עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
הפוסט הראשון!
25/12/2013 18:19
בלוגר
שלום לכולם ותודה שנכנסתם לבלוג... !! אז זה הפוסט הראשון באתר ואני רוצה להכיר לכם אותי.
אלו הם תחומי העניין שלי :
מחשב, בלוגים, טלוויזיה, אפניים, כימיה, האקינג...
עכשיו אתם בטח שואלים : "האקינג?!!"
אז כן, כתבתי נכון - האקינג... אבל לא לדאוג - התכוונתי להאקינג בכובע לבן! (זאת אומרת: האקינג טוב, לא פורץ וזה...)
אז היום פתחתי את הבלוג (25.12.2013 יום רביעי) והיום קרה לי הדבר המפחיד ביותר בחיים :

ב-16.12.2013 הלכתי לבית ספר, נכנסתי לכיתה והשיעור התחיל, ובאה המורה ואמרה לנו: " רציתי להודיע שב-22.12.2013 אנחנו נוסעים לטיול השנתי במעלה גמלא , ונשהה שם כ-3 ימים ו-2 לילות ." וכל מיני דברים כאלה .. אז כל הכיתה רצתה לבוא , וכתבנו ציוד לטיול. זה היה מזה ארוך כי זה ל-3 ימים. היה צריך בגדים להחלפה , מברשת ומשחת שיניים , אספקת אוכל , 3 בקבוקי מים גדולים, פלסטרים ...... " אחרי כמה ימים ב- 21.12.2013 היה יום שבת בערב ונזכרתי שמחר הטיול אז ארגנתי הכל ב-2 תיקים גדולים, הלכתי לישון וביום ראשון ב- 22.12.2013 הבאתי את התיקים לבית ספר וכולם היו שם גם עם תיקים וכולם דיברו על הטיול וזה .. ואז המורה באה ובדקה אם כולם הביאו את כל מה שצריך וזה ... ואז נכנסו לאוטובוס שהסיע אותנו למעלה גמלא וזה לקח המון זמן אבל אז הגענו ושמענו שיש שם דורבנים וחזירים וזה ... אבל ת'כלס בכל טיול שנתי ב'טבע' יש את החיות האלה וזה .... ירדנו מהאוטובוס והלכנו לאיזשהו מקום ורכבנו על סוסים על לאיזה נחל, ואז שחינו וזה ואף אחד לא פחד מחזירים ודורבנים אז הכל היה בסדר אבל בערב עשינו קומזיץ עם מרשמלו ושיפודים , ושמענו כמה צרחות של ילדים וחשבנו שזה סתם איזה משחק שהם משחקים אבל הם רצו ואמרו כזה: "חזיר בר!!!!!!!!!!!!!!!" חשבנו שהם סתם קוראים לאיזה ילד חזיר אז הוא כועס ורוצה להרביץ להם והם בורחים....... אבל זה אשכרה היה חזיר בר מפחיד כזה ומישהו היה יכול למות!!!!!!! אז עברנו למקום אחר לטיול כי היו שם חזירים ומסכנים הילדים הם קיבלו טראומה וגם הם הלכו הביתה כי הם פחדו. הלכנו למקום קצת קרוב למעלה גמלא כדי שהחזיר לא יוכל למצוא אותנו .. והלכנו לישון. בבוקר היה לנו ארוחת בוקר עם כריכים, שניצל ולימונדה שהבית ספר הביא, וכל הילדים פחדו שאיזה חזיר יתן להם נגחה בתחת... אחרי ארוחת הבוקר נסענו לבריכת משושים וחזרנו אחרי בערך שעתיים , ואחרי איזה 5 דקות ממתי שירדנו מהאוטובוס אנחנו שומעים שוב צרחות כאלה : " חזיר בר!!!! חזיר בר!!!!!!!!!!" וכולם צורחים גם כן ולא יודעים מה לעשות. בסוף מסתבר ששני ילדים עבדו עלינו והם גם הלכו הביתה, עם מכתב מהמורים.... ואז שיחקנו כל מיני חידות ומשחקים שארגנו המורים, סתם היה משעמם עד הלילה והיה עוד קומזיץ עם סיפורים מפחידים וזה ... אחד הסיפורים היה: "יום אחד, ליד מעלה גמלא, בערך איפה שאנחנו נמצאים, באו מדענים וחוקרים לעשות ניסוי על עץ מסוים , והם הרטיבו את העלים שלו בתערובת נוזלית מסוימת שהייתה אמורה לגרום לעלים להתייבש ולנשור כמו בסתיו, אבל הניסוי לא הצליח. התערובת הנוזלית הייתה רדיואקטיבית והפיצה ריח שמשך המון חזירי בר . חזירי הבר אכלו את העלים הרטובים וזה גרם להם להיות מאוד רעבים עד לרמה שהם משתגעים מרוב רעב. לחזירי הבר האלה היו חושים שמאפשרים להם לזהות קול ותנועה מקילומטרים, והם לא ינוחו עד שלא ישיגו את כל הכיתה שלנו. ויכול להיות שחזיר הבר שראינו אכל גם את העלים המיוחדים, והוא והחברים שלו ירוצו אלינו בלילה ויאכלו אותנו בזמן שאנחנו יושנים ...." זה היה סיפור מעפן אבל הוא אשכרה הפחיד את הילדים, למרות שהם עשו כאילו הם לא פוחדים (אני לא פחדתי). אז הלכו לישון והכל היה בסדר, ואז ביום השלישי - האחרון , הלכנו לטייל לאיזה הר כזה ולראות מפלים ונופים וזה .. והלכו איזה 5 קילומטרים, וקיבלתי טראומה ע-נ-ק-י-ת כשראיתי חזיר בר מרחוק וצרחתי כמו אין לי מושג ... כולם שאלו למה צרחתי אז אמרתי שראיתי חזיר בר, ועוד כמה ילדים ראו את זה אז ויתרנו גם על זה, והקדמנו את הנסיעה הביתה בכמה שעות בגלל שראינו 2 חזירי בר בטיול . חזרנו באוטובוס וסיפרתי הכל לאימא ואבא שלי, ומהיום הם לא שולחים אותי יותר לטיולים שנתיים ...

עוד לפני הטיול חשבתי לעשות בלוג , אז זה הפוסט הראשון .. ואם אחד מהילדים בכיתה שלי קורא את זה אז
תסתמו!!!!!!!! כי באמת ראיתי חזיר בר!!!!!!!!!!!!!!! ותשאלו גם ילדים אחרים כי היו עוד כמה שראו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואם אתם לא ילדים מהכיתה שלי, אז סליחה, פשוט קצת כועסים עליי שבגללי קיצרו את הטיול בכמה שעות .....