עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר
חיפוש
נושאים
הרפתקה  (1)
טיולים  (1)
ארכיון
מרץ 2012  (1)
הטיול לגלבוע- הרפתקה מכאיבה....
24/03/2012 08:23
עומר
הרפתקה, טיולים
ביום ראשון יצאנו לגלבוע. הנסיעה הייתה ארוכה ומשעממת. כמעט נרדמתי!! למזלי ילדה ישבה ליידי ושיגעה לי את המוח. רציתי להביא את החוברת עיצובים שלי אבל לא היה לי איך לעצב.... השירים, שירי המורל שלנו ששרו מאחורה, לא הואילו לשיעמום. כשהגענו צעקתי ברוך שפטרנו בליבי..... ירדנו על הר ברקן ושם אכלנו ארוחת בוקר טעימה ומפנקת וגם, יצאנו להפסקת שירותים קצרה. אחר כך המדריך הסביר ב"קצרה" (הוא חפר) על המקום שאנחנו נמצאים בו(זה הר ברקן, זה הר תבור, זו עפולה, מצד ימין חדרה..... קיצר, לא הבנתי כלום.)

עשינו מסלול וכל כמה זמן עצרנו להסברים על המקום, ההיסטוריה.... היתה הפסקת שירותים בשטח, היה לי אסון.... טוב אני לא אדבר על זה... בקיצור, אז הוא הסביר והמשכנו.... אחר כך נסענו לנחל יצפור, הפעם הבאתי את החוברת עיצובים ונתתי לחברתי לעצב, כי היה לה עיפרון. היא הייתה אמורה לתת לי אח"כ את העיפרון אבל נגמר החוד!!!!! אני חושדת בה שזה לא נכון...... קיצר, יצאתי פראיירית!!! אז הגענו ויצאנו למסלול קשה מאוד עם אבנים ועליות וכל מיני דברים.... היו ירידות תלולות נורא.. בנו ידיות כאלה שיעזרו לנו לרדת... היתה כזאת מגלשת מאבן אחת רחבה וחלקה וזה היה מה זה כיף למרות שקיבלתי מכה בתחת. כשסיימנו את המסלול נסענו לתל יזרעל והיה שם מעיין ושם אכלנו..... אח"כ הלכנו לאין יזרעל שזה שדה שיבולים. אז עלינו להסעות והפעם ביקשתי מהמורה שלי שתביא לי עט ואז, קצת היה קשה אבל עיצבתי עם עט. הגענו. נסעתי הביתה וכשהגעתי היו לי כאבי רגליים והיה לי קשה ללכת. יום אחרי זה נשארתי בבית והתברר שחצי מהכיתה לא הגיעה ביום הזה בגלל כאבים. טוב, אז לא הייתי היחידה אבל אני לא בכושר....

מסקנה: אני צריכה להיות יותר בכושר אבל, זהו... חחח... אז, ביוש!!!