עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
ארכיון
פופקורן
18/11/2014 11:02
idit zilberman
שלום לכיתות המבוא לכימיה : י4+י5

הבוקר ערכנו ניסוי על גרגירי פופקורן רגילים וכאלה שהושרו במים

א. חפשו באינטרנט ממה עשוי הפופקורן, מה הוא מכיל
ב. מדוע לדעתכם גרעיני הפופקורן הרטובים לא הצליחו להתפקע ואלו שכן מבינהם התפקעו אך צורתם הייתה קטנה יותר
ג. על כל תלמיד להגיב לאחד מחבריו (האם הוא מסכים איתו?  בכל מקרה יש לנמק מדוע.
ד. זכרו להשתמש בלשון נקיה לא בסלנג
ה. על תשובתכם תקבלו ציון.


בהצלחה ומחכה לתגובותיכם!
עידית
19 תגובות
כיתה י2+י3
18/11/2014 10:54
idit zilberman
שלום לליאן, מאי, אורטל, גל , אורי, רות, ואריאל

בצהרים ניסינו להבין מדוע גרעיני פופקורן רטובים אינם פוקעים ואילו גרגירים רגילים כן מצליחים:

א. הסבירו מהם התנאים הקבועים בניסוי ומה מטרתם?
ב. חפשו באינטרנט מה מכיל גרגיר הפופקורן וממה עשוי?
ג.. העלו רעיונות אפשרים לתופעה שראינו בכיתה.
ד. עליכם להגיב לרעיון אחד של תלמיד אחד בקבוצה (האם אתם מסכימים איתו? אם לא מדוע)
ה. זכרו להשתמש בלשון נקיה ולא בסלנג!
את התגובות העלו דרך לשונית התגובה הנמצאת מטה

להתראות,
עידית


14 תגובות
זיהוי חומרים -אבקות לבנות
03/06/2014 22:33
idit zilberman

תלמידי כיתה י' שלום רב,


הבוקר ערכנו ניסוי במעבדה שעמד בבחינת זיהוי חומרים.

לרשותכם עמדו 4 חומרים: מלח בישול (NaCl), גלוקוז (C6H12O6), אשלגן יודי (KI) וסידן פחמתי (CaCO3)


א. אספו את התוצאות בצורה מאורגנת. (טבלה, תרשים זרימה) והציגו אותם כאן

ב. הסיקו מסקנות לגבי זהות החומרים מהממצאים.

ג. דונו בקבוצה בתקפות התוצאות, בבעיות במגבלות הניסוי וכו'

ד. אילו שאלות נוספות מתעוררות בעקבות הניסוי שבצעתם בשלב ב?


בהצלחה!

0 תגובות