עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
למה רבתי עם קורל נועה וקסמן:
11/07/2012 18:44
שונאת הקורליות
אוקי אז ככה בכיתה ו' היינו צריכים לעלות הצגה באמפי.. של הבצפר.. ההצגה הייתה על תלמידה חדשה שהגיעה ובהתחלה שנאו אותה ואז היא נהפכה להיות מלכת הכיתה איכשהו... כמובן שאני רציתי את התפקיד כי הוא פשוט תפור עליי (חוץ מהקטע הזה של שנוא אותה..) אני הרי הגעתי לבצפר רק מכיתה ג' אני מלכת הכיתה (ועכשיו השיכבה..) וכאילו בסוף ההצגה היה משפט שאמרו בו כולם אוהבים את ליאת!! ואין בגלל המשפט הזה הבנתי שזו פשוט אני.. כי כמו שכבר אמרתי אי אפשר לא לאהוב אותי... בקיצור רק 2 נבחנו לתפקיד אני (כי כולם לחצו עליי וגם כי סתם רציתי לנסות כי הרגשתי שאני אתקבל..) וקורל (שהיא בכלל באה לבד ושהיא עלתה להיבחן אפילו צעקו לה בוז XD) ואז אני עשיתי אותו את החלק שהיא הופכת להיות מלכת הכיתה והיא את החלק של הדחויה... ואז אני אפילו לא יודעת איך כנראה המורים ריחמו עליה היא התקבלה... ואחר כך היא מה זה השוויצה בזה.. כאילו היא לא דיברה אבל כל פעם שהיה לי חוג בלט קלאסי או בלט מודרני או ג'אז היא כאילו במקרה הייתה עוברת עם התלבושת או עם התסריט או משו... היא כאילו תכננה אתזה... ואז יום אחד נשבעתי שאני אשיג נקמה!! שאני אגרום לה להצטער שהיא קיבלה את התפקיד... עכשיו קצת על המעמד שלה בכיתה: היא הגיעה בכיתה ה' מהיישוב שלה והתחברה עם כולם...ואז כמובן שזה לא מצא חן בעייני אז שיחקתי את עצמי כאילו קורל עשתה לי משו נורא.. ואז כולם שנאו אותה ואז כנראה בגלל זה השנה היא חזרה ליישוב הפלצני שלה (:
35 תגובות
שונאת הקורליות שיר:
10/07/2012 17:53
שונאת הקורליות
טרלהלהלהלהלה 
שונאת את קורל היא מתנהגת כמו שועל
 שונאת את קורל סתם עושה סקנדל 
שונאת את קורל כן כולנו שונאים 
זה לא חדש בעניינים!!

לא יכולה לסבול אפילו את הקול
לא יכולה לראות את העניים הכחולות
רוצה לבחור לא לראות ת'שיער השחור
חבל שאי אפשר איתה לגמור!!

טרלהלהלהלהלה 
שונאת את קורל היא מתנהגת כמו שועל
 שונאת את קורל סתם עושה סקנדל 
שונאת את קורל כן כולנו שונאים 
זה לא חדש בעניינים!!


סוף השיר

בקיצור אני שונאת את קורל ואני מציעה גם לכן D: או לכם לכל אנשי העולם..אני בטוחה שרובו כבר שונאD:
30 תגובות
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
ארכיון
יולי 2012  (2)