה להפחית את הסיכון לפתח שלשול כאשר לוקחים אנטיביוטיקה. מחקר 2013 מחוץ UCLA אמר כי בליעת חלב יכול להשפיע על פעילות באזור של המוח שבו רגשות ותחושות מעובדים. דו ח 2014 לאור את כתב העת הבריטי של תזונה הראה כי rhamnosus לקטובצילוס — נמצאו התרבות – יכול לעזור לנשים לרזות.

אך ישנם עדיין הרבה שאלות לא פתורות על פרוביוטיקה.

מהו פרוביוטיקה?

"בעיקרון, הם חרקים קפסולה," אומר ספורטינג סאטיש Rao, MD, PhD, של חבר האגודה האמריקנית גסטרואנטרולוגיה, מנהל המרכז למחלות העיכול באוניברסיטת ג'ורג'יה חברי ההנהלה. אבל אם אתה רוצה להגיע טכני: "הם מוצרי פרוביוטיקה-חיידקים פעילים גדל ותרבותית במעבדה, מאמינים כי שימושית או מועילה את microbiome האנושית, או הבטן האנושית." תוספי פרוביוטיקה לא מוסדר על ידי ה-FDA, מה שאומר שהם לא נבדקים כסם.

פרוביוטיקה לעבוד?

. אולי? "היו הרבה אנקדוטלי מציע [לוקח פרוביוטיקה של] יכול לעזור הרבה, אבל זה קשה להציג את זה בצורה מדעית," אומר ניקולס Chia, PhD, מנהל שותף של תוכנית microbiome במרכז של מרפאת מאיו תרופה פרטנית ברוצ'סטר, מינסוטה. "פרוביוטיקה השדה הוא לא אחד שכלל הרבה ניסויים קליניים מבוקרים, כך שאין תשובה המשרד." למרבה הצער, חוקרים פשוט לא יודעים מספיק על חיידקים חיים בגוף שלנו לדעת כיצד לטפל בהם. "יש לנו יותר חרקים בגוף שלנו מאשר תאי הגוף," מסביר ראו. "אילו הם טובים? אשר חברים שלנו? אילו הם בריאים, אשר אינם בריאים? מחקר מספקת רמזים מוקדם, אבל עוד צריך להיעשות. פיסות מידע קטנות אחידה, לא היה לשכפל." למשל, המחברים של המחקר חלב UCLA תוסס גם כתב כי הם לא היו בטוחים אם זה היה דבר טוב כי החומר יכול להשפיע על פעילות מוחית.

מה שנראה באמת עובד עבור אלו עם בעיות במערכת העיכול רציניים הוא השתלת צואה microbiota. זה כאשר צואה חיידקים של אדם בריא הוא מושתל, לרוב באמצעות חוקן, לתוך מישהו סובל clostridium difficile, דלקת שיכולים לגרום לשלשולים חמורים. אך זה הליך רציני שמגיע עם סיכונים משלה. "זה לאנשים אשר לא יכול לעזוב את הבית שלהם, או את השירותים שלהם,", אומר צ'יה.

האם בטוח פרוביוטיקה?

. נראה כך? "לדעתי, ברוב המקרים, שהם די בלתי מזיק,", אומר צ'יה. עם זאת, לעתים ניתן סיבוכים. ראו אומר שלו חולים אשר דיווחו על ערפול המוח בזמן נטילת פרוביוטיקה. בעוד רוב בני האדם לישוב פרוביוטיקה בתוך המעי גדול, כמה ליישב אותם הקטן – אזור של הגוף, כי למעשה אין הרבה חיידקים. "בסך הם בדרך כלל בטוח," הוא אומר. "אבל כאשר הם ליישב במעי הדק הם מזיקים שעלולים לגרום לסימפטומים."

צריך אני לוקח פרוביוטיקה?

כנראה לא יהיה לך בעיה למצוא רופא ממליץ על נטילת פרוביוטיקה של, אבל יש בהחלט כמה מי כן וישיר מסרבים לעשות זאת. אם אתה רוצה ללכת נוכלים, פרוביוטיקה זמינים דרך הדלפק: תוכלו בקלות לקפוץ המרקחת ולקנות בקבוק מבלי להיוועץ ברופא. עם זאת, ישנם כמה פרוביוטיקה, כמו וי #3, המתיימרים להיות כל כך חזק. כי מקבלי מפציר הם לשמש רק תחת השגחה רפואית. "את לא צריכה לקחת פרוביוטיקה כאילו הוא מולטי ויטמין,", אומר ראו.

. לא, באמת, מה לעשות?

אם אתה סובל מאחד התסמינים הרבה פרוביוטיקה נועדו להקל על הדבר הראשון שאתה צריך לעשות זה להעיף מבט קשה הדיאטה, משטר האימונים שלכם. "הדברים שאתם אוכלים, כמו פחמימות מורכבות וסיבים, יכול להאכיל את microbiome ולהפוך אותו בריא ופונקציונליים יותר," אומר ראו. מוסיף Chia, "מגוון בתזונה הוא חשוב מאוד. אכילה של מזונות בריאים, לא מעובד מתוך מגוון מקורות יעודדו [מעיים בריאה]. אני באמת מציע לתת שלך microbiome את מה שהוא עושה."

0 תגובות
איך 4 נשים אמיתיות השילו 50+ קילו
14/12/2016 13:51
קוסמטיקה
סיפורי הצלחה על הורדת משקל
לרדת במשקל ולשמור אותו הוא לא קל; הרבה אנשים שקופצים קילו בסוף צובר אותם בחזרה. אבל הנשים 15 הבאות להוכיח כי אובדן משקל להצלחה מתמשכת אפשרית — וכי הוא מטרה זה יכול להיות בהישג יד עבור מישהו עם קצת הנחישות וההתמדה. כל אחד מהם איבד 50 ק ג (או יותר!), למנוע את המכלאות זוחל בחזרה על. מקבל השראה שלהם לפני ואחרי תמונות, ולגלות את האסטרטגיות שלהם

פייג 'ג'קסון

טיפים לירידה במשקל של פייג ': 

שמור השראה בכל מקום: אני תמיד להגדיר רקע הטלפון שלי כדי ציטוט מוטיבציה. מילים של חוכמה כמו "אם אתה רוצה את זה, לעבוד על זה" להציע קצת איסוף אותי למעלה בכל פעם אני מסתכל על המסך. 

אין לקבע על פאונד: לאורך כל המסע שלי, אני תמיד יש לסמוך על יעדים פעילים, כמו הפעלת שרירי 5K או בניין, כדי למדוד את ההתקדמות שלי. העבודה לקראת תוצאות חיים אמיתיים היא הרבה יותר מתגמל מאשר להיות אובססיבי לגבי מספר על הסולם.


למצוא את חילופי טעים: במקום לוותר מזון נוחות האהוב שלי לחלוטין, אני גורם. להן בריא יותר. לדוגמה, עבור שלי טוב בשבילך מושחמים, אני מבשלת אחד מגורר בטטה עם כף שמן קוקוס עד שהכל רך ופריך, לאחר מכן אני העליון זה עם קינמון, ים המלח. מדברים על טעים!


אמילי טניה ליטקה

טיפים לירידה במשקל של אמילי: 

כאשר אני חרדה אימון, אני אומר לעצמי לנסות לעשות את זה דרך 15 הדקות הראשונות. לאחר שלב זה, אני כמעט תמיד מרגיש נמרץ יותר ורוצה להמשיך. 

מצא גמול ייחודי: במקום לחגוג עם אוכל כאשר אני מכה על מטרה, אני מפנק את עצמי משהו בריא, כגון טיול עם הבעלים או עיסוי. 

לשנות את האוצר המילים: נהגתי לומר לעצמי. "לא" שיש לי משהו, מה שגרם לי משתוקקת לזה אפילו יותר. עכשיו אני אומר "לא" לעסוק הרגל לא בריא. . זה טריק קטן שגורם להתנהגות נראית פחות כמו בחירה ועוד כמו חלק של סגנון החיים שלי...

למסמר לרצפה. את הרגש שלך: יצרתי בעצמי  רוח לעזור לפקח על איך אני מרגיש לאחר כל אימון וארוחה. זה מאפשר לי עין על מה זה עובד בשבילי, מה שאינו.


לורה מיכתיח

טיפים אובדן משקל של לורה:

Instagram היא!: אחרי שאיבדתי קילו 40 הראשון שלי, יצרתי חשבון Instagram כדי לעקוב אחר הכושר שלי. כמו שלי מספר מאמיניו גדלה, כך גם את המוטיבציה שלי. להיות חלק מקהילה השאירה אותי אחראית.

הציון ללא כושר: יש הרבה תוכניות הרזיה עולים הרבה כסף, אבל יש גם שפע של משאבים מקוונים מכובד לתת לך את אותן הטבות בחינם.

לקנות להקה: כשאני לא הצליח להגיע לחדר הכושר, לפנות את הלהקה ההתנגדות שלי; . זה דרך קל ונייד כדי להוסיף אימוני כוח על הדרך...

אכפת לך התפריט: אני אוהב לאכול בחוץ, אבל המסעדות מציעות פיתויים רבים מדי. כדי למנוע צריכת קלוריות פצצות באותו הרגע, אני בוחר אפשרות בריאה ' מתפריט ' מבעוד מועד.


קסיה

טיפים אובדן משקל של קסיה:

ארזו אותו: אני חלק החוצה כל חטיפים שלי, כמו שקדים או תפוחים הפרוס, מראש של שקיות ziplock זמן. זה מאפשר לי לקחת אוכל בריא שלי בכל מקום תוך שמירה על גודל מנה שלי לבדוק.

לרסק את אימון חפוז: בימי עמוס במיוחד, שכן רצף Tabata — בתוך 20 דקות, אני יכול לקבל אימון גוף מלא. זה באמת revs את קצב הלב שלי.

תכתוב את זה: כאשר אני חולמת הכושר, לקחת עט ונייר, למפות את האימון שלי; 
יש תוכנית פעולה מונעת לי לבזבז זמן או בפירעון במהלך הפגישה שלי.

למצוא את חילופי מתוק: אני אוהב חמאת בוטנים. כדי למנוע חלק מהשומן מגיע עם זה, אני מערבבת מהסוג אבקת, PB2, לתוך יוגורט יווני. זה נותן לי את טעם אגוזי, קרמי ללא האשמה.
0 תגובות