עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ארכיון
השכרת ריהוט לאירועים
13/12/2018 12:32
אביעד וישניק
השכרת ציוד לאירועים

בחרתם מקום, סגרתם קייטרינג ועכשיו נשאר לדאוג לשולחנות וכיסאות? את אלו תוכלו להזמין מחברה להשכרת ציוד לאירועים.

לא משנה איזה אירוע אתם מתכננים, יש שלושה דברים שצריך לדאוג להם בשלב הארגון: מקום, אוכל וריהוט. אם אתם לא מעוניינים לערוך אירוע בתוך אולם אירועים סגור, אלא במקום פתוח כמו גינת הבית, פארק מרכזי, יער או חוף הים, תצטרכו לדאוג לשולחנות וכיסאות עבור האורחים. לאן פונים? לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מה אפשר לשכור?

השאלה איזה ריהוט לשכור תלויה מאד בסוג האירוע שאתם מתכננים. אם אתם מעוניינים באירוע שיש בו בופה פתוח לאורך כל האירוע, כדאי לשכור שולחנות מלבניים מוארכים, עליהם תוכלו לסדר את האוכל. כמו כן חשוב לשכור כיסאות נוחים עבור האורחים וכדאי להחליט מראש האם אתם רוצים שהאורחים ישבו לצד שולחנות בזמן האוכל, או יסתובבו חופשי ויאכלו בעמידה או בפינות ישיבה אלטרנטיביות, המעוצבות בסגנון כפרי. אם אתם מעוניינים באכילה לצד שולחן, כדאי להזמין גם שולחנות עגולים או מרובעים, כמו שיש באולמות אירועים. לעומת זאת, אם אתם מחפשים להכניס אווירה חופשית וקלילה יותר, כדאי לשכור פינות ישיבה, פופים והדומים.

את האוכל ניתן להגיש גם בשולחן מיוחד המותאם למזנון אוכל לאירועים. רהיט כזה מתאים למי שהזמין חברת קייטרינג וצריך לדאוג לה לעמדות הכנה והגשה מתאימים וגם למי שמעוניין לערוך קבלת פנים לפני תחילת האירוע. במקרה של קבלת פנים, כדאי לבחור גם בשולחנות בר גבוהים וכיסאות בר, עליהם יוכלו האורחים לשבת ולאכול בשלב זה של האירוע.

מתכננים אירוע יוקרתי? תוכלו ליצור את האווירה הנכונה באמצעות בחירה בספות ופינות ישיבה אלגנטיות ומעוצבות המגיעות עם ריפוד וכריות לנוחות.

רוצים לשכור ריהוט לאירוע? שימו לב:

השכרת ציוד לאירועים - לא משנה אם מדובר בשולחנות פלסטיק או פינות ישיבה מעץ, כאשר מזמינים כמות גדולה צריך לקחת בחשבון את נושא ההובלה והסבלות. לכן, בדקו שהחברה ממנה אתם שוכרים את הריהוט מציעה גם שירות הובלה, סחיבה וסידור.

מקום, אוכל וריהוט הם שלושה דברים חיוניים בכל אירוע, אולם בקלות תוכלו לשדרג ולהוסיף ציוד ומוצרים משלימים, לפי הרצון, הצורך והתקציב.

 

0 תגובות
מדוע קלנעית די נחוצה
09/12/2018 06:32
אביעד וישניק
קלנועית

איך יכולה הקלנועית לשפר את איכות החיים בגיל השלישי

אל תתנו לגיל להגביל אתכם, היום אפשר לנהל חיים מלאים גם אם אתם מתחילים להרגיש שקשה לכם ללכת למרחקים או לנסוע ברכב. הכירו את הקלנועיות.

ככל שאתם מתבגרים אתם אולי מתחילים להרגיש שהגוף כבר עייף ולא מה שהיה בעבר. אולם, הרוח נשארת צעירה ואתם עדיין רוצים לשמור על חיים פעילים ועל עצמאות. זה הזמן להכיר את הקלנועיות ואת היתרונות הרבים שהן יכולות להכניס לחייכם.

יתרונות הקלנועית

היתרון הראשון זה שאפשר לשמור על עצמאות ולא להזדקק לאחרים בכל הקשור לנסיעות מחוץ לבית. צריכים להגיע לתור במרפאה? רוצים לקנות כמה מצרכים במכולת? לאסוף את הנכד מהגן? תוכלו לעשות את זה בקלות עם קלנועית. קלנועית מאפשרת לכם להיות הבעלים על לוח הזמנים שלכם, מבלי לחכות שאחד הילדים יתפנה לקחת ולהחזיר אתכם.

היתרון השני הוא שקלנועית חוסכת לכם כסף רב על הוצאות תחבורה. במקום להזדקק לתחבורה ציבורית ומוניות ובוודאי כאשר הקלנועית מיועדת להחליף את הרכב הביתי, אתם חוסכים המון בכל חודש על הוצאות נסיעה, דלק, טיפולים וביטוחים. מדובר ביתרון משמעותי בגילאים כאלו, כשכבר לא עובדים ומסתמכים על הפנסיה שהצטברה ולעתים יש גם הוצאות רבות על טיפולים רפואיים ותרופות.

היתרון השלישי זה שתוכלו לנסוע עם הקלנועית במקומות רבים: בתוך העיר, בקניונים וגם כאשר רוצים לקחת חלק בטיול משפחתי. יתרון נוסף הוא שיש קלנועיות מתקפלות, וכך אפשר לאחסן אותם בקלות כאשר אין להם שימוש או בין נסיעה לנסיעה, בלי שהם יתפסו שטח רב. כמו כן, אם רוצים לקחת חלק בפעילות משפחתית או חברתית המתקיימת מחוץ לעיר, אפשר להכניס את הקלנועית בקלות לתא המטען של הרכב ולנסוע לאירוע. כאשר תגיעו ליעד, תוכלו לפתוח את הקלנועית  ולהשתמש בה כדי להתנייד בקלות בשטח הפעילות.

אם יש לכם מגבלה מוטורית או מצב רפואי המקשה על ניידות, ייתכן ותוכלו לקבל השתתפות במימון ה קלנועית מקופת החולים וזהו יתרון נוסף.

ואם אין לכם רישיון נהיגה? זה לא מהווה בעיה. כדי לנהוג בקלנועית אין צורך להוציא רישיון ומהר מאד תגלו שהתפעול קל, פשוט ומהיר להבנה.

 

 

0 תגובות
אקדח טעון שיורה בלי אבחנה ובלי הבנה- סוגיית הא
09/12/2018 06:22
אביעד וישניק
אופניים חשמליות, אופניים חשמליים

הולכת רגל שוכבת במצב קשה מאוד עד אנוש ברחוב מרכזי בלב תל אביב ומטופלת בזרועות העוברים ושבים, בעת שהם ממתינים להגעתם של שירותי ההצלה. רוכב האופניים החשמליים שפגע בה נמלט מהמקום לאחר הפגיעה. לאחר כחצי שעה פונתה הפצועה לבית החולים וכעבור יומיים למרות מאמצי הרופאים וניסיונותיהם להציל את חייה נפטרה הפצועה מחמת עוצמת הפגיעה. נשמע תסריט מסרט דמיוני? נשמע זוועה מתוך סרט אימה? אז זהו- שלא. כך נראית העיר תל אביב בשנת 2018. היום זאת הולכת הרגל האנונימית ההיא, מחר זה מישהו מהמשפחה שלכם.

על פי מחקרים שונים, בשנים האחרונות, כך ממש מתחת לאף של כולנו, הפכה מדינתנו הקטנה לגן עדן לעברייני תחבורה מסוכנים. הזרוע הארוכה של החוק לרוב עסוקה, לצערנו, בפרשיות בעלות ריח פוליטי או כאלו שיש להן הד של רייטינג ועניין ציבורי. ובינתיים מגיעים לפה תיירים לא רק בגלל החופים היפיפיים וגם לא בגלל המועדונים והמסעדות בתל אביב, לא רק בשל אתרים היסטוריים או מרכזים תרבותיים ייחודיים, אלא דווקא בשל העובדה המבישה, שפה, ממש בלב המדינה שלנו, רוב הסיכויים שלא יפריעו לך, אם נחליט לשכור או לקנות אופניים חשמליות ופשוט "לקרוע" את רחובות העיר. פשוטו כמשמעו.

אין ספק, כי המגמה של הרכיבה על אופניים חשמליים, כלי רכב שלעתים רוכבים עליו דווקא ילדים צעירים מאוד מתחת לגיל 16 בלי שום רקע מוקדם או ידע מינימלי בתמרורים, ברמזורים ובהבנת חוקי תנועה אחרים. ( מיותר להדגיש, כי לילדים הללו אין כלל רישיון או/ ו הכשרה לנהיגה), אופניים שעליהם רוכבים במהירות גבוהה מהמותר ( 25 קמ"ש), ללא יחס להוראות הבטיחות ולאיסורים: מרכיבים אדם נוסף על האופניים למרות האיסור המוחלט על כך, רוכבים ללא קסדה, בניגוד לכיוון התנועה, רוכבים על המדרכה בסמוך להולכי רגל תוך סיכון חייהם וכמובן כל הזמן משתמשים בטלפון הנייד ובאוזניות שפשוט מנתקים אותם מהעולם הסובב. מה אכפת להם? הם בעולם משלהם, עולם שבו מותר לרכוב איך שרוצים... אם כן, הסכנה להולכי רגל ובפרט בערים שבהן מערכת האכיפה אינה יעילה ומוקפדת במיוחד היא חד משמעית.

אז בואו נתחיל מההתחלה: איך זה שמסכת הסכנות הכרוכה ברכיבה על אופניים חשמליות התחילה?

האופניים החשמליים נכנסו לשוק בסערה לפני מספר שנים בודדות, המגמה החדשה הפכה לטרנד חשוב, משפיע ופופולרי. בקרב בני נוער הפך כלי תחבורה זה לאפקטיבי יותר, משום שלא נדרש עבורו רישיון נהיגה. מדד המכירות הוכפלו במהלך השנים, וכך בהדרגה היה ברור, כי יש פה אינדיקציה חד משמעית לכך שמדובר בכלי תחבורה שהולך לכבוש את כבישי הארץ, כלי תחבורה שמחייב משמעת, חוקים, סדר ופיקוח. אמנם, בתחילה היה נדמה, כי יש פה מגמה אקולוגית חביבה ומוקד חדש ומפתיע של שמירה מכיוון נוסף בנושא שמירה על הבריאות והכושר. כך, הופעתם של האופניים החשמליים הפיחה תקווה חדשה וגל מרענן של רוח חדשה וחיובית: אקולוגיה ושמירה על איכות הסביבה ללא עשן ופיח שנפלט מצינורי האגזוז של עומס רכבים פרטיים בכבישים, חזרה לכושר דווקא בעידן שבו כולם הופכים ל"בטטות כורסה" בזכות מכשירים ניידים וכלים טכנולוגיים מתקדמים. ואם לא די בכל זה- הכלי החדש הביא ליתרון אדיר שמסייע לפתור את מצוקת החנייה הידועה בערים הגדולות. בתחילה היה נדמה, שהנה הגיעה טכנולוגיה מודרנית – ממש פטנט חדשני... אלא שאז התחילו לזרום במקביל גם המספרים הבלתי נתפסים שהלכו ותפחו, מספרם של הפצועים וההרוגים כתוצאה מתאונות דרכים שבהן מעורבות אופניים חשמליות. יותר מכך, עם פרסום המקרים הטרגיים ועם ההד הציבורי שנגרם לאחר מכן, החלו להתבצע מחקרים שהצביעו על מגמה חד משמעית: רוב רוכבי האופניים הם צעירים מתחת לגיל 18, קרוב לוודאי ללא רישיון או ידע ובוודאי ללא ניסיון בנהיגה ובשמירת חוקי זהירות והקפדה על כללים למנוע תאונות. להיפך, מכיוון שמדובר היה בטרנד חדשני, מודרני וצעיר- הובלטה דווקא היכולת לרכוב כבר מגיל צעיר במיוחד ( אפילו מתחת לגיל 16, הגיל המינימלי המותר על פי חוק), רכיבה של צעירים ברוח הנועזות וחופש המרחב- ללא שמירה על חוקי תנועה, כמעט ללא אכיפה. ובעצם נוצר מצב שנער בן 16 בהחלט עשוי לקחת לידיו כלי רצח מסוכן ביותר ( ללא הכשרה או יכולת הבנה גם בהשלכות השליליות ובסכנות הנלוות) ולהסתובב אתו באופן חופשי ברחובות העיר. להסתובב ופשוט לירות בלי אבחנה ובלי הבנה. הרוכבים הצעירים החלו לרכוב בניגוד לכיוון התנועה, תוך הרכבת חבר על שלדת האופניים, תוך רכיבה על המדרכה , כמובן, ללא קסדה, אבל עם הרבה מוזיקה באוזניים באמצעות אוזניות שמחוברות לנייד... וגרוע מכל זה: תוך שינוי מהות אופניים חשמליים והוספת מנועי עזר על מנת שיוכלו להגיע למהירות גבוהה בהרבה מ- 25 קמ"ש, המהירות המותרת על פי החוק. אקדח טעון קטלני ומסוכן שיורה בלי אבחנה, כבר אמרנו?

0 תגובות
רוצחים שקטים ומסוכנים ברחובות- האופניים החשמלי
09/12/2018 06:21
אביעד וישניק
אופניים חשמליות, אופניים חשמליים

איך הפך האסון הפרטי של משפחת נשר למנורת השכמה של מדינה שלמה?

ארי נשר, בנו הצעיר של במאי הסרטים המוערך אבי נשר ( "הלהקה", "דיזינגוף 99", "סוף העולם שמאלה") נפצע באורח אנוש, כשרכב עם חברו על אופניים חשמליים בשדרת רוקח בתל אביב. שני הנערים נפצעו- בעוד שהנער המרכיב מצוי בתהליך התאוששות מפציעה לא קלה, מצבו של ארי החמיר והוא נפטר בסופו של דבר מפצעיו.

יצחק אספה, שחקן מ.ס. אשדוד שדרס את שני הנערים ככל הנראה, כתוצאה משכרות ( בדמו נמצא ריכוז אלכוהול גבוה פי חמשה מהמותר על פי חוק) וחמור מכן הפקיר אותם מתבוססים פצועים על הכביש. נכון לרגע זה, לאחר מותו הטרגי של ארי, גם מבחינה משפטית המצב של השניים האחרים נמצא בבעיה. אספה יואשם בהריגה והחבר המרכיב יואשם בגרימת מוות ברשלנות. עבירות שנושאות עמן עונשי מאסר ארוכים.

והנה, דווקא בזכות הסיקור התקשורתי וההד הציבורי שפרשת מותו הטרגי של ארי נשר, ילד יפה תואר, צעיר שנקטף בדמי ימיו בגלל מחדל הרשלנות של סכנת הרוצח השקט- האופנים החשמליות נחקקו חוקים נקבעו הוראות ותקנות והוגדלו הקנסות. ואולי, לדאבון הלב, היה חייב להתרחש אסון נוראי, טרגדיה משפחתית בלתי נתפסת של אובדן ילד יקר, כדי שמישהו מהאחראים ומקובעי המדיניות יתעורר לבסוף. ( ועוד, לצערנו הרב, כדי שאותו "מישהו" יתעורר היה חייב שההרוג יהיה אישיות מפורסמת או בן של ידוען. כי אחרת, מי יודע? אולי התקשורת שוב הייתה מדווחת ביובש על "הרוג בתאונת אופניים חשמליות"... )

אז סוף, סוף התקשורת סיקרה והציבור הזיל דמעה ( ואולי הרבה מאוד דמעות), כדי שכולם יבינו: יש פה סכנת חיים מוחשית בידי רוצחים שקטים ומסוכנים, והסכנה הזאת אורבת לכל אחד ואחת מאתנו מעבר לרחוב, האופניים החשמליים. אין ספק, כי הביקורת הציבורית החריפה על משרד התחבורה בגין חוסר רצינות ומיעוט תקנות, חוקים והוראות מדויקות לגבי רכיבה בטוחה, וכן הדעה השלילית שיש לרוב הציבור על המשרד לביטחון פנים דווקא בשל חוסר הקפדה על אכיפה וניסיון לדחות את הקץ בנושא הטיפול האגרסיבי בעברייני האופניים – הביא לכך שסוף סוף משהו זז, לצערנו הרב, מישהו היה צריך לשלם בחייו, כדי שיוחלט על שורה של החלטות לצמצום הנזק של האופניים החשמליים ברחבי הארץ. וכך, מבלי להמעיט בחומרת העברות וההפקרות החלות על רוכבי האופניים הללו, אין ספק, שלמשרדי הממשלה – מערכת המשפט, אגף האכיפה: משטרה, פקחים עירוניים וכמובן למקבלי ההחלטות חייב להיות משקל מהותי במיגור התופעה המסוכנת הזאת.

אז מה הולך להשתנות בעקבות האסון הנורא של משפחת נשר?

 כאמור, שטף את מדינת ישראל בחודשים האחרונים גל קטלני ועכור של פגיעות קשות שבהן פצועים והרוגים בעקבות תאונות שבהן מעורבים אופניים חשמליות ובראשן ההתעוררות המיטבית של אמצעי התקשורת לאחר מותו הטרגי של נשר הצעיר. בעקבות ההד התקשורתי הוחלט במשרד התחבורה על שורה של צעדים שאמורים להחמיר את הענישה ולהרתיע את הרכיבה הבלתי אחראית שהתרגלנו אליה...

ראשית, תלמידים בני 16 שאינם בעלי רישיון נהיגה על רכב מנועי ( דו גלגלי או רכב פרטי) יחויבו בקורס של תאוריה שבסופו הם אף ייבחנו על ידי מוסמכי משרד התחבורה ויקבלו רישיון לרכיבה. רישיון שאותו ניתן לשלול, אם מי מהם ייתפס בנהיגה בלתי זהירה או כזאת שמנוגדת לחוקים. שנית, על מנת להגביל את המצב המופקר שהיה נהוג בישראל לפני כחודש בלבד- נערים ונערות מתחת לגיל 16, בלי שום ידע בכללים בסיסיים של נהיגה: ידע בתמרורים, הבנה בחוקים – רכבו באין מפריע, כשהם מסכנים באופן ממשי הן את חייהם והן את הסובבים אותם ( הולכי רגל ונהגים אחרים) בו בעת.  לכן, כדי למנוע מתופעה זו להתקיים הוחלט, כי נער שייתפס רוכב על אופניים חשמליות בטרם מלאו לו 16 שנים ( החוק הקבוע בחוק כגיל מינימום) ייאלץ לדחות את קבלת רישיון הנהיגה שלו ( ברכב פרטי) בשנה. יתר על כן, נער ( מתחת לגיל 16) שייתפס על ידי אגף הפיקוח ושירותי האכיפה, שגם הם יורחבו ויוסמכו באופן משמעותי ומקצועי הרבה יותר, יוחרמו אופניו באופן מידי. ומה לגבי טרנד העוועים המוכר לכולנו – הוספת מכשירי עזר ותוספות למיניהן כדי לשנות את האופניים עד שהן יאפשרו לרוכב להגיע למהירות גבוהה בהרבה ( ומסוכנת במיוחד) מהמהירות המותרת על פי חוק, 25 קמ"ש? גם פה נחקקה הוראה משמעותית לצורך מניעה: 10,000 ₪ קנס (!!!) – אין ספק, מכה קשה לכיס... במקום שהכי כואב לרוב הישראלים.

 

0 תגובות