עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
ארכיון
יוני 2015  (3)
אינטרקליק - מה כדאי לדעת על כתיבה שיווקית
30/06/2015 15:32
raz


כתיבה שיווקית: הסודות והשקרים (מה אתם צריכים באמת לדעת ולא סיפרו לכם)


פתאום כולם רוצים שיווק באמצעות תוכן בין אם מדובר בכתבה בבלוג, מאמרים באתר, ניוזלטר, ספר אלקטרוני, SEO, פרסום בפייסבוק, גוגל ואאוטבריין וכו'. אבל השאלה שנשאלת ועליה נענה במאמר זה – איך גורמים לגולשים להקליק דווקא על התוכן שלך? יש כל כך הרבה בין תוכן באינטרנט, מיליוני פוסטים בכל דקה מתפרסמים בעולם, עומס מידע לאנשים, מדוע שדווקא גולשים יקליקו על הכותרות והפרסומות שלך שמתחרים על תשומת לבם הרשת הגדולה והסבוכה? הנקודה העיקרית והחשובה שאתם צריכים לדעת היא שהכותרת היא האחראית לחלק המשמעותי ביותר בהצלחה של כל תוכן שיווקי שאתם ואחרים מעלים לרשת. בעקבות הממצאים של אינטרקליק ודוחות סיכום של החברות המובילות בתחום התוכן באינטרנט: Hubspot ו-Outbrain, מצביע על כך שישנם מספר עקרונות חשובים שיכולים למקסם את האפקטיביות של כותרת ליצירת הקלקות מרובות למאמר או פוסט שפירסמת.


שליטה על התווים והקדמת מילים:


לפני כל פרסום מאמר ברשת, חשוב שנדע איפה אנחנו נרצה שהם יופיעו, ובהתאם לזאת לנסח כותרת בהתאם:


1. האם המאמר יופץ בטוויטר? אם כן מומלץ שהכותרת תהיה לא יותר מ- 140 תווים כדי שתתאים לאורך של ציוץ (יחד עם קישור).


2. האם המאמר לצורך קידום במנועי חיפוש (SEO)? כדאי שהכותרת לא תעבור את ה 65 תווים, כדי שלא תיחתך בתצוגת התוצאות SERP.


3. האם המטרה היא להניע את הקוראים לפעולה מסוימת? על פי הממצאים ונתוני הבדיקה של אינטרקליק נמצא שהכותרות שייצרו הכי הרבה מעורבות גולשים היו בין 21 ל-40 תווים בלבד. נתון מעניין שיש להתחשב בו.


עוד יתרון לכתיבה שיווקית: כתיבה שיווקית תסייע לקדם את המאמר גם כ SEO וגם ויראלי תוך הקפדה על פיזור נכון של מילות מפתח. ויותר מזה – מילות המפתח עובדות טוב יותר שהם בסוף המשפט.


כותרת טובה – גם הבטחה וגם קיום בו זמנית:


כותרת מוצלחת בעצם כוללת בתוכה הבטחה לקורא ומעודדת את הגולש להקליק ולהמשיך לקרוא תוך שמירה על אפקט העניין והמעורבות. מאמר שמקדם מותג מסוים ורוצה ליצור רושם חיובי על קהל היעד שלו חייב לקיים את ההבטחה שמגיעה בכותרת, אחרת הגולש יתאכזב וינטוש עוד באמצע קריאת המאמר, חייב לתת לגולש את מה שהוא מצפה לקבל. במקרה שהכותרת היתה "מלכודת שנועדה ליצור קליקים" או התחכמות כזאת או אחרת ולא נתנה מענה להבטחה שבה, הגולש עלול לקשר את החוויה למותג ולהפוך אותו לאזכור שלילי מבחינתו וסביר להניח שלא יהיה לקוח פוטנציאלי של מותג זה.


תן לקהל שלך להרגיש מה הוא מקבל ממך:

מעבר לקיום ההבטחה בכותרת שמתקיימת עוד בתוך הטקסט, ישנה דרך פשוטה של כתיבה שיווקית הגורמת לגולש לדעת בדיוק מה הוא יקבל עוד לפני שהקליק ונכנס לקרוא את התוכן. איך עושים זאת? על ידי שימוש בהסבר קצרצר בסוגריים. לדוגמא, כותרות כמו "איך להוריד משקל ב30 ימים? (וידיאו שמסביר לפרטי פרטים) או "כך תמנע מאכילה לא בריאה" [ספר אלקטרוני להורדה בחינם]" שעושים זאת כבר מודעות גולש עלתה והוא יודע בדיוק מה יקבל ברגע שיקליק על הכותרת, ולכן אין כאן מקום לאכזבה. כותרות מסוג זה גורמות ליצירת אקסטרה התעניינות תוך פעולות ממוקדות, כיוון שרק גולשים שבאמת מתעניינים באותו תוכן אכן יקליקו לקריאה מורחבת. עוד מתברר שיצירת אינטרקציה חיובית עם הגולש גדלה ב-53% בממוצע באמצעות שימוש בכותרות עם הסברים בסוגריים. כותרות מסוג זה חיוניות כיוון שהן אפקטיביות תמיד, בכל שלב, משום שהן מגדילות משמעותית את כמות ההקלקות ואת כמות הצפיות במאמרים ועל הדרך גם את אחוז מעורבות הגולשים.

1 תגובות
בחירת טבעת אירוסין בעזרת אינטרקליק
30/06/2015 15:20
raz


כאשר החלטת סוף סוף לקחת את המושכות ולהתקדם צעד אחד קדימה בקשר שלכם ולהציע לה נישואין, חשוב מאוד שתדאג לאווירה מתאימה כלומר אירוע זה ייזכר לכל החיים בת זוגתך, לכן יש להתנהג בהתאם. חשוב מאוד שבת זוגתך תקבל ממך טבעת אירוסין מיוחדת שעוצבה במיוחד בשבילה, טבעת אירוסין יפה, כזאת שנבחרה בקפידה. מכיוון שאנו סבורים שאתה לא כך כל מתמצא בבחירת תכשיטים וטבעות אירוסין (אל תיעלב זה אופייני לכל הגברים:)) אנו נפרט במאמר זה מדריך מקוצר לבחירה נכונה של טבעת אירוסין.

טבעת מיוחדת או רגילה

לפני שאנו ניגשים לבחון את מגוון התכשיטים הרב כדאי לזכור את אחד הדברים החשובים והוא המידה. במידה ותרכוש טבעת ללא ציון המידה המבוקשת, לעולם לא תוכל לקלוע נכון. הדרך הטובה לבדוק את מידה וגודל הטבעת הוא לפי החלק הפנימי שלה. לאחר שבדקת את הגודל והמידה הנכונה, אנחנו יכולים לעבור לשאלה הבאה: "האם לרכוש טבעת אירוסין רגילה (סטנדרט) או שנלך על הסגנון המיוחד יותר? כדאי שתדע שדווקא הטבעות הסטנדרטיות באות עם עיצוב סולידי שלא בהכרח יהיה זול יותר מהמיוחד. עוד חשוב לדעת שישנם הרבה דגמים קלאסיים שנראות על פניו אלגנטיות אך בסופו של דבר הם יקרות. נדגיש שאין בדיוק "נכון" או "לא נכון". שים לב לטעמה האישי של כלתך לעתיד. חשוב שתקדיש הרבה תשומת לב בחיפוש אחר תכשיטיה אותם היא אוהבת לענוד ביומיום. עוד חשוב לדעת הוא האם טעמה הוא קלאסי ופשוט יותר או יותר לכיוון הנועז, הנחשק והתשוקתי. תוכל לבדוק בקטלוג התכשיטים של אינטרקליק לפרטים נוספים.

יהלומים או לא להיות

אחת השאלות החשובות ביותר שיש לדעת עלייה את הדעת היא האם לבחור טבעת יהלום או ללא יהלום. אפילו שמקובל לבחור טבעת אירוסין בשיבוץ יהלומים, ישנם עשרות אפשרויות אחרות ויפות לא פחות עם אבנים מיוחדות מסוגים שונים. חשוב לדעת שישנם טבעות עם שיבוץ אבן אחת עם מספר אבנים קטנות ושיבוץ בצדדים. לדעת יש טבעות עם שיבוץ של אבן אחת, יש טבעות עם שיבוץ של מספר אבנים בצדדים. האפשרויות הם רבות ומגוונות, במידה ויש מישהו שמתקשה בהחלטה, יכול ואפילו מומלץ בהחלט להתייעץ עם אינטרקליק או קרובת משפחה של כלתך העתידית ואפילו הנציגה בחנות התכשיטים שמאחוריה ניסיון רב. 

אלמנט הצבע

עוד היבט חשוב שנזכיר במאמר זה הוא אלמנט הצבע בטבעת האירוסין. סביר להניח שתחליט ללכת על טבעת זהב, אך גם לזהב יש סוגים שונים. ישנן טבעות זהב לבן, צהוב ואפילו גוונים נוספים ואחרים כמו זהב וורוד למשל. במידה ואתה מעוניין למשהו ייחודי יותר, תוכל להוסיף חריטה של שמך ושמה על הטבעת מה שמהווה סמל סופר רומנטי ובעצם מספר את הסיפור של אהבתכם והקשר הזוגי החזק.

0 תגובות
אינטרקליק שיווק באינטרנט
30/06/2015 15:13
raz


היום שיווק אינטרנטי  כמו עם אינטרקליק הוא חלק אינטגראלי מעולם הפרסום ולא נחשב "מותרות" כבר. השיווק מלווה אותנו בכל מקום בחיים ואפילו במחלוקות בתי הספר השונות של לימודי השיווק לומדים על שיווק באינטרנט.


מהו מקור המילה שיווק?

המילה שיווק מקורה במילה "שוק" כלומר סחר של משהו בדר"כ בין לקוח לסוחר. לעולם ככל שלמוצר מסוים יהיה יותר פן שיווקי כך המוצר יהיה חשוף יותר לקהל הרחב. לצורך הדוגמא: ניתן למצוא היום פורטלים של עבודות בארה"ב שהמנצח מבינהם הוא הפורטל שנכנס הכי חזק ואגרסיבי לתודעת הצרכן. השיווק באינטרנט הוא די חדש אך בעולם התקשורת אנשים וחברות קלטו את הנקודה הזאת מזמן והחלו לנצל את נפלאות הטכנולוגיה לטובתם.


שיווק באינטרנט – דרך לשווק אחרת


היום ניתן להגיד שתהליך שיווק לכל חברה החל מהקטנות ועד לגדולות מתחיל באינטרנט כמסע פרסום קטן עם תקציב מזערי, השיווק באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו בשנים האחרונות. בחיי היומיום שלנו אנו נחשפים לשיווק בכמויות אדירות רק שבחלק הגדול מהזמן אנחנו כל כך עסוקים בלמהר שאנחנו כלל לא שמים לב לכך וזה מה שנקרא "שיווק סמוי מהעין". זה עובד על תת ההכרה שלנו ואנחנו זוכרים ומקשרים מקרים מסוימים לפרסומות שהשתילו לנו בלי ששמנו לב בכלל. כאמור השיווק באינטרנט הוא בדיוק אותו הדבר רק שבעולם המדיה המפרסם מחליט על כמות ההופעות והתדירות שאנו נראה את הפרסומות שלו. היום, שחלק נכבד מהיום שלנו מתרכז מול מסך המחשב או הסמארטפון ניתן להגיד שהחיים שלנו הפכו להיות ממוחשבים וטכנולוגים, מה שחושף אותנו יותר לכל התכנים הפרסומיים.


פרסום ושיווק באינטרנט VS פרסום חוצות


זה נכון שהשיווק החל בשלטי חוצות ופרסומות מרכזיים במרכז העיר אך עם התקדמות הטכנולוגיה בשנים האחרונות, השיווק באינטרנט פרץ חומות ותפס מקום נכבד אולי אפילו יותר משלטי החוצות המפורסמים. ובכן אין זה אומר ששיווק באינטרנט פרקטי יותר אלא רוב הפרסום שאנו צורכים ביומיום אלה הם עדיין שלטי החוצות הפופולריים ולולא אילו, לא היו הידיעות בציבור ממשיכות להתקיים. עצם זה שאתה משוטט ברחבי הרשת באינטרנט, רואה פרסומת מגניבה, לוחץ על הפרסומת אוטומטית, זה הופך אותך להצלחת המפרסם שישב וחשב במשך תקופה ארוכה איזה פרסומת לשים שימשוך את העין. אנחנו באינטרקליק מעודדים לחיצות על פרסומות, לעולם כל מפרסם שמפרסם פרסומת יש לו משהו להציע לעולם ואתם לא רוצים לפספס זאת. היום כל בעל מקצוע צריך שיווק באינטרנט: החל מנגרים, אינטרקליק בנייה ירוקה, מוסכים, חשמלאים וכו'.


0 תגובות