עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
ארכיון
משהו אישי
06/10/2012 22:44
האזרח הפשוט
היי לכולם,

אני רוצה לשתף אתכם הפעם במשהו אישי שקרה לקרובי.
סיפור אישי של האזרח הקטן נגד החברה הגדולה.
ולצערי יש לי 2 כאלה.

הראשון הוא האזרחית א' נגד חברת הסלולר " אורנג' ".
א' הצטרפה לחברת הסלולר לא מזמן, במסלול חייל (|ראה לי שכדאי להדגיש שהיא חיילת כדי להבין מה הם עושים אפילו לחיילים, לאלה שעוד מוכנים טיפה לשרת את המדינה, לתרום ובימינו אין כאלה הרבה..) ורכשה את אחד ממכשירי הסמארטפון.
בינה לבין החברה נקבע סכום מסויים קבוע למשך 36 חודשים (שזו כבר תקלה מכיוון ויש חוק שאומר שמותר לחייב רק לשנה וחצי אבל החברות הגדולות עושות מה שהן רוצות).
בהגעת החשבונית הראשונה נלקח מחשבון החיילת שלנו כ200 שקלים יותר ממה שנקבע בהסכם החתום.
א' שהייתה בבסיס שמעה זאת דרך הוריה.
כאשר חזרה לסופ"ש בבית התקשרה לחברה והתחילו הבעיות. הפנו אותה ל3 אנשים שונים עד שנמצא פתרון, ספרו הרבה מעשיות מיותרות וכמו כן גם גבו כסף על דברים שנקבעו כי יהיו בחינם. לבסוף י' קבלה את ההחזר המגיע לה.
כעבור חודש הגיעה החשבונית השניה וגם בה לקחו יותר ממה שהיה צריך בכ100 שקלים. ושוב היו טלפונים, צעקות, איומים משני הצדדים על עזיבה ועל כך שתהיה תביעה. 
כעור עוד חודש שוב אותו מקרה וגם כעבור חודשיים.
לבסוף א' הצליחה לדבבר עם אחד המנהלים (כך נאמר לה לפחות) והם הגיעו להסכם וסוף סוף לא לוקחים לה יותר ממה שנקבע.
עכשיו אני שואלת למה????? למה י', חיילת, צריכה לעבור את כל זה??
החברות הגדולות האלו פשוט עושות מה שבראש שלהם וזה לא טוב!!!!! 
כאן ידנו מעין ניצחון דל האזרח הפשוט אבל אנחנו לא יודעים כמה אנשים עוברים את אותו הדבר וכמה אנשים לא שמים לב בכלל למה שעושים להם!!
כאן אפשר לתת מילה טובה לכחלון, שר התקשורת שעשה שינוי והוסיף עוד חברות ועוזר לאנשים הקטנים ופשוט להגיד לו תודה! ולהתפלל שיהיו עוד כמוהו.

הסיפור השני הוא על האזרח מ' שניסה להתנתק מחברת הכבלים HOT ולעבור לחברת הלוויין YES.
ההסכם בין מ' לHOT נגמר ולכן החליט לעבור לחברה המתחרה.
מ' דיבר עם החברה וסגר את המנוי דלו והודיע להם שאם ירצו את הממירים שישלחו נציג לקחת אותו. החברה הסכימה ואמרה שתשלח נציג.
בינתיים מ' התחבר לחברה השנייה. 
כעבור שנה וחצי HOT יצרו עם מ' קשר ואמרו לו לשלוח את הממירים בדואר + קנס שהוא חייב להם על כל הזמן שהממירים היו אצלו. מ' שלח את הממירים אבל סרב לשלוח את הקנס.
עבר עוד קצת זמן ועורך דין החברה התקשר למ' ואמר לו שאם לא ישלם את החוב שלו הם יקחו אותו למשפט.
מ' שלנו לא ויתר ואמר לעורך דין שהוא מוכן להגיע למשפט בגלל שהוא הצודק בסיפור ולכן לא מוכן לשלם את הקנס. העורך דין שלא רוצה להגיע לבית המשפט (בגלל שהוא יודע שהוא והחברה טועים ורוב הסיכויים שהם יפסידו) ניסה לסגור את זה עם מ' ואמר לו שהוא יוריד לו את הקנס לחצי ושהכל יהיה בסדר וחבל על הזמן שיתבזבז במשפט ועל הטרחה.
מ' שלנו לא מוותר ואמר לו שהוא ישמח להגיע לבית המשפט.
סיפורו דל מ' עדיין מתמשך עם החברה...
הנה שוב הבעיות של האזרח הקטן נגד החברות הענקיות והכל יכולות.

שיתפתי אתכם בסיפורים הללו כדי שתזהרו, שלא יקרה לכם אותו הדבר!
שימו לב ותבדקו כל חשבונית שלכם נגד החברות וביחד אולי סוף סוף נצליח לנצח אותם.

תודה על ההקשבה,

                              נתראה בקרוב, 

                                                       האזרחית הפשוטה !
0 תגובות
שיהיה בהצלחה
04/10/2012 14:27
האזרח הפשוט
היי לכולם (אם יש בכלל מי שקורא את זה),

זה פעם ראשונה שלי עם הבלוג, הפוסט הראשון.
פתחתי את הבלוג הזה כי רציתי לשתף אתכם במה שאני חשה לגבי כל דבר.
הכל מנקודת מבט של האזרח הפשוט.
מקום לתת במה לקולות שלא נחשבים בדרך כלל, שלאף אחד לא איכפת. אותם אנשים שהמדינה והחברה וכולם דורכים עליהם.
האנדים הפשוטים שעובדים קשה בשביל לחיות בכבוד אבל לא תמיד מצליחים.
אותם אנשים, אנחנו, אין לנו מקום להביע דעה וחשבתי שזה יהיה מקום בשבילנו.

בשביל פעם ראשונה ופוסט ראשון נראה לי שמספיק.
אני מקווה לשמוע תגובות אם יש אנשים שקוראים את זה.

נתראה בקרוב,
  
                        האזרחית הפשוטה.
1 תגובות