עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות

הי זה הבלוג שלי והוא יעסוק בכל מיני דברים שימושיים באינטרנט.
שווה ביותר!!
חיפוש
נושאים
ארכיון
מרץ 2012  (2)
יוני 2012  (1)
רשימה של מקצוענים
בניית אתרים נכונה
11/06/2012 12:17
Rani Beparis
בניית אתרים, קידום אתרים, אתר תדמית, שיו

במשך הזמן יצא לי להיתקל בהרבה בעלי עסקים שפעלו לא נכון ושילמו כפול.
לא רק ששילמו כפול מבחינה כספית אלא גם מבחינת מוניטין, הם פגעו בעצמם ובחברה או העסק שלהם. המעשה הנורא שלהם הוא חשיבה לטווח קצר תוך כדי התעלמות מעצמם. אני אסביר.


הרבה בעלי עסקים יושבים וחושבים איך לשפר את תדמית העסק שלהם ולהוסיף לעצמם לקוחות. המחשבה הזאת מטרידה אותם כל כך והם מוכנים לעשות הרבה כדי להגדיל את מחזור הלקוחות שלהם ולהשקיע בפרסום וכדומה.

כשזה מגיע להשקעה הגדולה ביותר שלהם, אתר תדמית לעסק שלהם, הם רואים את זה כרכישה של מוצר כלשהו במקום לחשוב על היכולות של הכלי הנפלא הזה ועל התרומה המשמעותית שלו לעסק שלהם.

תהליך בניית אתרים לא שונה מכל תהליך שיווקי אחר והוא מצריך מעורבות גבוהה של המזמין יחד עם נכונות להשקיע ולבנות את הכלי הנכון והטוב ביותר למטרות שהוגדרו.


אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור של בית העסק, הוא הנציג הראשון של בית העסק שהלקוח יפגוש והרושם הראשוני שיקבל על החברה או בית העסק.

נכון שישנם תהליכים נוספים כמו קידום אתרים ושיווק באינטרנט שצריכים להתווסף אבל הבסיס הוא אתר נכון וייצוגי. לכן אני חושב שצריך להשקיע בכלי הזה ולדאוג שהוא יהיה איכותי ולא לנסות רק לצאת ידי חובה ולעשות "זבנג וגמרנו".

ההמלצה שלי היא לפנות למקצוענים, אנשי מקצוע המתמחים באינטרנט ויודעים מה נכון ומה כדאי לעשות. נכון, תהיה פה עוד השקעה אבל אם רוצים לקצור את הפירות, צריך להשקיע.


מקווה שזה עניין את מי שקרא...ביי

1 תגובות
כיצד לפרסם נכון בקמפיין ppc
28/03/2012 15:24
Rani Beparis
בניית אתרים, שייוק באינטרנט, פרסום

אז כמו שבהבטחתי לכל העוקבים והעוקבות, אני ממשיך בעדכונים ובטיפים לפרסום ושיווק מוצלחים באינטרנט.

אז ככה, רציתי לדבר היום על קמפיין ppc  ולשלב כל מיני דוגמאות להתנהגות נכונה בסוג פרסום שכזה. קודם כל צריך להחליט על סוג המדיה, כלומר אם מדובר בפרסום לפי אופי המשתמש כדוגמא לפרסום בגוגל שהוא אחד ממנועי הפרסום באינטרנט המובילים שיש כיום והוא פועל לפי הגולש. התאמת תוצאות לפי מה שהבנאדם מחפש.

סגנון פרסום נוסף הוא האקראי או ה"מייצר צרכים" . הדוגמה הטובה והנכונה ביותר לפרסום בסגנון שכזה הוא פייסבוק שהוא למעשה מנוע פרסום ושיווק באינטרנט שפועל לפי התאמה של מאפייני הלקוח, המפרסם מגדיר את המאפיינים ואת התשלום ואז למעשה מופיעות הפרסומות לכל מי שמתאים להגדרות.

מה יותר טוב? אין תשובה אחת מוחלטת, הכול תלוי בסוג המוצר ובאופי של הצרכנים שלכם. אתם בתור בעלי עסקים צריכים לדעת מה עדיף ומה נכון יותר. בכל מקרה, תמיד מומלץ וחשוב מאוד להיעזר במקצוענים לדברים האלה. מ החל מהשלב הראשון כדאי להיעזר בחברה שמתמחה בבניית אתרים.

זכרו, זאת המנטרה שלי, כל קמפיין מכל סוג שהוא באינטרנט מתחיל בתכנון אסטרטגי נכון ואיכותי, תשימו לב שאתם חושבים ומתכננים לפני שאתם רצים לזרוק כסף על פרסום, זה הדבר הכי קל אבל להביא תוצאות – זאת משימה מורכבת יותר.


בתחילתו של כל קמפיין צריך לעשות מספר רב של מודעות שחלקם למעשה מודעות ניסוי, אחרי תקופה של כמה שבועות תוכלו לדעת מה יותר איכותי ומה מוכר יותר ולפי תוצאות אלו תוכלו לצמצם את כמות המודעות ולהתרכז במה שמביא לידים או לקוחות.

1 תגובות
איך לפרסם נכון באינטרנט
18/03/2012 15:02
Rani Beparis
בניית אתרים, שייוק באינטרנט, פרסום

הי זה הבלוג שלי והוא יעסוק בעיקר בפרסום ושיווק באינטרנט, בכלל אינטרנט.

אני מקווה שברור לכולם שאני מתעסק בקידום אתרים – יופי.
כל הקטע בפרסם ושיווק באינטרנט הוא ניצול של כל הפלטפורמות האפשריות ואז ללמוד על עצמך מה הכי טוב לך כבית עסק. אני עבדתי כבר עם הרבה מאוד תרים וחברות ולמדתי אתרזי המקצוע אז אני מרשה לעצמי להסביר לאחרים מה כדאי ומה מומלץ.

הדבר הראשון שכל עסק או חברה צריך לעסוק כשהוא מחליט להתעסק עם האינטרנט זה להתחבר עם חברה או מומחים לבניית אתרים, כיכבר מהרגע הראשון חשוב שהדברים יעשו נכון ועם אוריינטציה לקידום אתרים ולבנייהנכונה ככה שגוגל וכל הרובוטים שלו שחורשים את הרשת מדי יום ביומו יאהבו את האתר וידרגו אותו גבוה.
אחרי שבנינו אתר מכובד וטוב הגיע הזמן להתחיל לפרסם, כמובן – פרסום באינטרנט. פרסום באינטרנט הוא עניין מורכב וצריך לתכנן היטב את כל הצעדים. ממש כמו כל תהליך שיווקי, שיווק באינטרנט מורכב מניתוח שלהלקוח וצרכיו.
הלקוח מתנהג בצורה מסוימת ומעדיף דברים מסוימים ואם אנחנו נדע מה להתאים בשבילו ואיך לענות על הרצונות הללו, נוכל לתעל את הדברים ולקדם את העסק שלנו וכמובן,להגדיל הכנסות.

כל תחילה של קמפיין היא מסורבלת ואנו נדרשים ללמוד הרבה מידע חדשולנתח אינפורמציה רבה. אל דאגה, הפעמים הבאות כבר לא יהיו כאלה ונוכל להריץ קמפיינים שיווקיים במהירות רבה יותר.

גם אם ההתחלה נראית קשה אסור להתייאש, צריך לזכור שבית עסק לא יכוללהתקדם ללא פרסום ושיווק. שווה מאוד להשקיע בזה וגם ניתן לראות תוצאות ולמדוד אותן. בקיצור חברים, תשקיעו באינטרנט, זה משתלם.

2 תגובות