עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
טכניקת ™STOTT PILATES, המכשירים ומגוון האפשרויות, בשילוב עם הידע והניסיון של המדריכים המקצועיים עוזרים ללקוחות רבים לשקם את עצמם לאחר פציעות, לידה, ניתוחים ובעיות שונות.

בעבודה יחידנית, מקבל המטופל את היחס והידע המקצועי המתאים לצרכיו וליכולתו.

העבודה מתבצעת באווירה תומכת המאפשרת למטופל לשקם את עצמו בבטיחות וביעילות.
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ארכיון
קורס מדריכי פילאטיס
פילאטיס
פילאטיס החיים לגוף
פילאטיס בבית: התרגילים שישדרגו לכם את החיים!!
02/07/2014 15:09
פילאטיס הרעיון שבספורט
פילאטיס, פילאטיס בבית

מתחשק לכם לשנות את שגרת החיים שלכם: מראה הגוף, הבריאות, האנרגיות הפיסיות, הסבלנות, מצב הרוח הכללי והתפוקה היומית? כל התשובות כאן

 
 
 
 
 

 

מבחנים בקרב מתאמנים מוכיחים, ש- 10-20 דקות תרגול פילאטיס בבית בכל בוקר משנה את החיים למתמידים. הניסיון מוכיח שכבר בשלושת הימים הראשונים של התרגול אפשר להרגיש שינוי. לאחר 30 יום, המציאות שונה לגמרי. מראה הגוף, הבריאות, האנרגיות הפיסיות, הסבלנות, מצב הרוח הכללי, התפוקה היומית, המיחושים- כולם נעלמים וישנו רצון להמשיך ולהשקיע בפעילות.

 

השאלה העיקרית היא, איך מוצאים את המוטיבציה להתחיל. מטרת המאמר הזה, היא לנטוע בכם, הקוראים את הידע, שיעזור לכם להחליט להתחיל ולנסות את התרגילים המוצגים בקטע הוידאו המצורף.


לחצו כאן להמשך קריאה!
http://lifestyle.nana10.co.il/Article/?ArticleI
D

0 תגובות
פילאטיס-בו למקום שלא ביית בו עד היום!
10/07/2012 17:48
פילאטיס הרעיון שבספורט
פילאטיס, סטודיו לפילאטיס
פילאטיס-בו למקום שלא ביית בו עד היום!
כנסו עכשיו! http://www.daniellamallach.com/
גם המתאמנים, וגם אלו שלא- כולם מכירים בחשיבותה  של התעמלות
רוצה להרגיש עליזות בספורט?
פילאטיס- להתאמן ולהנות - http://www.daniellamallach.com/ - סטודיו פילאטיס
שיטת פילאטיס היא ממש גן עדן בשבילך. 
תוכנית אימון אישית, שמתאימה בדיוק לכושר הגופני שלך, הסבר  הגיוני לכל תרגיל, שהופך את שעת ההתעמלות למתקבלת ומהנה, , ושיטה ידידותית כל כך,  שאחרי שתסתיים שעת האימון אתה קם רענן, נמרץ וקליל.
תוך זמן קצר תרגיש את ההבדל- קפיצה קטנה  לסופר כבר לא תתיש אותך, תוכל  להרים משקל רב יותר ללא מאמץ, הנשימות יהפכו לקלות עבורך... סוג של גן עדן כבר כתבנו?
סטודיו לפילאטיס
איך זה עובד?
המדריכים בשיטת פילאטיס הוכשרו להתאים את עצמם  אליך. בשיטת הפילאטיס אין תרגילים שרירותיים, שכדי לבצעם אתה מוכרחלהתאים את שריריך  משגיח שתגיע לשיא יכולתך הפיזית, בצורה הנכונה ובלי לגרום לשרירים 'תפוסים'.
התרגילים בשיטת הפילאטיס בנויים כך שהם מחזקים את שרירי הגוף השונים, ומשפיעים עליהם לעבוד בצורה עצמאית, בלי הזדקקות לשרירי עזר שונים, המובילים לתפיסתם.
בניגוד לאימוני ספורט שונים,  שבהם השתתפת בעבר והגנבת מבטים לשעון כל חמש דקות (נו, מתי זה עובר כבר?), האימון בשיטת הפילאטיס מוציא אותך מהמרוץ של החיים. למשך שעה תהיה מרוכז בתנועות הגוף ושריריו, לא תחשוב על שום דבר מעבר לגבולות הגוף. המתחים מנוטרלים, והנפש נחה גם.
 רוצה לבצע שכיבות שמיכה? לא מוכן לוותר על ריצת הבוקר האהובה? אין בעיה!
שיטת הפילאטיס לא  אוסרת אותך רק אליה. תוכל להמשיך את הפעילויות הגופניות הקבועות שלך, ולהרגיש גם שם- הרבה הרבה יותר  בכושר.

אז קדימה...
אם אתה מעוניין לפתח אורח חיים בריא יותר, ומשוחרר יותר,
אם אתה מאמין שמגיע לך לחיות בלי מתחים ולהנות משעה שבועית שמותאמת ממש לך,
לך על זה. סטטוס פילטאיס-בדיוק בשבילך!

0 תגובות
חיזוק רצפת האגן ע"י שיטת הפילאטיס.
10/04/2012 19:49
פילאטיס הרעיון שבספורט
פילאטיס, פילאטיס מכשירים

בשיטת הפילאטיס מרבים לדבר על חיזוק שרירי רצפת האגן לעומת שאר ענפי הספורט שבהן לא מודגש הנושא הנ"ל.

מהו בעצם רצפת האגן? ב שיעורי פילאטיס לומדים המתאמנים על רצפת האגן: היכן הוא נמצא, מהם הנזקים השכיחים בו, כיצד לפתור אותן והחשוב מכל ואיך להמנע מהן.

למעשה רצפת האגן הוא שריר, אך רך יותר ממרבית השרירים בגוף. כשמו כן הוא, זהו שריר שתומך במרבית האיברים הפנימיים הכוללים בתוכם את רחם האשה , שלפוחית השתן וכו . מכיוון שהשרירים רכים ופגיעים צריך לחזק ולתרגל כל הזמן יותר משריר רגיל. אצל הנשים הנזקים שכיחים יותר מכיוון כשהשריר נחלש עם השנים התוצאות יהיו בעיקר אחרי הלידות, לדוגמא : צניחת הרחם – שינוי מקומו ובעיות בשתן.

בעיות אלו ניתן לפתור ע"י תרגול יומיומי של תרגילי הפילאטיס

עם כל ההקדמה שהבאנו לפניכם בוודאי תעורר השאלה : מה הקשר בין שיטת הפילאטיס לבין חיזוק שריר רצפת האגן? בפילאטיס שמים דגש על חיזוק ואסיפה של רצפת האגן כך יוצא שהבטן נאספת למעלה והיא מתחזקת ,להזכירכם שרירים אלו הם " העמוד השדרה " של האברים הפנימיים, כאשר שרירים אלו חזקים ויציבים הגוף כולו עומד יציב וחזק.

את התוצאות המדהימות ניתן לראות כעבור 3-4 שיעורים ,והתרגול נהיה יותר קליל.

הנה כמה תרגילים שיכניסו אתכם לכושר...

שבו בקצה הכיסא, הניחו את רגליכם פתוחות לרוחב הכיסא. הניחו את ידיכם מתחת לאגן וקרבו אתצ הברכיים זה לזה. בפעולה זו תוכלו להרגיש איך עצמות האגן נפתחות לצדדים, האגן מתרחב וכשנפתח את הברכיים תוכלו להרגיש איך האגן נסגר ומתקטן. קרבו שוב את ברכיכם, הניחו את יד ימין על בטנכם ואילו את יד שמאל הניחו על הצלעות. קחו אוויר דרך האף ופתחו את הצלעות, אל תנפחו את הבטן בנשימה אלא קחו את האוויר אל הסרעפת והצלעות, בנשיפה נסו לקרב את הצלעות זו לזה, קחו את בטנכם פנימה ולמעה ככל יכולתכם וסגרו את הסוגרים. במצב זה תוכלו להרגיש כאילו אתם שומרים על השתן שלא יצא החוצה , החזיקו כך את הבטן הגוף אסוף לבפנים כ 6 שניות, כעבור 6 שניות חזרו על התרגיל שוב.

חזרה מומלצת על התרגיל הינה: יום כן יום לא, התוצאות לא יאחרו לבוא!

אז תשמרו על רצפת האגן שלכם ותעשו פילאטיס!

 

http://www.daniellamallach.com/

 

http://ronibeyak.freeguide.co.il/

0 תגובות
עיצוב וחיזוק הגוף
04/04/2012 21:10
פילאטיס הרעיון שבספורט
פילאטיס, פילאטיס מכשירים, פילאטיס שיקומי

כל אישה רוצה להראות במיטבה, כל גבר רוצה קוביות בבטן וגוף שרירי וחטוב. ישנם המון דרכים להגיע לתוצאות הרצויות, על אחת מהן נדבר היום: שיטת הפילאטיס.

לא כולכם אולי יודעים אבל קוביות בבטן יש לכל אחד, למה לא רואים זאת אצל כל אחד? מפני שבין העור לבין קוביות השריר ישנו שכבת שומן המונעת מהקוביות להראות.

תתעורר כאן שאלה: האם התרגילים לחיזוק הבטן שנבצע יגרמו להופעת הקוביות בבטן ? או להפך להוריד את שכבות השומן המפריע לקוביות להראות?

התשובה לכך תהיה מושפעת מכמה גורמים:

כאשר מחזקים שריר, הנפח גדל. ז"א שהתרגיל שביצענו יגרום להסרת השומן אך באותו מידה יגדל נפח השריר. כך כשמבצעים תרגול כזה יש לקחת בחשבון את ההיבט הזה.

יש כאלה בעלי מזל- שנולדו עם הקוביות בבטן (גנטיקה) ולעומם יש כאלי בעלי "מזל" שנולדו עם כרס.

כשמורידים מאחוזי השומן בגוף התוצאה תהיה בולטת לעין: השרירים והקוביות יראו יותר

אך יש לקחת בחשבון שאי אפשר להוריד ממקום אחד בגוף ,כשמורידים באחוזי השומן הוא יורד מכל הגוף!

כשרוצים להוריד במשקל במרבית ענפי הספורט המאמנים יכללו בתוכנית להרזיה את הפעילות הגופנית בשילוב תזונה בריאה . בשיטת הפילאטיס דואגים לחיזוק שרירי הבטן הפנימיים והחיצוניים מכיוון ששרירי הבטן הם הבסיס לייצוב הגוף.

ב שיעורי פילאטיס נוהגים לשלב תרגילי בטן בשילוב עבודה על כל שרירי הגוף.

בחרנו עבורכם כמה מהתרגילים המובחרים שלנו:

תרגיל ראשון: שכבו על הגב והצמידו את רגליכם אל בית החזה. הרימו את השכמות מהמזרון כשבטניכם אסופה ומחזיקה את החלק העליון של גופכם באוויר. נשפו ארוכות, תוך כדי הנשיפה הוציאו רגל אחת קדימה, החזירו את הרגל והוציאו את הרגל השנייה החוצה . כל זה אמור להתבצע במהירות.( אל תנסו לחקות את תנועת האופניים, אלא הוצאה והכנסה של הרגל בצורה ישרה.)

מספר חזרות מומלצת לתרגיל הינה : 12-20

תרגיל שני : שכבו על הגב והניחו את כפות רגליכם על כדור גדול (אפשר להניח אותן על הרצפה אם אין בנמצא כדור) בנשיפת האוויר הדקו את שרירי הבטן והאגן פנימה והרימו קלות את השכמות מהרצפה. חשוב לציין : יש לשים לב כי מרבית העומס תהיה באזור הבטן ולא בכתפיים או בצואר

מספר חזרות מומלצת לתרגיל הינה:10-12

 

http://www.daniellamallach.com/

 

0 תגובות